Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: Vaker password op de server en gesloten sessies houden?
Ja, vaker gesloten sessies
Nee, het is me wel best zo.
[Resultaten weergeven]
Opmerking: dit is een openbare peiling; andere gebruikers kunnen zien waarop u hebt gestemd.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-09-2009, 12:25 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2009 om 12:32 AM door Nimster.)
Bericht: #1
Vaker gesloten sessie's?
Momenteel is de server bijna elke avond public. Af en toe (1 keer per 2 weken?) gooien we er een password op en houden we een gesloten sessie. Daarbij wordt vaak opgesplitst in verschillende teams, elk in hun eigen Teamspeak channel. Dit is een prima manier om zeer meeslepende gaming sessies met veel teamwork te creëren. Een ander voordeel is dat we op deze manier meer vrijheid hebben qua missies (in plaats van altijd maar Domination).

Ik vroeg me af of jullie dit vaker willen doen. Stem op de poll a.u.b. Happy

Let op: deze manier van gamen vergt meer discipline! Een lijstje van dingen die niet thuishoren in dit soort sessies:
  • Op een patrouille (die jullie nog niet heeft gezien) beginnen te schieten voordat de Team Leider het vuurcommando heeft gegeven
  • Voor de groep uitrennen, als een kip zonder kop rondrennen, etc
  • Het TS channel constant "vervuilen" met random nonsens (grapjes maken mag natuurlijk wel)

Wat er wél verwacht wordt:
  • Naar je Team Leider luisteren en stil zijn als hij met het andere team spreekt
  • De briefing lezen en begrijpen
  • Goed tactieken gebruiken en de squad op een tactische manier voortbewegen: 360 graden security, je eigen sector in de gaten houden, etc
  • Teamspeak communicatie kort en bondig houden: "Patrouille ten zuidwesten van ons, 200 meter, 5 man".

Dit soort gaming sessies kunnen echt voor onvergetelijke ervaringen zorgen. Zeg het maar!

Edit: tijdelijk sticky gemaakt; als we het eens zijn kan ie un-sticked worden.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 12:34 AM
Bericht: #2
RE: Vaker gesloten sessie's?
jap, daarvoor hang ik hier rond.

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 12:40 AM
Bericht: #3
Als het aan mij ligt gaat het altijd op die manier hehe.
Persoonlijk is Domination mij veel te random en ongecoördineerd, wel leuk voor een avondje knallen maar ik kan me daar niet elke dag mee vermaken.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 12:47 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2009 om 12:50 AM door zoog.)
Bericht: #4
^ what they said

Gesloten gerichte sessies geven de mooiste/tofste ervaringen. Domination vind ik persoonlijk snel saai (eigenlijk altijd hetzelfde), prima mode om op een public server te hebben en trekt veel mensen etc., maar het échte werk is wat mij betreft bij losse missies met varierende objectives en goed gebruik van teamwork.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 01:20 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2009 om 01:24 AM door Knight Rider.)
Bericht: #5
Ik stem voor ja, vind woensdag en vrijdag wel goede dagen ervoor Smile

Ondanks dat ik (bijna) altijd wel zo wil spelen is het vaak ook lastig qua organiseren lijkt mij. Je kunt zo effe snel domination joinen, zelfs met 2 man spelen bijvoorbeeld. En iedereen kan op zijn eigen tijd komen. Hoe zou dat gaan met gesloten sessies, kun je daar wel later joinen of moet dat allemaal te gelijk in het begin? En hoeveel laat elke missie toe qua slots? Neem aan dat er wel goede missies zijn met genoeg slots, maar iets om in de gaten te houden.

Soms wil ik ook wel even wat losser knallen zonder teveel lezen etc. maar wel via teamspeak met een team werken. Dat kan weer goed in domination. Dus vaker lijkt me mooi, misschien op vaste dagen.
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 04:32 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2009 om 04:35 AM door Orton.)
Bericht: #6
Nimster schreef:[*]Voor de groep uitrennen, als een kip zonder kop rondrennen, etc
[*]Het TS channel constant "vervuilen" met random nonsens (grapjes maken mag natuurlijk wel)

[*]Naar je Team Leider luisteren en stil zijn als hij met het andere team spreekt
[*]Teamspeak communicatie kort en bondig houden: "Patrouille ten zuidwesten van ons, 200 meter, 5 man".

Ging het ook maar zo goed in Domination Wink

Ik denk eerder dat Pep hier op bedoelde om daar een 2de server voor op tezetten.Ook omdat iedereen dit zou willen is dat goed maar wat nou als er maar bepaalde slots zijn dan kunnen sommigen mensen niet spelen.In dat opzicht is het handig om een private server tehebben.
http://www.tangodown.nl/forum/thread-729.html
Dan is het wel een goed plan.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 08:20 AM
Bericht: #7
Goed plan hoorSmile

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 08:55 AM
Bericht: #8
Mee eens, heb JA gevote...

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 12:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2009 om 12:24 PM door Pepperana.)
Bericht: #9
Ik heb ook ja gevoted. Die 2 sessie die wel op Maandag uitgevochten waren super.

Precies Orton dat zou ook de reden zijn om die server te laten draaien.
Als de Admins er over eens zijn kunnen we het gewoon eens opstarten.
En als het niks lijkt te worden of er zitten teveel negatieve eigenschappen aan dan mogen de Admins aangeven dat de server uit de lucht moet.

Wel zou dan hulp met de config etc welkom zijn. Aangezien ik me daar nog niet in heb verdiept.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 05:07 PM
Bericht: #10
ik zeg ook ja.. desnoods permanent op slot dat ding met wachtwoord.. heb je ook geen vreemde meer die je band voor de lol lek schieten of zo..
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)