Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

05-06-2013, 03:03 PM
Bericht: #1
Sniper Package voor Arma 3 uitgebracht
Vlak voor de E3 gamebeurs, waar Bohemia Interactive de Arma3 Beta gaat tonen, brengen ze een 'Sniper Package' uit voor de Alpha versie van Arma 3.

Deze package bevat o.a.

- Sniper Rifles: Gepard GM6 Lynx en M320R
- Ghillie suits
- Sniper optics
- Stance indicator

Alle details over deze update kan je terugvinden in het changelog.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-06-2013, 06:23 PM
Bericht: #2
RE: Sniper Package voor Arma 3 uitgebracht
Weet iemand hoe je die dingen kunt testen? Ik kan die rifles niet vinden in weapon boxes. Maar ook de stance indicator zie ik nergens in beeld. Ik zit wel op versie 0.60, waar het volgens mij in moet zitten??

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
10-06-2013, 08:16 PM
Bericht: #3
Gewoon zo'n sniper unit spawnen, staan onder men. De OPFOR heeft de Gepard. Best een leuk dingetje.

Ik heb ook geen stance indicator gezien. Moet je hem aanzetten in de menu's?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
10-06-2013, 08:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-06-2013 om 08:25 PM door zoog.)
Bericht: #4
(10-06-2013 08:16 PM)Nimster schreef:  Gewoon zo'n sniper unit spawnen, staan onder men.
Ja, dat heb ik geprobeerd. Er staat dus geen sniper unit tussen Sad Alleen de marksman, maar die is het niet. Gek he. OPFOR hetzelfde verhaal. Game is helemaal bijgewerkt, geen updates beschikbaar of iets. http://i.imgur.com/wmCLfsR.jpg

(10-06-2013 08:16 PM)Nimster schreef:  Ik heb ook geen stance indicator gezien. Moet je hem aanzetten in de menu's?
Dat dacht ik toen ook. Ik heb niets kunnen vinden in de opties, maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken Wink

Reageren op dit bericht
10-06-2013, 08:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-06-2013 om 08:39 PM door Nimster.)
Bericht: #5
Sorry, hij staat dus onder Men [Sniper]. Net even gecheckt.

Ik kwam er trouwens nu pas achter dat je met CTRL + A en D een snelle stap opzij kunt doen en met CTRL + W snel even over dekking kunt kijken. Gaat sneller dan leunen op de normale manier. Perfect om snel een paar schoten te lossen en weer terug in dekking te gaan. Ik dacht eerst dat incremental lean was, maar dat zit er blijkbaar toch niet in.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
10-06-2013, 09:09 PM
Bericht: #6
(10-06-2013 08:37 PM)Nimster schreef:  Sorry, hij staat dus onder Men [Sniper]. Net even gecheckt.
aaah ja, had die ook gemist. Nice.

(10-06-2013 08:37 PM)Nimster schreef:  Ik kwam er trouwens nu pas achter dat je met CTRL + A en D een snelle stap opzij kunt doen en met CTRL + W snel even over dekking kunt kijken. Gaat sneller dan leunen op de normale manier. Perfect om snel een paar schoten te lossen en weer terug in dekking te gaan. Ik dacht eerst dat incremental lean was, maar dat zit er blijkbaar toch niet in.
Je bedoeld gewoon de controls voor de verschillende stances toch? Daar kun je nog meer mee, want elke stance heeft een extra "finetune" stance. In totaal: Hoog staan, staan, laag staan, crouch, achterover leunend zitten, prone, op je zij prone. En dan inderdaad nog step out links en rechts (inclusief je wapen verplaatsen naar je andere hand). Wel gepriegel met je handen, maar wel veel opties! Smile

Reageren op dit bericht
11-06-2013, 07:18 AM
Bericht: #7
Die wist ik ja. Maar die step out links en rechts was nieuw voor me.

BIS heeft gekeken naar Art of the Tactical Carbine van Magpul, dat is wel duidelijk.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)