Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
26-12-2014, 11:39 PM
Bericht: #11
RE: Operation Bornholm
PingWing, klinkt goed. Ik heb er zin in. Ik ben benieuwd naar Bornholm. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-12-2014, 11:43 PM
Bericht: #12
De mods staan nu op Delta.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
29-12-2014, 01:38 PM
Bericht: #13
(26-12-2014 03:03 AM)Sacha schreef:  PingWing, dit lijkt veel op Friday Night Assault van Arctor. Gaat het lukken denk je?

Ik had meer het idee dat het om een campaign ging hier. Bij de FNA werden random missies gespeeld en was het mogelijk om missies voor te dragen. Was iig geen succes en heeft meer verdriet dan plezier opgeleverd.

Ben benieuwd of dit echt heel veel gaat verschillen van Kerberos qua gameplay en qua gedrag.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-12-2014, 01:43 PM
Bericht: #14
Ik hoop op het beste en ja, dit is een campaign.

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
17-01-2015, 04:20 PM
Bericht: #15
Ik vroeg mij af of, voor deze campaign (1x in de 2 weken) Vrijdag nog wel de beste dag is. Ik weet dat veel mensen ook bij LowTac gamen en LowTac heeft een minimaal opkomstpercentage van 50% en gamet op vrijdag.

Vandaar dat ik hier even een poll aangemaakt heb waar ik graag de dagen hoor waarop gegamed zou kunnen worden.
Woensdag en Zondag staan er niet bij in verband met SHAPE.
Reageren op dit bericht
17-01-2015, 05:09 PM
Bericht: #16
Woensdag en Zondag zijn voor mij idem dito een no go in verband met VCB
Vrijdag inderdaad LowTac. Ik zie nu dat de score het hoogst staat op Vrijdag, dus daar heb je niet veel aan.
Cross-clan gamen is bij LT, geen issue. Zolang het maar niet onze eigen missies in de weg staat.
Vragen of we niet gebruik kunnen maken van de 50% eis om eens per maand op vrijdag te kunnen spelen is niet de insteek van die opkomstverplichting.
Reageren op dit bericht
17-01-2015, 06:36 PM
Bericht: #17
(17-01-2015 04:20 PM)PingWing schreef:  Ik vroeg mij af of, voor deze campaign (1x in de 2 weken) Vrijdag nog wel de beste dag is. Ik weet dat veel mensen ook bij LowTac gamen en LowTac heeft een minimaal opkomstpercentage van 50% en gamet op vrijdag.
Ik vind het ergens wel vleiend dat je LowTac meld en de regelement gebruikt in de hoop spelers te trekken voor je OP. Je gaat zelfs zo ver om direct onze leden aan te spreken om te vragen gebruik te maken van de 50%-regel om met jouw campaign mee te kunnen spelen . Zelf vind ik het niet echt netjes en ik vind dit soort gedrag ook niet bij Tangodown passen. Zelf zou dit nooit doen, maar dit is geheel aan jou.

Ergens snap ik ook wel hoor. Je wil niet dat je campaign vroegtijdig ten einde komt door een gebrek aan progressie door een kleine player-base. Of dat de moeite die je in je scenarios steekt naast andere dingen door zoals school, werk, familie en vriendinnetjes om dan met een karige opkomst maar te spelen en te roeien met de riemen die je hebt. Ik heb vele maanden scenarios gemaakt voor TDNL en ik weet door dik en dun precies hoe het voelt. Dat dit gebeurd hoort er gewoon bij en daar moet je proactief in zijn en je scenarios aanpassen op de hoeveelheid en de skill-level van de spelers. Op het moment dat je die balans gevonden hebt dan is iedereen blij!

Zoals je weet bestaat LowTac voor een groot deel uit (oud) TDNLers die voortgekomen is uit onvrede met TDNL. Ik neem aan dat je bekend met de klachten. Je hebt ze misschien gehoord op TS of gelezen op het forum. Misschien heb je mijn meltdown meegekregen. Wat voor een deel van onze leden bestand geldt is dat ze geen behoefte hebben met TDNL ArmA 3 spelen (maar wel open staan voor anderen dingen). Het ziet er naar uit dat ze tevreden zijn met onze doelstellingen en onze werkwijze en we hebben altijd leuke avonden! Smile

Ontevredenheid met TDNL speelt al langer, zo kunnen we uit de A2 en A3 tijdperken vast enkele leden opnemen die eerst hier speelde en toen ergens anders (en toen niet meer hier). TDNL heeft altijd ups en downs gehad, het hoort erbij. En het is bijna regel dat hier een doorstroom is van leden naar verschillende clans en communities. LowTac is hier niet nieuw in.

