Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-12-2012, 07:25 PM
Bericht: #31
RE: MEDEVAC
Heeeeej vixen!! leuk je weer eens op het forum te zien.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-04-2013, 12:14 AM
Bericht: #32
Even een shameless bump op dit topic en de discussie over MEDEVAC wel of niet geschikt is voor TDNL.

Hierbij mijn bevinden na de missie "Op. Red Harvest", waarbij er een MEDEVAC werkt gebruikt om gewonden op te halen, op te lappen en terug te brengen bij hun squad.

Het gebruik van de MEDEVAC werd door iedereen als gaaf ervaren; niet alleen omdat ze afhankelijk van ons waren (beperkt medische spullen mee), maar ook het feit dat er even een chopper naast je land om je indirect te ondersteunen voor medische hulp.
Er zal qua instellingen nog het één en ander getweaked moeten worden om het goed te laten lopen (beperkt healen in het veld, langere death timer dan normaal, etc.) en uiteraard zal er in de (basis en GC) training aandacht aan gegeven moeten worden om het zo goed mogelijk te laten verlopen.

Voordelen:
- realistischer gameplay (zonder beperking op de fun-factor)
- meer doelen voor TDlu (naast alleen invliegen)

Nadelen:
- tragere gameplay; bij casualities zal het spel tijdelijk stilliggen, om MEDEVAC te laten komen
- meer mensen nodig dan normaal (2 tot 5 man kwijt om te vliegen)

Voor grootschalige missies is het zeker een aanwinst en bij Joint-Ops IMHO een must. Voor kleinere missies (= minder spelers) is het overkill, maar ook goed in te zetten.

[Afbeelding: 4qmypz.jpg]
"we hebben een LZ nodig... met smoke..." ~ djlexNL (GC) aan Medevac
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-04-2013, 02:17 AM
Bericht: #33
Als het mogelijk is een scenario met misschien minder spelers waar de medivac wounded AI van het slachtveld moet slepen? Dit lijkt mij wel een leuke afwisseling. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-04-2013, 08:37 PM
Bericht: #34
ben het helemaal met je eens Grez!! +1
we zullen ze vaker inzetten.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
10-04-2013, 09:35 PM
Bericht: #35
[/quote]Ik zou wel verwachten dat mensen die écht gek zijn op vliegen (dus o.a. TDLu members) ook gewoon in hun vrije tijd oefenen oefenen oefenen, of die wiki of officiële trainingen nou af zijn of niet. Ik deed dat ook toen ik overstap wilde maken van DCS Black Shark naar heli vliegen in Arma. Goed, na oefenen oefenen oefenen met Arma (zonder 3D en auto hover)[/quote]

Dit word ook zeker gedaan. Neem als voorbeeld de sessie die Wesley en ik hebben gedaan deze middag(screenshots staan op het forum) en hebben alles geoefend voor helo's en jets. Bijv: Tail rotor loss, je motor valt uit en je moet autorotation gebruiken om je toestel heel op de grond te zetten en Hot LZ landing. Of met jets formatie vliegen, carrier landings, noem maar op. En dit is een van de weinige potjes dat ik heb gespeeld met TDlu'ers. Ik heb ook met Robert en Milan enz. gewoon wat gevlogen, wat geoefend en op elkaar ingespeeld. Dus het is niet waar dat mensen niet in hun vrije tijd gaan oefenen. Dat doen we de hele tijd :)
Reageren op dit bericht
10-04-2013, 09:55 PM
Bericht: #36
And the best part, we all love to spend our spare time on flying with the boys! Biggrin

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
Reageren op dit bericht
10-04-2013, 11:38 PM
Bericht: #37
(10-04-2013 09:55 PM)MilanV97 schreef:  And the best part, we all love to spend our spare time on flying with the boys! Biggrin
^^^^^^
DIT DUS Biggrin
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)