Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
23-07-2012, 07:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-07-2012 om 07:29 PM door zoog.)
Bericht: #161
RE: Handleidingen (ACE, ACRE, SIX UPDATER, Addons installeren etc) + Troubleshooting
Er zijn wat veranderingen doorgevoerd in de preset voor Six Updater. Volgens mij zijn alle paarse bolletjes die je ziet addons die je als speler zelf kunt toevoegen maar die niet verplicht zijn. Zo is ACEX_SM bijvoorbeeld een soundmod en Blastcore visuals heeft met rook/vuur en dat soort effecten te maken. Dit zijn dus allemaal mods die de client (speler) zelf zou kunnen draaien als hij/zij dit wilt. Ik denk dat het daarom paars is.

Alleen Dutch Army is geel, ik weet niet waarom. Die moet volgens mij wel groen zijn eigenlijk.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-10-2012, 03:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-10-2012 om 04:00 PM door zoog.)
Bericht: #162
RE: Handleidingen (ACE, ACRE, SIX UPDATER, Addons installeren etc) + Troubleshooting
Ik heb de Six Updater pagina op de Wiki wat aangepast. Nu staat op deze pagina niet alleen de handelingen die je moet doen om de addons te downloaden, maar ook direct de vereiste configuraties voor ACE en ACRE. Hopelijk is het zo voor nieuwe mensen makkelijker om direct alle instellingen goed te zetten, zonder dat ze los de ACE en ACRE pagina op de wiki moeten bezoeken.

http://www.tangodown.nl/wiki/index.php?t...ix_Updater

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 12:49 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-01-2013 om 12:57 AM door logion.)
Bericht: #163
Is het mogelijk om de ACRE wiki pagina te updaten met step 4 uit deze link: http://www.the-wrecking-crew.co.uk/page/installation? Ik heb ondervonden dat het belangrijk is om Teamspeak 3 ook juist in te stellen, ik had namelijk PPT geconfigureerd met 'Voice Activation Detection while using PPT' en 'Automatic gain control'. Beide opties zorgen ervoor dat jouw mic in ACRE niet (!) werkt! Jij hoort wel iedereen praten, als je op caps lock duwt zie je wel dat ACRE uitzendt maar het is net alsof jouw mic dus gemute is.
Zonder een correcte TS3 configuratie werkt ACRE maw niet en dat is momenteel niet vermerld op de acre wiki pagina: http://www.tangodown.nl/wiki/index.php?title=ACRE.

Verder heb ik net een clean install gedaan (ik heb alles van A2 op DVD) en daarbij heb ik het volgende gedaan:
* Vanilla A2 installeren van DVD
* OA installeren van DVD
* Reinforcements installeren van DVD
* Patch arma2oacorft_update_160.exe geïnstalleerd
* Patch ARMA2OACORFT_Update_162.exe geïnstalleerd
* ACR lite geïnstalleerd: A2CO_ACR_LITE .exe (ik bezit de DLC niet)
* Alle nodige addons geinstalleerd via Six updater (staat wel op de wiki) + ACRE/ACE geconfigureerd
Nu weet ik niet hoe relevant dit is voor nieuwelingen, aangezien zij misschien vaak Steam gebruiken en daar gebeurt alles (buiten de laatste stap) automatisch. Maar ik kan mij wel voorstellen dat dit nogal verwarrend kan zijn indien je Steam niet gebruikt.

Ik zou de wiki zelf updaten maar dat gaat blijkbaar niet Wink

edit: nog een mogelijk tip om aan de wiki toe te voegen, indien je Arma 2 niet wilt opstarten via Six updater (het is handig om addons te installeren, maar voor de rest is het maar een resourcehog) kan je uit Six Updater onderaan in de status balk (wanneer je de TDNL preset hebt gehighlight) het commando vinden om Arma 2 te launchen met de correcte collectie addons. Het is echter niet mogelijk om dit in een snelkoppeling te gieten aangezien Windows deze beperkt in lengte en de snelkoppeling deze overschrijdt. Volgend bash scriptje doet het echter wel:
Code:
set ARMA2OAPATH=E:\Bohemia Interactive\Arma 2\Bohemia Interactive
e:
cd "%ARMA2OAPATH%"

set MYADDONS=@CBA;@CBA_A2;@CBA_OA
set MYADDONS=%MYADDONS%;@sthud;@brg_africa;@ibr_plants;@MBG_Buildings2;@mbg_building​s3;@csj_snake;@chn_crocodile;@Lingor;@stmovement;@fallujah
set MYADDONS=%MYADDONS%;@ACE;@ACEX;@ACEX_RU;@ACEX_USNavy
set MYADDONS=%MYADDONS%;@ACRE;@JayArma2Lib;@JayArma2Lib_new
set MYADDONS=%MYADDONS%;@opx_objects;@mb_objects;@CLAfghan;@bb_mercs;@Lingor_units
set MYADDONS=%MYADDONS%;@ibr_lcivilians;@razmisc;@GLT_MissileBox;@DAF;@EOD;@st_lb_en​hance;@st_interact;@MBG_Celle2;@dingor

"%ARMA2OAPATH%\ArmA2OA.exe" -skipIntro -nosplash -noFilePatching "-mod=%MYADDONS%" "-name=logion"
Je moet enkel de PATH variabele aanpassen en jouw name in de laatste regel. Als je een bestandje 'Arma2OA-TDNL.cmd' aanmaakt op jouw desktop met deze content, dan kun je zo eenvoudig A2 loaden zonder Six Updater te hoeven gebruiken.
Misschien kan dit ik ook ergens op de wiki worden opgenomen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 12:04 PM
Bericht: #164
@logion; zelf ben ik bezig om de algemene teksten op de wiki te herzien (onderdeel van exercise niveau 0) en zal de installatie/configuratie hierbij opnemen.

mbt het opstartscript; persoonlijk ben ik geen voorstander van het gebruik van dit soort snelkoppelingen. De reden is dat mensen niet meer controleren of hun ArmA en de mods nog up-to-date, wat erg vervelend is vlak voor een missie.

Zelf gebruik ik snelkoppelingen naar SixUpdater waarbij eerst word gecontroleerd of m'n mods nog goed zijn (en eventueel update) en daarna automatisch opstart. Wanneer het spel is opgestart sluit bij mij SixUpdater automatisch weer af, zodat ik geen problemen met het geheugen (al heb ik daar nooit last van gehad).

Steam staat bij altijd aan om A2 zelf up-to-date te houden (gezien ik A2, A2:OA en DLC's via Steam heb).

Maar ik zal de verschillende opties en mogelijkheden beschrijven en eventueel toelichten met voorbeelden.

[Afbeelding: 4qmypz.jpg]
"we hebben een LZ nodig... met smoke..." ~ djlexNL (GC) aan Medevac
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 03:27 PM
Bericht: #165
we maken allemaal, uitzonderingen daar gelaten, gebruik van Arma 2 launcher v1.4.1
die werkt PERFECT!! kom op ts voor een uitleg of zoek ff op het forum, hij staat er al.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)