Verder is LowTac een clan die multi-clanning toe staat en we onze leden vrij laten toe doen wat ze willen zolang het niet in de wegstaat van opkomst percentage. En zelfs daarin zijn wij in de strikte zin zeer vergevend. Mensen hebben problemen of kunnen niet voor welke reden dan ook. Het echte leven gaat voor. En van de multi-clanning wordt gretig gebruik gemaakt. Tal van leden spelen 1 a 2 keer per week bij een andere clan en het gaat zelfs zo ver dat iemand een eigen clan naast de onze. De behoefte is er wel om te spelen, echt waar. Graag zelfs. Het blijft dan maar de vraag hoeveel ervan behoefte (of tijd, want er zijn ook vaders) om met TDNL te spelen.

Dat wij het spelen op de vrijdag heeft voor verschillende redenen lang geduurd, maar we zijn er over uit dat dit beste dag is voor de clan. Omdat vele van ons ook actief bij andere clans komt dit gewoon het beste uit. Het is niet om met TDNL te concurreren, het is ook niet om met DTT te concurreren en het is ook niet om met DLC te concurreren. Dit kwam ons gewoon het beste uit.

Er is geen kwaad bloed tussen TDNL en LowTac. We weten waar we vandaan komen en er is op verschillende niveaus een wederzijdse respect.

Tenslotte, waar we als LowTac staff voor open staan is een Joint-Op met TDNL in Bornholm. Hou er dan wel rekening mee dat dit niet op onze op-night (vrijdag) zal plaatsvinden en dat er vanuit de staff geen verwachtingen zijn richting onze leden als het gaat om deelname van een eventuele Joint-Op.

Ondanks wat je gisteren geprobeerd heb staat bij ons voor jou nog steeds de deur open. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
17-01-2015, 07:49 PM
Bericht: #18
(17-01-2015 06:36 PM)Sacha schreef:  Ik vind het ergens wel vleiend dat je LowTac meld en de regelement gebruikt in de hoop spelers te trekken voor je OP. Je gaat zelfs zo ver om direct onze leden aan te spreken om te vragen gebruik te maken van de 50%-regel om met jouw campaign mee te kunnen spelen .

Het was meer bedoeld als: Sommige leden doen waarschijnlijk hier niet mee, omdat LowTac eisen stelt of omdat ze liever bij LowTac gamen maar niks tegen een potje met TDNL leden hebben.

(17-01-2015 06:36 PM)Sacha schreef:  Op het moment dat je die balans gevonden hebt dan is iedereen blij!

Weet ik, maar ik vindt het rot om nee te moeten zeggen tegen mensen die wel willen gamen en houd om die reden altijd een paar extra slots over, nadeel is wel weer dat ik mijn missies toch wel op minimaal 8 personen wil hebben zodat er nog enige vorm van tactiek mogelijk is onder verschillende omstandigheden.

(17-01-2015 06:36 PM)Sacha schreef:  Het ziet er naar uit dat ze tevreden zijn met onze doelstellingen en onze werkwijze en we hebben altijd leuke avonden! Smile

Ik begrijp wel dat mensen het naar hun zin hebben bij LT maar wat ik ook heb gezien is dat mensen zich inschrijven voor mijn missie, bij LT aangenomen worden als aspirant en vervolgens afhaken.

Mijn doelstelling was dus ook om te zoeken naar een alternatieve gaming-avond voor de campaign waarop zo veel mogelijk mensen kunnen gamen. Als er uiteindelijk uit komt dat vrijdag alsnog wint dan houd ik het op vrijdag.
Reageren op dit bericht
17-01-2015, 08:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-01-2015 om 08:15 PM door Outlaw28.)
Bericht: #19
(17-01-2015 07:49 PM)PingWing schreef:  Ik begrijp wel dat mensen het naar hun zin hebben bij LT maar wat ik ook heb gezien is dat mensen zich inschrijven voor mijn missie, bij LT aangenomen worden als aspirant en vervolgens afhaken.

Even hierop inhakend en dan laat ik de discussie weer volledig aan jullie over...

