Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
25-03-2014, 08:09 PM
Bericht: #2911
RE: Ik gooi het er maar hier uit thread !
(25-03-2014 07:20 PM)Nimster schreef:  
(24-03-2014 11:54 PM)Outlaw28 schreef:  Een brug staat in ARMA niet bekend als brug. De AI vertikt het dus om over de brug te lopen of te rijden. Daar gaat mijn mooie plan in mijn missie, ffs.

Dat zou niet mogen, welke brug is het? Is het al een bekende bug? Zo niet dat zou je hem aan de tracker kunnen toevoegen.

Het lijkt me sterk. Het gaat namelijk om Bystrica.
Nu is dit uberhaupt een known-issue en staat het op de tracker.
Maar dit is natuurlijk een A3MP map, dus in hoeverre ze dit ooit op zullen lossen.

Het is vervelend, want in een missie moet ik van de ene kant naar de andere kant. Ik kan AI niet op de brug laten patrouilleren en als ik oversteek, dan moet ik een half uur wachten tot de AI het voor elkaar heeft om de rivier over te gaan zwemmen.
Gelukkig word het een multiplayer missie en dan kunnen de spelers het zelf wel bedenken..
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-04-2014, 10:23 PM
Bericht: #2912
Even mn hoofd laten zien: Nog een week of 4/5 tot ik van school af ben en daarna to glory in ArmA Biggrin Ik hoop jullie dus snel weer te zien Tongue2

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht
02-04-2014, 12:34 AM
Bericht: #2913
ahjoh dat gaat wel lukken, ik zat toen ook hard te leren voor mijn examens. Maar uiteindelijk valt het wel mee

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 12:25 PM
Bericht: #2914
Ik help het je hopen...

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht
04-04-2014, 05:31 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-04-2014 om 05:32 PM door Keats.)
Bericht: #2915
DCS 1.2.8 Beta! 2 Gig @ 350 KB/s = DUURT LANG
Reageren op dit bericht
08-04-2014, 12:46 AM
Bericht: #2916
Heb nu tijdelijk werk. Zal wel niet lang duren, maar tot die tijd is het elke dag werken van 13.00 tot 22.00.
Helaas zijn sessies in die periode dus niet mogelijk (en dat terwijl ik bezig was met een mooie, fanatieke comeback Sad )

Ohja en WWE heeft mijn hart gebroken door
Reageren op dit bericht
09-04-2014, 09:52 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-04-2014 om 09:53 PM door zoog.)
Bericht: #2917
(08-04-2014 12:46 AM)Outlaw28 schreef:  Heb nu tijdelijk werk. Zal wel niet lang duren, maar tot die tijd is het elke dag werken van 13.00 tot 22.00.
Horeca?

(18-03-2014 09:44 PM)zoog schreef:  Vervangen van de batterij voor je horloge: €66 Blink

Zijn ze helemaal achterlijk geworden Mad
Ik had laatst dat horloge uiteindelijk opgehaald, bleek het horloge gewoon te werken (batterij dus vervangen?), maar schijnbaar was er iets stuk aan het binnenwerk waardoor de prijsopgaaf hoger uitkwam dan verwacht. Hoe dan ook, hij deed het gewoon weer prima, maar het bleek dat er een verkeerde kroon op terug was gezet (dat wieltje om de tijd mee in te stellen was van een ander horloge), dus hij moest weer terug.

Uiteindelijk vandaag weer opgehaald. Blijkt dat hij kosteloos volledig is gerepareerd (whatever er stuk was?), inclusief een nieuwe behuizing/glasplaat etc en een nieuwe batterij. Nice Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
09-04-2014, 10:34 PM
Bericht: #2918
(09-04-2014 09:52 PM)zoog schreef:  
(08-04-2014 12:46 AM)Outlaw28 schreef:  Heb nu tijdelijk werk. Zal wel niet lang duren, maar tot die tijd is het elke dag werken van 13.00 tot 22.00.
Horeca?

Godzijdank niet. Ik kan dat helemaal niet hebben.
Het is ploegendienst. Computers bouwen.
Niks speciaals, maar werk is werk en het maakt me niet uit hoe, zolang ik maar fleps op de rekening heb staan Ph34r
Reageren op dit bericht
16-04-2014, 04:10 PM
Bericht: #2919
Dafuq is er met Steam?
Elke keer als ik een update heb (of sowieso iets moet downloaden op Steam) en ik minimaliseer Steam op z'n minst, flikkert m'n internet er uit.

Iemand met soortgelijke problemen?
Reageren op dit bericht
16-04-2014, 04:35 PM
Bericht: #2920
nope

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)