Meespelen? Lees hier hoe dat
kan!
|
Naar een Tactical Gaming Community
|
|
18-10-2009, 10:43 AM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Naar een Tactical Gaming Community
Naar aanleiding van de inmiddels twee ArmA 2 servers, de nieuwe richtlijnen voor gesloten sessies en een aanstaande eerste trainingsessie voor ArmA 2 willen we voor iedereen proberen te verduidelijken wat de visie is over deze ontwikkelingen binnen Tangodown.
Tangodown is een open community. Dit betekent dat iedereen die interesse heeft in tactische games zonder voorwaarden lid kan worden en deel kan nemen aan game sessies. Tangodown heeft een aantal doelen waaronder: a. het samenbrengen van mensen met dezelfde hobby b. mogelijkheden geven tot samen online gamen c. het gebruik van tactiek en teamwork in (georganiseerde) game sessies Het mooie van een open community is de toegankelijkheid wat tegelijkertijd ook een diversiteit aan speelstijlen met zich meebrengt. De uitdaging is om zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid en ruimte te geven om deze eigen wensen een plek te geven. Zowel casual gamers als milsimmers moeten de mogelijkheid hebben hun ding te kunnen doen. Hierom is gekozen voor twee servers die momenteel door Orton en Pepperana ter beschikking zijn gesteld. De één is zonder wachtwoord en vooral gericht op de meer casual game avonden, met bijvoorbeeld respawn, waarbij een losse sfeer centraal staat. De andere is met wachtwoord en bedoeld voor georganiseerde game sessies waarbij structuur, tactiek en teamwork centraal staan. Om structuur, tactiek en teamwork tijdens georganiseerde game sessies te krijgen wordt er o.a. onder leiding van Rasa een trainings avond georganiseerd om basis tactieken en teamwork te oefenen. Belangrijk hierbij is om in de gaten te houden dat Tangodown niet van plan is om alle mensen die ArmA 2 willen spelen te verplichten tot dit soort activiteiten, we zijn immers geen clan! De bedoeling is om hiermee het algehele niveau van de georganiseerde sessies te verhogen voor de liefhebbers onder ons. Dit betekent dus ook een strakkere regie en discipline tijdens het spelen. De keus om dit op een andere server te doen is, zoals hierboven reeds vermeld, om iedereen een plek te geven voor zijn of haar speelstijl en wensen. We hopen dat het duidelijk is dat we niet willen proberen om Tangodown leden aan allerlei eisen te laten voldoen, maar dat we juist opzoek zijn naar een manier om verschillende speelstijlen en wensen een plek te geven! Bij een georganiseerde sessie horen simpelweg andere verwachtingen dan bij een public sessie. Iedereen bepaald voor zichzelf welk type spel het beste aansluit bij zijn of haar behoeften. Verder willen we ook benadrukken dat iedereen gebruik kan maken van de servers of van de Gaming Lobby om op niet vaste dagen coop sessies met elkaar te organiseren. Het belangrijkste is om mensen bij elkaar te brengen en plezier te hebben! ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
18-10-2009, 10:57 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2009 om 11:15 AM door Knight Rider.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Naar een Tactical Gaming Community
Sounds perfect!
Zo zie ik het ook dus ik zit goed hier.
|
|||
|
18-10-2009, 11:52 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2009 om 11:52 AM door Pepperana.)
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Duidelijke uitleg. Er is altijd een goede communicatie vanuit de admins! Hulde.
Everywhere the winds blows. |
|||
|
19-10-2009, 01:55 PM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
netjes, zo heeft iedereen wat.
|
|||
|
19-10-2009, 05:36 PM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Duidelijk maar toch had ik een klein vraagje ivm de trainingsessie's.
Worden deze trainingsessie's random gehouden, of zijn er vaste dagen wekelijks of maandelijks, waarop er cursus/training is. Ik heb dus nog geen echte online ervaring maar zou dus supergraag wat bijleren. Wanneer kan ik dan bij jullie inloggen om als online 'newbie' men tactieken, structuur en teamwork bij te schaven. |
|||
|
19-10-2009, 05:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-10-2009 om 05:52 PM door zoog.)
Bericht: #6
|
|||
|
|||
(19-10-2009 05:36 PM)Fallenangel schreef: Duidelijk maar toch had ik een klein vraagje ivm de trainingsessie's. We hebben nog geen vast patroon, aanstaande vrijdag doen we zo'n sessie voor het eerst (zie ook Gaming Lobby > [ARMA II] Team Training). Normaal is de vrijdag namelijk standaard gereserveerd voor een game sessie, maar in dit geval willen we het dus opvullen met een training. Hoe dat verder in de toekomst zal gaan valt nu nog niet echt te zeggen, ik denk sowieso ook wel is op een andere dag omdat sommige mensen op vrijdag niet kunnen. ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Zoeken
Ledenlijst
Teamspeak
Help

![[Afbeelding: blackshark_sig.jpg]](http://www.tangodown.nl/zoog/blackshark_sig.jpg)

![[Afbeelding: tangodownsig_small.jpg]](http://www.tangodown.nl/global/signatures/tangodownsig_small.jpg)

![[Afbeelding: tangodownsig.jpg]](http://www.tangodown.nl/global/signatures/tangodownsig.jpg)