Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-07-2008, 03:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-07-2008 om 03:37 PM door zoog.)
Bericht: #1
ArmA coop morgen (10 juli)?
Is het misschien een idee om morgen een coop sessie te doen (14:00 ofzo?)? Ik ben dan vrij, waarschijnlijk eind van de ochtend eerst ff sporten, maar daarna heb ik wel zin! M'n skills zijn alleen nog wel belabberd (schieten van afstand enzo), keys zijn ook nog ff wennen en ben nog aan het tweaken voor betere FPS. But other than that.... I'm in! Cool

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-07-2008, 03:56 PM
Bericht: #2
RE: ArmA coop morgen (10 juli)?
Ah, morgen overdag is onmogelijk voor mij, maar 's avonds rond 19:00 ofzo lijkt me prima.

Kan SiC ook nog meespelen net voordat 'ie weggaat. Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
09-07-2008, 04:01 PM
Bericht: #3
Opzich zou dat ook wel moeten lukken wat mij betreft... Hoelang duurt een leuke missie gemiddeld?

Reageren op dit bericht
09-07-2008, 04:10 PM
Bericht: #4
Morgen 7 uur?
Dat gaat op zich wel lukken denk ik Smile
Kan zijn dat ik overdag nog wel weg ben en dat ik misschien iets later terug ben, maar dan zie je me vanzelf op Xfire ofzo verschijnen.
En naja, hoe lang een leuke missie gemiddeld duurt... Dat verschilt echt van je aanpak, hoe groots de missie zelf is opgezet en met hoeveel man je bent.
Nimster en ik zijn wel eens zo'n 3 uur achter elkaar aan bezig geweest volgens mij.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
09-07-2008, 04:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-07-2008 om 04:41 PM door zoog.)
Bericht: #5
Ok, moet allemaal wel lukken dan. Als het maar niet tot 02:00 duurt ofzo, moet ook weer vroeg op de volgende dag nl. Wink

Edit:
Heb meteen even de kalender getest. Is wel handig om in de toekomst, zeker als het forum eenmaal open is, de sessies in de kalender van het forum te zetten Smile

Reageren op dit bericht
09-07-2008, 06:32 PM
Bericht: #6
Inderdaad handig ja!

Welke Teamspeak gebruiken we trouwens? Indien nodig is de Teamspeak server van een paar van m'n RO buddies altijd wel beschikbaar. Smile

Oh, en zullen we een public server opzoeken of proberen om te zien of één van ons de sessie kan hosten? Dit lukt wel met z'n tweeen, zonder lag, maar drie of meer... ik weet het niet.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
09-07-2008, 07:07 PM
Bericht: #7
Laten we eerst kijken of het een van jullie lukt, want mij lukt het zowiezo niet Tongue2
En anders kunnen we altijd nog wel een public server zoeken.

TS kan, maar ingame VoIP ook wel denk ik. Vind het altijd wel mooi om die monden te zien bewegen enzo xD

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
09-07-2008, 09:18 PM
Bericht: #8
Ik denk dat m'n pc niet krachtig genoeg is voor het hosten van een server en tegelijk het spelen. M'n processor is niet zo heel snel en het RAM wordt denk ik ook een probleempje... Maar het is het proberen waard (alhoewel mijn ervaring altijd is dat je nog minstens een uur met firewalls en poorten aan het kutten bent voordat het werkt Tongue2)

Reageren op dit bericht
11-07-2008, 04:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-07-2008 om 04:37 PM door SiC.)
Bericht: #9
Screenie time!

Zoog tijdens de 1e missie
[Afbeelding: arma2008071019264517va0.jpg]

Opgeblazen BMP
[Afbeelding: arma2008071021080939tx5.jpg]

Salueren bij de 2e missie
[Afbeelding: arma2008071019550793gb6.jpg]

Lastig joh, die zeemeeuwen die voor je gezicht vliegen ^^
[Afbeelding: arma2008071019364035eo9.jpg]

De 3e missie, gear selection
[Afbeelding: arma2008071020513101jo8.jpg]

De 3e missie, terwijl we onder vuur liggen van BMP's en infanterie
[Afbeelding: arma2008071020422503kl8.jpg]

En het slotstuk, dat was ff lachen zeg Laugh Khad Nimster nog mooi ff gewingclipped ergens. Rechtsonderin zie je mijn Fokker netjes geparkeerd staan onder een boom.
[Afbeelding: arma2008071021295142id1.jpg]

Mooi werk die oude Fokkertjes
[Afbeelding: arma2008071021540259xp1.jpg]

En de eindscore. Ik won, maar alleen maar omdat Nimster en Zoog meer crashten dan ik ^^
[Afbeelding: arma2008071021574671iu6.jpg]

Reageren op dit bericht
11-07-2008, 11:14 PM
Bericht: #10
Hehe, die Camel dogfight was inderdaad erg lachen. Biggrin

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)