Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
25-10-2011, 02:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-05-2014 om 10:13 AM door zoog.)
Bericht: #1
Grand Theft Auto V (GTA)
Vandaag of gister heeft Rockstar Grand Theft Auto V aangekondigd. Op 2 november 2011 mogen we genieten van de eerste trailer/teaser. Verder is er geen informatie naar buiten gebracht.

http://www.rockstargames.com/
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-10-2011, 03:40 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-10-2011 om 03:41 PM door zoog.)
Bericht: #2
RE: Grand Theft Auto V aangekondigd
Nice. Ben erg benieuwd! Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-10-2011, 05:15 PM
Bericht: #3
Een van mijn favoriete game series. Ik ben benieuwd naar de setting, Engeland of Schotland zou leuk zijn. Of Rusland.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
25-10-2011, 05:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-10-2011 om 05:38 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #4
Grand Theft Auto V van (Vegas). Smile

Iemand anders had ook al zoon idee, waar ik dit nieuws bericht van heb.
Reageren op dit bericht
27-10-2011, 11:05 PM
Bericht: #5
YES! Altijd een leuke serie geweest.

Vegas zal inderdaad wel vet zijn
Reageren op dit bericht
02-11-2011, 06:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-11-2011 om 06:29 PM door Physiq.)
Bericht: #6
TRAILER IS UIT!!

Wat een kick-ass game!!
En het word San Andreas opnieuw maar dan veeeeel groter en beter.
Fighter Jets, Jetski's, honden, super natuur rond de stad zelf (hiking, mountains)

Reageren op dit bericht
02-11-2011, 08:59 PM
Bericht: #7
Eh, ik weet het niet. Ik had veel liever een nieuwe stad gezien. Nu is het weer in Amerika, en weer een stad die al eerder is gedaan. Maar een voordeel van San Andreas is natuurlijk wel dat het huge is en veel variatie qua omgeving heeft.

Ik had ook gehoopt dat de nieuwe hoofdrolspeler onthuld zou worden.

Nog niet echt onder de indruk.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
02-11-2011, 09:48 PM
Bericht: #8
Een game die ik zeker koop, heb tot nu toe alle GTA's gespeeld Biggrin
Reageren op dit bericht
02-11-2011, 11:29 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-11-2011 om 11:30 PM door zoog.)
Bericht: #9
Ik ben ook nog niet meteen echt onder de indruk. Same old, same old. De werelden zullen er wel weer een stuk levendiger en echter aanvoelen dan de vorige delen, wat dat betreft verbeterd Rockstar elke keer wel zijn games. Verder ben ik wel benieuwd daar het thema/de hoofdrol speler Smile

Ik hoop wel dat ze eindelijk eens het missie systeem wat verbeteren.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
03-11-2011, 12:10 PM
Bericht: #10
Ik weet het allemaal nog niet zo :/ ben een GTA fan! sinds de eerste GTA die ooit uit kwam, tot aan de nieuwste. En San Andreas was bij mij een van de beste GTA's samen met deel III. Maar hier heb ik toch m'n twijfels over, aangezien de stad weer de zelfde thema krijgt, jaja hij is natuurlijk verbeterd, en levendiger. Maar dat is ook niet alles natuurlijk! Wat ik vooral hoop, is dat ze multiplayer nu een beetje beter hebben gemaakt :/ want in GTA IV was dat zeer slecht. Vond ik zelf dan!

Als ik over multiplayer 1 ding mocht kiezen wat ze moeten implenteren, dan zou het zeker wel zijn dat je met je groep waar je bij zit, random tasks krijgt. Dus na zoveel seconde rijden, krijg je een task die moet je uitvoeren. En dan op naar de volgende! dat zou best awesome zijn voor GTA V Smile mja het is allemaal nog maar afwachten of het een topper word!
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)