Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21-06-2015, 06:13 PM
Bericht: #11
RE: GTA V online, bank heist
Dan hebben we nog 1 persoon nodig? Lex?

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-06-2015, 06:54 PM
Bericht: #12
Ben Er vanaf ongeveer 19.30-20.00

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-06-2015, 01:14 PM
Bericht: #13
ja sorry was in steenwijk... vaderdag Smile

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
23-06-2015, 12:06 AM
Bericht: #14
was leuk bedankt!! nou nog een goede rit op de motor om het geld veilig te stellen Smile

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
23-06-2015, 12:08 AM
Bericht: #15
lol ja. we waren zooo dichtbij...!

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-06-2015, 02:10 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-06-2015 om 03:03 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
Vandaag was het niet zo leuk als andere keren, ik irriteerde me aan sommige dingen, vooral door het vage spawn probleem. Telkens spawnde politie of allerlei andere NPC's vlak voor m'n neus. Ik had ook zo'n idee dat sommige objecten niet waren ingeladen, waardoor ik tegen doorzichtige objecten aanreed. Er was niks op de weg en in een keer werd ik uit het niets gelanceerd wat in zelfmoord resulteerde. Verder had ik erge lag wanneer ik bij Luigi in de auto zat, bij andere heb ik dit probleem niet. Ik heb onder het gamen mijn internet snelheid getest, telkens zat ik boven de 200mbps als download en upload was rond de 19 á 20mbps. Ik denk gewoon dat de servers last hebben van onstabiliteit, vooral ook door het feit dat we vaker connectie met elkaar verloren in een heist. Ook merk ik gewoon dat er sommige dingen niet worden gesynchroniseerd.

Deze problemen zijn begonnen met één van de laatste patches!

Als we op de vlucht zijn voor politie of allerlei andere NPC's in een missie of heists, geef elkaar de ruimte. Ik merk gewoon dat er teveel wordt gebotst waardoor de missie faalde. Ongeluk kunnen altijd gebeuren maar geef elkaar de ruimte. Op de mini map zie je elkaar, maak daar gebruik van.

Als je iemand voor de fun wilt aanrijden omdat het je even leuk lijkt, doe je daar maar even in free roam maar niet onder een missie of heists! Smile

Dit is mijn eerste avond dat een heists niet is gelukt, terwijl het niet moeilijk is. Helaas waren we ook van heist verandert, zowel de 4de en 5de heists heb ik nog nooit gedaan. De 4de hebben we nu alleen het begin gedaan en toen geswitch naar de 5de heists. Hier waren we gewoon op het einde ingevallen waardoor ik nu stukken heb gemist.

Ik heb de 1ste en 2de heist vaak opnieuw gedaan voor andere mensen die nog niet zo ver waren, nu zijn andere verder als mij en dan worden er stukken overgeslagen. Niet erg leuk voor mij, maargoed het is maar een spelletje.

Verder was ik tevreden deze avond alleen die "kleine" puntjes! De servers en lag problemen kunnen we helaas niet oplossen, maar wel het botsen of elkaar onnodig aanrijden in een heists of missie. Daarnaast meer coördinatie zou ook niet slecht zijn, en waarschuw andere spelers als er iets staat te gebeuren.

Meld bijvoorbeeld als er een road block of een agent staat te draaien aan de motor rijder achter je. Help ook elkaar en rij niet als een kip zonder kop langs met de gedachte, als ik het maar haal!

Toen Zoog van z'n motor afviel, draaide ik even om en zorgde ervoor dat hij weer snel op zijn motor kon opstappen. Dat is iets wat ik nog teveel mis bij GTA Online. Als we serieus geld willen verdienen met de laatste heists, moeten we wat meer gaan coördineren. In het steegje ging het helemaal perfect. Lex en ik hielden alles achter ons in de gaten, wanneer één van ons te ver achter lag, gaven we elkaar dekking om bij te trekken. Luigi en Zoog konden lekker door pushen omdat ze niet achter hun hoefde op te letten.

Het beste is misschien om 2 teams te maken en een andere weg te pakken wanneer we vluchten op de motors. Hierdoor worden de spawns van agenten meer verspreid en verkleinen we de risico om elkaar aan te rijden. Wanneer één van ons van de motor afvalt, kan de andere motor rijder snel wat agenten uitschakelen zodat die persoon die gevallen is weer snel kan opstaan.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)