Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-11-2013, 04:28 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-11-2013 om 02:37 PM door Pek.)
Bericht: #1
Operation: Genesis
ArmA 3 Joint Operation

Dag en datum: Donderdag 21 November 2013
Tijd: 20:30
Game: Arma 3
Type sessie: Semi-publiek
Benodigde addons / mods / etc: 17th AC Preset Download hier!
Nieuw met ACRE of niet zeker of het werkt? Loop de checklist door!

Nieuwe spelers/onervaren spelers: Hier bij Tangodown verwachten we dat je bekend bent met een aantal tactische basis principes zoals omschreven in de Quick Start guide als je je opgeeft voor een besloten sessie. Het gaat ten koste van de gehele groep als je dit (doelbewust) niet doet. Schrijf je alleen in als je in staat bent deze eigen verantwoordelijkheid te nemen door je in te lezen in onze standard operating procedures.

Het is weer oorlogstijd in Altis! Dit keer is de CSAT vervelend genoeg om wat gebieden te bezetten. Helaas zijn het de gebieden waar de bevoorradingskonvooi voor een nabijgelegen fabriek langs en doorheen moet.

MARSOF troepen hebben besloten om hun konvooi over de grote weg te laten gaan, en stukje bij beetje terrein te winnen op de CSAT. Op de basis is een groep van de 17de Luchtcavalerie (AASLT) zich verzameld om als QRF en steun te dienen tijdens deze cleanup & deliver opdracht.

Verzamelende informatie over de tegenstand

[Afbeelding: arma32013-11-1703-10-53-68_zpse1b32e0f.png]

[Afbeelding: arma32013-11-1703-19-23-56_zpsaf7caf56.png]

[Afbeelding: arma32013-11-1703-10-05-09_zps2db1d6bd.png]

Sacha? Lees je PM! Smile

Bevestigde Tangodown deelnemers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Eventueel kunnen er meer mensen doen dan officieel bij de MARSOF zitten nu. Dit om de 17AC slots bij te vullen Wink

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-11-2013, 12:51 AM
Bericht: #2
RE: Operation: Genesis
Niet?

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
18-11-2013, 01:38 AM
Bericht: #3
Het is voor mij wat kortdag en kan niet daarom heen plannen op dit moment. Overdag kan ik wel de server klaarstomen, maar meespelen des avonds gaat mij niet lukken.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
18-11-2013, 01:57 AM
Bericht: #4
Ah wat had ik hier graag bij geweest! JAMMERRRR Sad
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-11-2013, 11:44 AM
Bericht: #5
Donderdag is mijn vriendin-dag, en die 2x op rij te moeten missen na de gevechtstraining van vorige week gaat ze niet leuk vinden Sad

Jammer want ik had er ongelofelijk graag bijgeweest. Mocht je willen reschedulen dan ben ik graag van de partij.
Reageren op dit bericht
18-11-2013, 02:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-11-2013 om 03:31 PM door Sevenday.)
Bericht: #6
Als het volgende week of de week erna geweest zou zijn, had ik gekund. Verbouwing :c
Reageren op dit bericht
18-11-2013, 10:24 PM
Bericht: #7
Ik zal wel niks meer inplannen.. Gooi dit topic maar weg!

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)