Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14-10-2008, 11:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-10-2008 om 11:03 PM door Nimster.)
Bericht: #1
Raven Shield!
Zullen we een datum prikken voor een potje Raven Shield? Smile Ik heb 'm weer op de harde schijf staan en ik heb er weer zin in. Smile Zijn er nog veel servers? Ik moet eerlijk zeggen dat ik Rvs nog nooit online heb gespeeld, maar het lijkt me erg vet.

Ik heb ook ff een RvS armpatch gemaakt trouwens. Ph34r

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-10-2008, 11:18 PM
Bericht: #2
RE: Raven Shield!
Ja, ik ben zeker van de partij voor een potje RvS. Er zijn nog genoeg adver en coop servers online Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
15-10-2008, 06:57 PM
Bericht: #3
Ik moet helaas Raven Shield een keer opnieuw kopen Tongue2 ik heb hem ooit van een maat van me gekregen, maar zonder keycode... Heb hem dus wel legaal, maar kan alleen op servers zonder punkbuster als een crimineel Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
15-10-2008, 07:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-10-2008 om 07:55 PM door Nimster.)
Bericht: #4
Dat heb ik ook een keer moeten doen (een nieuwe Raven Shield kopen), toen ik geen key kreeg bij de game. Dry Maar dat geeft niet, hij is toch zo goedkoop.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
15-10-2008, 08:46 PM
Bericht: #5
Zullen we voor vrijdagavond wat plannen? Ik kan opzich ook een coop servertje hosten en anders zoeken we een leuke public server uit...

Reageren op dit bericht
15-10-2008, 09:55 PM
Bericht: #6
Vrijdag zat ik ook aan te denken ja. Smile Donderdagavond kan ik niet.

Reageren op dit bericht
16-10-2008, 01:13 AM
Bericht: #7
Vrijdag moet ik ook wel kunnen, maar pas rond 9 uur denk ik.
Daarvoor heb ik nog judo namelijk. Maar Zoog, als het mogelijk is dat jij een server maakt zonder Punkbuster erop, kan ik meespelen Smile
Gewoon een password erop zetten en er maar op vertrouwen dat ik niet ga hacken en cheaten ^^ Wink

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
16-10-2008, 10:03 AM
Bericht: #8
Zonder PunkBuster moet de client alsnog verifieren met de Ubi Master Server.

Reageren op dit bericht
16-10-2008, 01:07 PM
Bericht: #9
Ik kon laatst anders wel gewoon in een server zonder PB spelen.
Was Terrorist hunt ofzo. Misschien werkt t alleen voor die mode dan?

Reageren op dit bericht
16-10-2008, 01:27 PM
Bericht: #10
(16-10-2008 01:07 PM)SiC schreef:  Ik kon laatst anders wel gewoon in een server zonder PB spelen.
Was Terrorist hunt ofzo. Misschien werkt t alleen voor die mode dan?
Valt te proberen, wel vaag. Voor zover ik weet legt de server connectie met de Ubi Master server zodat je server in de lijst komt en wordt bij het joinen je GUID/CDkey altijd gechecked. Bij de release van RvS was er de eerste week een groot probleem met de master cd-key server en kon niemand online spelen want je kreeg dan altijd de error "cd-key incorrect" oid. Dat was nog voordat PB was geimplementeerd in RvS.

Het kan zijn dat de meeste servers zonder PB ook gecrackte servers zijn dan. Er draaien namelijk bijna geen servers zonder PB (coop of adver) en ik zou ook niet weten waarom een server admin het uit zou zetten tenzij die ook andere dingetjes "aanpast" zeg maar..

But we'll see Smile Hopen dat je mee kan spelen iig en daarna snel ff nieuwe kopietje halen Wink

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)