Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-10-2008, 02:24 PM
Bericht: #1
Project Reality
Sup,

Zullen we vandaag of morgen ofzo Project Reality ff proberen? Ik heb hem geinstalleerd staan, alleen heb nog een paar problemen ermee. Als ik namelijk een server join zegt 'ie "problem with connection" en kickt 'ie me van de server. Yay for BF2... -_- Misschien iets met de poorten ofzo.

Wat ik behoorlijk vaag vond toen ik PR gisteren probeerde, was dat ik geen knop voor full-auto kon vinden. Of zijn de AK's en de SA80's alleen in semi-auto?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-10-2008, 03:32 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-10-2008 om 03:33 PM door zoog.)
Bericht: #2
RE: Project Reality
(29-10-2008 02:24 PM)Nimster schreef:  Wat ik behoorlijk vaag vond toen ik PR gisteren probeerde, was dat ik geen knop voor full-auto kon vinden. Of zijn de AK's en de SA80's alleen in semi-auto?
Nog een keer hetzelfde wapen selecteren (dezelfde key assign), dan ga je door de rate of fire opties.

Wat betreft PR, ik heb het nu fecking druk dus denk dat ik even geen tijd heb om te joinen Sad

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
29-10-2008, 04:51 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-10-2008 om 04:52 PM door Nimster.)
Bericht: #3
RE: Project Reality
Hmmm, wat een omslachtige manier van rate of fire selecteren.

Jammer dat je niet kunt spelen Zoog. Sad Maar ik ben meestal wel op TS, dus als iemand wil PR'en, dan zeg je het maar. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)