Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: Wat voor gamer ben jij?
Casual Gamer
Sim Gamer
Tussen in
Overige
[Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-10-2009, 11:16 AM
Bericht: #1
Casual gamer of sim gamer?
Ook wel leuk om te weten, wat voor soort gamer ben jij, Casual of Sim gamer?

ME: Meer een Sim gamer
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-10-2009, 11:36 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2009 om 11:37 AM door zoog.)
Bericht: #2
RE: Casual gamer of sim gamer?
Met militaire games Sim gamer, wil niet zeggen dat ik alle nodige kennis heb voor sim gamer Tongue2, maar dat vind ik wel het leukst om iig naar te streven. En dan bedoel ik niet de echte NL leger hierarchie en "rangen" oid overnemen maar gewoon serieus en tactisch spelen.

Soms ook casual gamer, hangt er helemaal af welk spel en in welke mood ik ben.

Heb iig gevote voor Sim gamer.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
18-10-2009, 11:54 AM
Bericht: #3
Ík zit er tussenin.

Wat Zoog ook al zij het hangt van mijn mood af.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
18-10-2009, 01:23 PM
Bericht: #4
Tactical shooters is waar ik altijd op terugval. RO en ArmA (2) zijn de games die ik verreweg het meeste speel of gespeeld heb.

Maar ik speel ook andere games, ik heb bijvoorbeeld een hele tijd TF2 gespeeld en ook een tijdje CoD4, hoewel beide titels me na een tijd begonnen te irriteren. TF2 blijft voor mij de ultieme casual game. Die game is totaal niet serieus, gewoon lekker ongecompliceerde fun. Het hangt inderdaad van mijn stemming af, maar uiteindelijk ben ik een "realism nut". Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
18-10-2009, 04:34 PM
Bericht: #5
Vooral Sim gamer.
Ik blijf net als Nimster terugvallen op de oude klassiekers, zo speel ik nog vrij vaak Rogue Spear ipv Raven Shield, Red Orchestra speel ik zo af en toe ook weer omdat dat voor mij toch altijd nog dé online team vs team shooter blijft, etc.

Daarnaast speel ik ook wel eens andere games, soms games die totaal niet serieus zijn (Giants: Citizen Kabuto heerscht!), maar de games die mij het langst en meest blijven trekken zijn altijd sim-games.
Ik moet iets hebben om te leren en onder de knie te krijgen, anders is de interesse bij mij snel weg. CoD is daarom voor mij ook niet geschikt bijv. want dat ken je na 5 minuten van binnen en buiten, dan is het even leuk maar na een tijd ga je je al ergeren en na nog een langer tijdje kijk je er niet eens meer naar om, en is het weer tijd voor een goede pot Rogue Spear om me eraan te herinneren hoe shooters er nou eigenlijk echt uit horen te zien Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
18-10-2009, 09:15 PM
Bericht: #6
Ik ben voornamelijk sim gamer op elk gebied (flight sim, race sim, milsim), maar ik kan me ook wel vermaken met (een paar maten en) een console.

Maar arcade verveelt nou éénmaal heel snel, tenzij er golven constante harde actie of sluipwerk in zit.
Reageren op dit bericht
18-10-2009, 09:59 PM
Bericht: #7
Ik zit er ook ergens tussenin, hoewel ik de laatste tijd veel meer interesse heb voor sims ipv arcade. Bijvoorbeeld bij een arcade shooter, al na enkele uren strafen, huppelen en rondschieten heb je het einde in zicht, wat bij sims nu net niet de bedoeling is waardoor je er veel langer plezier aan kunt beleven.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)