Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

03-04-2013, 12:45 AM
Bericht: #11
RE: Arma 3 alpha Lite keys
Zeker, er zijn er genoeg. Zie PM voor de key.
Maar dit is wel de Alpha lite, wat inhoud dat je ook niet multi player kunt spelen... dus oordeel niet te snel.

Als je de Alpha voor 25 Euro aanschaft krijg je de Beta en de volledige versie ook, dus het blijft bij die 25 Euro. Uiteindelijk zal de volledige game wel duurder worden, dus je hebt een voordeel als je de game vroeg aanschaft.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2013, 11:55 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-04-2013 om 11:55 AM door zoog.)
Bericht: #12
De alpha LITE lijkt vooral bedoeld om mensen te laten testen of hun PC het aankan, om oude Arma spelers te laten zien wat er allemaal veranderd is en om een zeer beknopte impressie te geven dmv de 4 showcases. Veel meer dan dat is het niet, dus onderdeel inderdaad niet te snel.

Daarnaast is het te overwegen om alsnog Arma 2 te kopen (de juiste bundel dan wel!), want voorlopig is Arma 3 nog niet retail release en qua custom content nog niet te vergelijken met wat Arma 2 op dit moment nog te bieden heeft.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2013, 10:11 PM
Bericht: #13
Ahh bedankt voor de key en de reacties!

Voor mij zal het inderdaad belangrijk zijn te kijken of het spel uberhaupt te draaien is. Arma 2 zal er voor mij niet inzitten nog aan te schaffen. Ik begrijp trouwens dat de Arma 3 van nu nog geen werkelijke representatie is van het uiteindelijke spel, hoewel ik er nu al veel positieve reacties op heb zien langskomen, waar het mij vooral om draait is dat er een actieve community omheen zal ontstaan waar ik me bij kan aansluiten.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-04-2013, 07:18 PM
Bericht: #14
Ook ik heb nog 3 alpha lite keys over indien iemand eentje zou willen.
Reageren op dit bericht
26-04-2013, 08:35 PM
Bericht: #15
Ook, Ik heb nog twee A3 Alpha lite keys over. Stuur een bericht via steam, mijn nick is: burningyak
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)