Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: Vaker password op de server en gesloten sessies houden?
Ja, vaker gesloten sessies
Nee, het is me wel best zo.
[Resultaten weergeven]
Opmerking: dit is een openbare peiling; andere gebruikers kunnen zien waarop u hebt gestemd.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-09-2009, 05:28 PM
Bericht: #11
RE: Vaker gesloten sessie's?
Mwa, ik stem niet, maar voor mij is het denk ik wel genoeg Wink.

I.v.m. school nu best weinig tijd Tongue2, ik moet nog een paar getuige verklaringen lezen, wat vinger afdrukken vergelijken en nog een opstel schrijven over wie nu het verdachts is en dat allemaal op de middelbare school Laugh (Die hele case is fictie, maar wel kick om te doen Tongue2)
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 06:03 PM
Bericht: #12
ik heb ook JA gestemd omdat ik die manier van spelen gewoon ben van mijn vorige clan,we speelde al onze missies op die manier, we zullen wel meer training nodig hebben om goed te worden,maar die manier is zo veel leuker om te spelen.

[Afbeelding: tangodownsig.jpg]
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 07:28 PM
Bericht: #13
Denk dat het de beste oplossingn is gewoon een server voor de losse missie's.Zodat er altijd de tangodown server is die 24/7 draait met verschillende mappen.
En de Pep server gewoon voor diegene die gesloten wilt of speciale dingen.
Pep als je hulp nodig heb roep je maar.Xfire of msn gaat meestal het snelst Wink

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 07:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2009 om 07:50 PM door Nimster.)
Bericht: #14
Ik zie niet wat er mis is met het zo nu en dan passworden van de server?

Maar ik vind het best hoor, een tweede server, het is het proberen waard.

Ik ben blij met de positieve comments, dan gaan we dat zeker vaker doen.

(07-09-2009 01:20 AM)Knight Rider schreef:  Ondanks dat ik (bijna) altijd wel zo wil spelen is het vaak ook lastig qua organiseren lijkt mij. Je kunt zo effe snel domination joinen, zelfs met 2 man spelen bijvoorbeeld. En iedereen kan op zijn eigen tijd komen. Hoe zou dat gaan met gesloten sessies, kun je daar wel later joinen of moet dat allemaal te gelijk in het begin? En hoeveel laat elke missie toe qua slots?

We spreken vantevoren een tijd af. Vervolgens komt iedereen op TS en gaan we de server op. De missie wordt uitgekozen en er wordt een kleine "briefing" gehouden. Wie gaat in welk team, wat gaat Alpha en Bravo doen, wie neemt welke taak op zich, wie wordt Team Leider (zie sticky in Gaming Lobby), etc. En dan kunnen we gaan spelen. Eventueel maken we een paar dagen vantevoren een planning zoals ik dat ook gedaan heb met Op. Hit and Run toen.

De mensen die later komen zouden dan eigenlijk het TS channel met de minste spelers moeten joinen, dat lijkt me het beste.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 07:55 PM
Bericht: #15
Het blijft zo dat ff Domination joinen makkelijker is dan een gesloten sessie, vooral omdat Domination gewoon doorgaat en altijd respawn heeft. Maar het is inderdaad wat Nimster zegt niet zo dat je, als je er niet op tijd bij bent of niet van het begin mee kunt doen, je dan helemaal niet meer kan joinen. Later instromen is dan bij de meeste missies gewoon mogelijk lijkt mij.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 07:58 PM
Bericht: #16
Citaat:Ik zie niet wat er mis is met het zo nu en dan passworden van de server?

Omdat er meer mensen zijn die willen spelen.Daarmee bedoel ik als er een map opzit met 8 slots en er zijn 14 mensen die willen spelen die moeten dan ergens anders naar toe of niet spelen.Met die gedachten is het handig om een costum server tehebben.We kunnen het altijd proberen word het echt tegek of pakt het verkeerd uit kunnen we het altijd terug draaien.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 10:38 PM
Bericht: #17
Maar naar ik begrijp is de server van Peppera niet 24/7 online zoals de eerste server dat wel is, dus dat is wel een nadeeltje denk ik.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
07-09-2009, 11:05 PM
Bericht: #18
Zolang de hardware het niet begeeft is de server 24/7. Op wat werkzaamheden na dan.
Zoals drivers/nieuwe hardware. Maar meestal gebeurt dit op nongaming hours.

Verders is het even afwachten hoe de server met ArmA2 omgaat etc.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
08-09-2009, 11:34 AM
Bericht: #19
(07-09-2009 07:58 PM)Orton schreef:  
Citaat:Ik zie niet wat er mis is met het zo nu en dan passworden van de server?

Omdat er meer mensen zijn die willen spelen.Daarmee bedoel ik als er een map opzit met 8 slots en er zijn 14 mensen die willen spelen die moeten dan ergens anders naar toe of niet spelen.Met die gedachten is het handig om een costum server tehebben.We kunnen het altijd proberen word het echt tegek of pakt het verkeerd uit kunnen we het altijd terug draaien.

PW = houten schoen
dus PW is dan eigenlijk Klomp, dat kan altijd ook nog. Dat er dat naast de servernaam staat. iedere nederlander kan wel bedenken dat het password dan klomp moet zijn denk ik zo.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:45 PM
Bericht: #20
Via TS het wachtwoord geven is net zo makkelijk imo, je moet toch op TS zijn als je goed wilt samenspelen lijkt mij. Mensen zonder mic kunnen altijd nog gewoon typen/via xfire pwd vragen.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)