Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

02-09-2011, 10:10 AM
Bericht: #31
RE: Tangodown VS United Nations Army (PvP event)
haha... Luke had het over 15
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 10:22 AM
Bericht: #32
Staat er nog een PVP map op de server, lijkt me wel een goed idee om in iedergeval 1x voor woensdag te oefenen.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 12:52 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-09-2011 om 12:53 PM door Bas92.)
Bericht: #33
(02-09-2011 09:35 AM)vixen schreef:  de tacktiek zal veelal afhangen van het aantal spelers. als je maar met 5 bent, dan valt er niet veel te flanken hè. het lijkt mij vooral bvelangrijk om 360° gedekt te hebben en op linie komen als er contact is. verdediging is de beste aanval of was het andersom? Tongue2

Haha ja de aanval is de beste verdediging ;-).
Het zal wss advance en secure zijn waarbij je geld kunt verdienen (tenminste, dat is zo bij valhalla) om nieuwe wapens/voertuigen te kopen. Dus het is zeker in het begin belangrijk om snel punten te capturen en niet tijd te verspillen met equipment uitzoeken of netjes in formatie lopen.
Als TDNL en UNA dan clashen ergens in het midden moeten we gewoon de overhand zien te krijgen door goeie squad samenwerking en 1 of meerdere snipers (en hier ook naar luisteren!).
Snipers en voertuigen kunnen het verschil maken tussen winnen of verliezen en hier moet dus goed mee gecommuniceerd worden en er moet voorzichtig mee omgegaan worden.
Evt. flauwe tactieken kunnen ook heel effectief zijn. Wie herinnert zich nog de laatste PvP waar we constant een grenade barrage over ons heen kregen? Dat zorgde voor flink wat chaos.
Als we gewoon afspreken wanneer we voertuigen kopen/inzetten en 1 speler deze snel naar de frontlinie rijdt, moet het allemaal goed te doen zijn lijkt me zo.

[Afbeelding: l115a2.jpg]
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 01:27 PM
Bericht: #34
Ik weet nog niet of ik kan, zal zsm laten weten.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 03:20 PM
Bericht: #35
ik wil de map!!! waar is ie?
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 03:50 PM
Bericht: #36
rustig lex man...
ik heb met luke gebabbeld gisteren, vanavond kunnen jij en ik samen een map kiezen, want er zijn een hele hoop
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 04:07 PM
Bericht: #37
Is het al bijna woensdag?......straks alvast inkopen doen.Lekker bier...picolini's..blokjes oude kaas...sate chips....sate kroketten....hazelnoot koffie...redbull....Jaja...ik ga er een feestje van maken en mijn speakers gaan op maximaal (Schkijt aan de buren)....We moeten echt ff oefenen en taktiek bespeken....tangodown de goeiste!

̿' ̿'\̵͇̿̿\з==Ph34r==ε¤╦̵̵͇̿̿̿̿╤──
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 05:21 PM
Bericht: #38
De missie heet Valhalla - Shukurkalay en draait op de vanilla server.
De missie zal een uur duren.
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 05:45 PM
Bericht: #39
ben er ook
Reageren op dit bericht
02-09-2011, 05:58 PM
Bericht: #40
Super dat er mensen zijn die zoiezo mee doen... ik hoop dat er meer leden komen want zoiets laat je toch niet zomaar voorbijschieten!Wink

Het zou ook leuk zijn als je aangeeft waar je goed in bent dus Bv: Wat voor een Wapen je wilt gebruiken etc..Dan kunnen we kijken hoe we iedereen een beetje kunnen indelen en wat voor een Strategische positie je kan innemen. (Maar we kunnen niet 100% beloven of je de wapen kan gebruiken i.v.b.m te veel zelfde taken.)

Nogmaals 't Zou leuk zijn als je er bent als tdnl member!
ik verwacht veel tactiek en betere taakindeling voor in de toekomst voor misschien onze volgende Pvp AAS Battle's Ph34r

Greets from Mokaaah!Wink

[Afbeelding: banner.jpg]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)