Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
03-08-2013, 11:00 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-08-2013 om 11:00 AM door zoog.)
Bericht: #21
RE: Map als tweede scherm in Arma?
(02-08-2013 08:46 PM)DeAdSeYe schreef:  Oculus rift werkt bijv. niet met race games, of DCS.
Wie zegt dat er in DCS geen support voor Oculus Rift gaat komen? Is daar al een officiële mededeling over gedaan? Lijkt me een beetje voorbarig om te zeggen dat DCS geen Oculus Rift ondersteuning gaat krijgen zodra de commerciële versie in de schappen ligt. Misschien duurt het even, maar lijkt me gek als ze het niet zullen gaan doen (afhankelijk van het succes van OR natuurlijk).

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-08-2013, 05:18 PM
Bericht: #22
(03-08-2013 11:00 AM)zoog schreef:  
(02-08-2013 08:46 PM)DeAdSeYe schreef:  Oculus rift werkt bijv. niet met race games, of DCS.
Wie zegt dat er in DCS geen support voor Oculus Rift gaat komen? Is daar al een officiële mededeling over gedaan? Lijkt me een beetje voorbarig om te zeggen dat DCS geen Oculus Rift ondersteuning gaat krijgen zodra de commerciële versie in de schappen ligt. Misschien duurt het even, maar lijkt me gek als ze het niet zullen gaan doen (afhankelijk van het succes van OR natuurlijk).

Sorry, ik bedoelde niet technisch maar in de praktijk. Ik denk dat het moeilijk is, clickbare cockpit als voorbeeld! Smile

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-08-2013, 11:13 PM
Bericht: #23
Klikbare cockpit werkt toch juist erg goed met oculus rift? Je kunt heel goed kijken naar de plek waar je wilt, en gewoon de muis pointer gebruiken om te klikken. Met track ir is het juist irritant, omdat je soms zo je hoofd moet draaien dat je vanuit je ooghoek bijna moet gaan zitten klikken lol

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-08-2013, 08:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-08-2013 om 08:21 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #24
Zou het niet je oriëntatie verminderen? Misschien dat het even wennen zal zijn.

Ik heb eens opgezocht, sommige zeiden dat je het kon bestellen voor $300.

EDIT: Het klopt, het kost $300 dat valt echt mee dat is €226,30 het kost nog minder als m'n stuur. Wat kost TrackIR, €150? Leg er €100 erbij en je hebt de oculus rift. Ik vindt het nog reuze meevallen hoor, tuurlijk je moet het geld hebben maar het is ook geen godsvermogen!

Ben aan het twijfelen geraakt.... Rolleyes

Misschien dat ik Oculus Rift eind dit jaar pre-order.

Het is wel de Oculus Rift Development Kit, maargoed dat maakt mij niet zoveel uit kan ik ermee spelen! De consumenten versie is nog niet bekend. Zie wel dat ze een bedrijfsnaam vragen, maargoed dat is voor mij geen probleem! Smile

Zal eens kijken, zou leuk zijn als deze populair worden, dan zal ik misschien kijken of ik deze producten ook op m'n website ga zetten. Als m'n collega er ook iets in ziet..

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
19-08-2013, 11:21 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2013 om 12:04 PM door Pilgrim.)
Bericht: #25
Check dit even.
Gameplan heeft van de steamcommunity groen licht gekregen en er wordt nu aan een PC versie gewerkt!

http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=103404475

EDIT: Heb deze nu op de Ipad. Er zijn voor Arma2 alleen Chernarus en Takistan beschikbaar. Echter er kunnen zelf maps worden toegevoegd!

Moderator edit: max handtekening size 400px breed bij 130px pixels hoog.
"Si vis pacem, Para bellum." -
"Als je vrede wilt, bereid voor op oorlog" aldus Gaius Julius Ceasar
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)