De mensen die zich bij ons inschrijven doen dit uiteraard 100% uit eigen wil.
Ze "tekenen" bij aanmelding ervoor de regels te accepteren en te respecteren.
Een van die regels is een opkomstverplichting. Die is in het leven geroepen om voor onszelf een relatief stabiele hoeveelheid spelers te genereren.
Als mensen zich bij ons aanmelden dan moeten ze daar gewoon simpelweg aan voldoen. Bij ons viel het op dat mensen zich aanmeldden en tegelijkertijd zichzelf inschreven voor jouw missies. Die mensen hebben dus gewoon contact gehad met hun aangewezen begeleiders, waarna ze zelf de keuze hebben genomen om hun inschrijving hier weg te halen.

Ik wil hiermee in elk geval duidelijk maken (en ook een beetje op wat Sacha eerder aan gaf) dat Lowlands Tactical nooit de überhaupt de impressie wil wekken, leden specifiek ergens weg te trekken of mensen bij Tangodown (of andere clans) te dwarsbomen. Aanvankelijk hielden we onze op-night op Dinsdag. Om zo min mogelijk te conflicteren met het schema van Tangodown (hoewel er destijds na Kerberos niets was om mee te conflicteren). In goed overleg met iedereen binnen LowTac besloten om de op-night toch te verplaatsen naar Vrijdag avond.

EDIT: Ik wil er overigens aan toe voegen dat wij als Staff bij LowTac niet het baasje willen spelen en ten aller tijde op staan voor dialoog, om zowel LowTac als Tangodown of welke andere clan/community te verbeteren. Ik denk dat een dialoog met onze Staff aan te gaan, deze hele discussie bespaard gebleven kan zijn. Wat ik er mee wil zeggen is dat je beter eerst even met de Staff kan praten als eerst via leden. Het voelt gewoon niet zo tof (ondanks dat ik wel weet dat je bedoelingen niet kwaad zijn)
Reageren op dit bericht
17-01-2015, 09:33 PM
Bericht: #20
Gezien je op de rest niet terug komt dan ga ik er vanuit dat je het er mee eens bent. Verder heeft Outlaw28 al op z'n eigen manier gereageerd op sommige punten, dus die zal ik even laten voor wat het is en enkel aanvullen waar ik het nodig acht.

(17-01-2015 07:49 PM)PingWing schreef:  
(17-01-2015 06:36 PM)Sacha schreef:  Op het moment dat je die balans gevonden hebt dan is iedereen blij!
Weet ik, maar ik vindt het rot om nee te moeten zeggen tegen mensen die wel willen gamen en houd om die reden altijd een paar extra slots over, nadeel is wel weer dat ik mijn missies toch wel op minimaal 8 personen wil hebben zodat er nog enige vorm van tactiek mogelijk is onder verschillende omstandigheden.
Het is eigenlijk de vraag wat je wil als missie maker van Tangodown. Wil je een missie spelen en ga je roeien met de riemen die je hebt of je stel je een eisenlijst waar je TDNL aan moet voldoen. Dit zijn de keuzes die je moet maken. Toen we begonnen met LowTac begonnen we met 4 spelers en daar paste ik ook onze scenarios aan. De opdrachten werden moeilijker en anders naar mate we meer spelers kregen. We waren toen in 1 campaign van 4 leden naar een sectie met twee vuurteams gegaan.

Maar goed, jij stelt de eisen van minimaal 8 man. Als dit gaat werken of niet ligt geheel aan jou dan. Je kan niet van een community verwachten dat we aan jouw plan van eisen gehoor gaan geven. Iets wat ik op de harde manier over de jaren geleerd heb.

(17-01-2015 07:49 PM)PingWing schreef:  
(17-01-2015 06:36 PM)Sacha schreef:  Het ziet er naar uit dat ze tevreden zijn met onze doelstellingen en onze werkwijze en we hebben altijd leuke avonden! Smile
Ik begrijp wel dat mensen het naar hun zin hebben bij LT maar wat ik ook heb gezien is dat mensen zich inschrijven voor mijn missie, bij LT aangenomen worden als aspirant en vervolgens afhaken.
Maar dit is Tangodown. Het is een open community en dit zijn een van de gevolgen van de organisatie structuur en regels die binnen TDNL gehanteerd wordt. En het komt vaker voor dat mensen zich aanmelden en afmelden of aanmelden, afmelden en elders gaan spelen (zie mijn eerdere reactie). Dit hoort erbij, dit heb ik eerder gezien en het is nu gebeurd en zal blijven gebeuren.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)