Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

25-06-2013, 03:56 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-06-2013 om 04:09 PM door zoog.)
Bericht: #1
DCS summer-sale: flightsim modules met hoge korting tot 30 juni
Tot 30 juni heeft ontwikkelaar Eagle Dynamics een summer-sale voor de Digital Combat Simulator serie. Met hoge kortingen kun je nu de flight simulator modules aanschaffen. Er zijn aardig wat mensen bij Tangodown die verschillende DCS modules spelen. Dit is je kans om goedkoop in te stappen zodat je met ons mee kunt vliegen!

De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 04:38 PM
Bericht: #2
RE: DCS summer-sale: flightsim modules met hoge korting tot 30 juni
Ik ben heel erg aan het nadenken om UH-1H te kopen. Mooiste heli ooit gemaakt
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 07:52 PM
Bericht: #3
Met zulke korting kan je hem eigenlijk niet laten liggen.
Zelf heb ik hem nu ook.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
26-06-2013, 02:07 AM
Bericht: #4
(25-06-2013 04:38 PM)Blackout schreef:  Ik ben heel erg aan het nadenken om UH-1H te kopen. Mooiste heli ooit gemaakt

Er zijn nu dus al minstens 5 mensen die hem hebben, en inderdaad deze prijs zal die niet snel weer worden (jaarwisseling?). Voor de 15 euro wist ik het wel. Smile
Persoonlijk kijk ik erg naar uit wanneer je met meerdere spelers in 1 Huey kan zitten.
Reageren op dit bericht
26-06-2013, 01:31 PM
Bericht: #5
als je maar een van die spellen koopt kan je dan ook mee vliegen in missies met andere voertuigen (bvb je hebt a-10c en andere mensen hebben f-16 (want dat is er ook een tog?) kan je dan samen in een server)

[Afbeelding: strongsunrisebanner.jpg]
MEDEVEC standing by Ph34r
Reageren op dit bericht
26-06-2013, 01:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-06-2013 om 01:43 PM door Laurens.)
Bericht: #6
(26-06-2013 01:31 PM)LMGguy schreef:  als je maar een van die spellen koopt kan je dan ook mee vliegen in missies met andere voertuigen (bvb je hebt a-10c en andere mensen hebben f-16 (want dat is er ook een tog?) kan je dan samen in een server)

Ja! (alleen zit er nog geen flyable f-16 in het spel ;-)). Je zou zelfs al mee kunnen vliegen met ons door alleen DCS: World te downloaden, daar zit gratis de SU-25T bij.
Reageren op dit bericht
26-06-2013, 01:56 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-06-2013 om 01:57 PM door CommDante.)
Bericht: #7
Ja, dat is het mooie van DCS world. Alles kan samen vliegen (Black Shark 1 uitgezonderd, dat was voor DCS world.). Moeten de vliegtuigjes (en voertuigen met Combined Arms) natuurlijk wel in de missie geplaatst zijn.
A-10c is vrijwel altijd aanwezig, gezien de meeste mensen die mod hebben. Kleine uitzondering is bij sommige landen (ingame), waar niet alle vliegtuigen samen vallen. Meestal kan een oosters vliegtuig echter prima samen met een westerse samen COOP missies vliegen (Rusland en NATO meen ik, hebben beide toegang tot alles).
Ook kan zelfs iedereen die nog nix gekocht heeft mee vliegen met de Su-25T, dit is het gratis vliegtuig die bij DCS World zelf zit. (En DCS World zelf is ook gratis. Smile ).

F-16 is er niet echt. Er is geloof ik wel een user-mod die een Su-27 (meen ik, dus geen F-16 cockpit iig) eruit laat zien als een F-16 met wellicht wapen loadout veranderd, maar weet niet in hoeverre de flightmodel aangepast is.

Wellich ben je in de war met Falcon 4, BMS 4.32. Dat is een andere sim.

[edit]Bah, ninja'd.
Reageren op dit bericht
26-06-2013, 11:11 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-06-2013 om 11:16 PM door CommDante.)
Bericht: #8
Hier ook maar even, voor de mensen die de andere DCS topics niet volgen:

Flaming cliffs 3 gehaald ... omdat je dan 4 vliegtuigen (correctie: ALLE FC3 vlieguigen uiteindelijk) met AFM hebt voor de prijs van straks anderhalf module (die waarschijnlijk de Flaming Cliffs campaign zullen missen en alleen de vliegtuigen zijn).
En ook gelijk maar de P-51 erbij, voor de gein.

Uitleg omtrend Flaming Cliff 3 en de aparte modules:
Bron!

Nu maar wachten op de F/A-18c (en aanbieding Tongue2 ), want alle huidige mods heb ik nu inmiddels. Happy
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)