Meespelen? Lees hier hoe dat
kan!
|
Charlie Foxtrot: Campaign 1 & 2
|
|
08-02-2010, 08:58 PM
Bericht: #31
|
|||
|
|||
|
RE: Charlie Foxtrot: Campaign 1 & 2
Het is ook niks voor mij. Dat soort tournaments vergen toch best wel veel inzet, dat was ook zo bij BFE:RO 6 jaar geleden. Toen was ik "Leutnant" bij het Duitse team en hield ik me bezig met strategiëen ontwerpen en af en toe het leiden van de Festungstruppen (defensie) enzo. Toen had ik daar nog wel tijd / motivatie voor, maar tegenwoordig hou ik me bewust niet meer bezig met dat soort dingen. Ik focus tegenwoordig liever op Tangodown en singleplayer games. Maar als je er genoeg tijd voor hebt zal zo'n tournament ongetwijfeld fun zijn. Maarreh, niet overlopen hè
![]() TS: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
08-02-2010, 11:26 PM
Bericht: #32
|
|||
|
|||
|
Ik vind het wel gaaf moet ik zeggen. Met ToW ben je meestal 3,5 uur per week bezig als je elke week gaat.
Het is leuk om het soms wat grootschaliger mee te maken (alhoewel ToW wel stuk minder aantallen heeft dan CF). Maargoed, kan begrijpen als je echt geen "verplichtingen" wilt (maargoed, van de laatste 7 battles heb ik door omstandigheden maar 2 mee kunnen doen, dus het is wel flexibel). ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
20-03-2010, 08:08 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-03-2010 om 09:22 PM door Killg0re NL.)
Bericht: #33
|
|||
|
|||
|
vanavond/nu (19:00 dd:20-03-2010)
is er op Charlie foxtrot een open WARFARE battle iig. gedurende 3 uur. Iedereen kan/mag meespelen. TeamSpeak 3 Address is 83.96.157.52:9987 password is 'cfarma2' ivm hacken closed. Vraag server PW op TS3 en je kan mee spelen |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Zoeken
Ledenlijst
Teamspeak
Help

![[Afbeelding: rohos.png]](http://img841.imageshack.us/img841/6073/rohos.png)

![[Afbeelding: blackshark_sig.jpg]](http://www.tangodown.nl/zoog/blackshark_sig.jpg)