Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




teokodor
(Lurker)


Registratiedatum: 06-10-2016
Geboortedatum: Niet opgegeven
Plaatselijke tijd: 23-07-2018 op 03:38 PM
Status: Offline

Informatie over teokodor
Lid sinds: 06-10-2016
Laatste bezoek: 13-10-2016 01:05 PM
Aantal berichten: 0 (0 berichten per dag | 0 procent van alle berichten)
(Alle discussies zoekenAlle berichten zoeken)
Tijd online besteed: 12 minuten, 48 seconden
Doorverwezen leden: 0
Reputatie: 0 [Details]

Contactgegevens van teokodor
Website:
E-mailadres: teokodor een e-mailbericht sturen
Persoonlijk bericht: teokodor een persoonlijk bericht sturen
ICQ-nummer:
AIM-schermnaam:
Yahoo ID:
Windows Live-adres:
Extra informatie over teokodor
Xfire username:
Andere usernames:
Bezit tactical games:
Sex: Undisclosed
Location:
Bio: "Steile leercurve" is een term die meestal wordt gebruikt door titels waarvoor een groot aantal mechanismen assimileren in de vroege stadia van contact met het programma. Het is ook geschikt voor ArmA 2, Combat Simulator met gemaakt door Tsjechische studio interactieve Bohemen. Dit grote potentieel van graz zal worden gewaardeerd alleen door een relatief kleine groep van mensen-die kunnen breken de eerste barrière-interface en zal gepaard gaan met meer dan een paar eerste missie.

ARMA 2 is niet schieten, wat wij realiseren na het herzien van de basisprincipes van controle en mechanica. Na de eerste uitwisseling van brand wordt het ook duidelijk dat dit een zeer moeilijk simulatie – opvallend vergelijkbaar met reële omstandigheden, maar vol nieuwe die zich voordoen in de aard van de fouten, invoering van een geheel nieuwe laag van onvoorspelbaarheid. Voeg aan deze weinig intuïtieve interface, die we leren moeten, en we krijgen de titel van de afbeelding, waardoor nieuwe gebruikers met hoge eisen. Wanneer echter ingaan op het genoeg, het blijkt, dat is het leren waard en beloont ons voor de ontberingen van de rijkdom van de wereld en gepresenteerd enorme mogelijkheden de tactische situatie te beïnvloeden.

Scherm van het spel ArmA 2

Het gebied is een fictieve Czarnoruś, waar brak uit botsingen tussen de separatistische militanten van de provincie van nieuwe Zagorii, en democratisch gekozen regering. De situatie in de Russische invloedssfeer van het land is zeer delicaat. De betrokkenheid van internationale troepen na de regering beroep voor hulp. In deze volledige lay-out van de spanningen zijn wij misleid Cooper, Sergeant reconnaissance Marines-die verscheen voor het eerst in de regio. Interessant, gekenmerkt het formulier toevoegen aan de authenticiteit van het verhaal, waarin zowel de spannende film wendingen, en realistisch saai patrouilles in het gebied. Het hele ding is erg overtuigend, evenals een goede stimulans om te doorboren door lagen van de mechanica.


Kansen in het spel, we hebben een heleboel: onafhankelijke schieten, door de uitgifte van bestellingen teamgenoten te loodsen voertuigen, na de aanval op een manier die doet denken aan real-time strategie te coördineren. Het probleem is echter dat al die vaardigheden moet beheersen vrijwel onmiddellijk. Combinatie van gebeurtenissen snel gooit ons tegen de vijandelijke troepen, op een moment wanneer nog niet geleerd hebben goed probleem bestellingen aan ondergeschikten. Wanneer dit gebeurt, vindt u dat moeten we zitten kundig voor patrouilles van plan en een voertuig besturen. Op het scherm niet weergegeven geen hints over de sneltoetsen, die dwingt frequente afhankelijkheid verklaringen of de instellingen wijzigen. Dit alles zorgt ervoor dat contact ArmA 2 vereist heel wat geduld, omdat de titel langzaam hun sterke punten ontdekt. Een groot aantal fouten, geleidelijk, doet zij het langzaam, gerepareerd door de officiële patches niet verbetert de situatie.

Handtekening van teokodor
ohacks.com