Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-09-2009, 07:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-09-2009 om 12:28 AM door Pepperana.)
Bericht: #1
Server 2 maybe, ideeënbus
Hallo Tango'ers,

Dit topic is bedoeld als ideeënbus voor een 2de server.
Nu zit ik al een 4 jaar bij een oorspronkelijke BF2 Clan, HuT-gaming.
Ondertussen is het meer een vriendenclub van ong. 10 leden.
We spelen bij HuT vanalles maar geen ArmA 1/2 de meeste zijn meer van het shoot'nrun of Simracing.
We hebben een eigen server draaien bij iemand thuis.
Een zware server met 100mbit lijn up en down. Na een beetje praten met de serverbeheerder hebben we gisteren een ArmA 2 server opgezet.
Eigenlijk voor mij en nog een andere member Roodkapje.

Nu leek het mij wel wat om daar een soort van 2de Tangodownserver mede mogelijk gemaakt door HuT, van te maken.
Daarop zouden we dan Custom missie etc op kunnen draaien.

Jongens de Server is Up!
Hij is genaamd: Tangodown.nl 2 / HuT
Het ip is: 85.223.50.79:2302
Het Wachtwoord is: Windmolen
Met dank aan Orton! Morgenavond kunnen we hem gebruiken.
Eigenlijk lijkt me de server van Orton al genoeg maar dit kruiste mijn pad en opdat hij nu toch draait is er iets nuttig mee doen altijd mooi meegenomen.

Daarom dus dit topic en ik vraag hierbij jullie mening over een eventuele 2de server. Ik heb geen Poll toegevoegd omdat ik graag jullie mening gepost zie.

P.s.
Laat ik ook even zeggen dat HuT niet actief rekruteert en ook niet actief is in het Tatical shooter gebeuren. Het is initiatief komt van mij persoonlijk.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-09-2009, 07:37 PM
Bericht: #2
RE: Server 2 maybe.
Klikt goed. We hebben het al een beetje over de server gehad en over die spammer etc. Als het mogelijk is zou 2 server juist denk ik heel mooi zijn en wat toevoegen. Maar het kan ook weer beperken.

TDNL is geen clan maar een community toch? Dus die is open voor iedereen. Dat wil je dan denk ik ook niet tegenwerken door een slotje op een server te doen of geen ruimte hebben voor mensen om te joinen, zoals beperkte slots in custom maps bijvoorbeeld. Ook de F16 addon beperkt mensen om te joinen.

Misschien is het een idee om een server te hebben voor beperkte toegang een een echte public server. Het kan dan wel weer zo zijn dat er meer op de beperkte toegang server gegamed zal worden door TDNL'ers en dat de public server leeg is en dus ook geen admin heeft.

Het heeft denk ik voor en nadelen, maar als vrijdag custom mission dag/avond/nacht is bijvoorbeeld dan ben je ook al een end. Of 2 dagen in de week of zo.

Voor de rest zijn de custom missions vaak dus beperkt in slots. Als we met veel online zijn kun je dan de 2e server eventueel gebruiken voor een tweede custom mission.

Domination is wel ok, maar ik speel liever meer custom missions. Wat lasteriger is op public servers dus zoals nu. Effe snel een dominiation joinen met maar 2 andere is wel te doen tot meer komen. Bij custom werkt dat denk ik minder.

Of zo iets, lul ook maar een end weg Tongue2
Reageren op dit bericht
05-09-2009, 09:52 PM
Bericht: #3
RE: Server 2 maybe, ideeënbus
kan heel leuk zijn.. maar ik hoop niet dat de mensen zich dan verdelen over 2 servers.. want dan hou je zo weinig over op beide.
Anyway.. ik join waar er mensen zijn... YOU CAN RUN.. BUT YOU CAN NOT HIDE Biggrin
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-09-2009, 10:38 PM
Bericht: #4
Ben het met Fledder eens, meerdere servers zou tot een versplintering kunnen leiden. Verder staat het iedereen vrij om extra servers in de lucht te brengen natuurlijk... ik denk dat de praktijk moet uitwijzen of het een succes gaat worden zoals de TDNL server is.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
06-09-2009, 12:21 AM
Bericht: #5
een server lijkt mij mer dan voldoendeSmile

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
06-09-2009, 11:26 AM
Bericht: #6
Over Engelse oneliners voor de server gesproken: SO FAR SO GOOD!

Het is niet zo dat de server maar 1 map draaid of 1 groep mensen heeft, de TDNL server voorziet toch wel diverse mappen en speelwijzes op 1 server en da's mooi Smile

Daarnaast had CommDamte een goed idee voor teamspeak (Charlie kanaal voor meer team gerichte spelers). Zag het nog niet staan dus post dat wel bij teamspeak.
Reageren op dit bericht
06-09-2009, 12:08 PM
Bericht: #7
(05-09-2009 09:52 PM)Fledder schreef:  kan heel leuk zijn.. maar ik hoop niet dat de mensen zich dan verdelen over 2 servers.. want dan hou je zo weinig over op beide.
Anyway.. ik join waar er mensen zijn... YOU CAN RUN.. BUT YOU CAN NOT HIDE Biggrin

De server leidt niet tot versplintering, dat doen spelers. De server geeft gewoon meer flexibiliteit.

Bijvoorbeeld zou ie in veteran mode kunnen draaien. Want wat is een tactical community nu die met hud en gps en al die janboel speelt Ph34r

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Reageren op dit bericht
06-09-2009, 12:45 PM
Bericht: #8
rasa schreef:Bijvoorbeeld zou ie in veteran mode kunnen draaien. Want wat is een tactical community nu die met hud en gps en al die janboel speelt Ph34r

De server draait op veteran alleen er zitten nog wel wat noobs instellingen op
maar dat niet iedereen is nog bekend met hoe het allemaal werkt langzaam komt er verandering in.

Als je het een goed idee vindt kan je het altijd proberen.Ik weet dat niet iedereen dol is op domination maar soms een custom map is niet erg als er maar genoeg mensen zijn.
Ik zal zeggen probeer het eerst eens onder je Hut naam en daarna kan je altijd kijken als je heb wilt uitbreiden.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
06-09-2009, 01:14 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-09-2009 om 01:15 PM door Pepperana.)
Bericht: #9
(06-09-2009 12:45 PM)Orton schreef:  Ik zal zeggen probeer het eerst eens onder je Hut naam en daarna kan je altijd kijken als je heb wilt uitbreiden.

Dat wil ik nu juist niet doen. Omdat Ik bij Tangodown ArmA2 speel en daar ook plezier heb. Om een HuT server op te starten etc. dat wil ik niet.
Daarom ook dit topic.
In mijn idee dient de server dan als een verlenging van de Oorspronkelijk server. Een deling van de spelers lijkt me ook niet goed. Maar een soort backup zoals Knight in zijn eerste post aangaf, zou toch wel handig zijn lijkt mij.
In ieder geval fijn dat er over gediscussieerd word daar is het me ook om te doen.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
06-09-2009, 01:19 PM
Bericht: #10
Het kan misschien handig van pas komen als we een missie sessie willen doen en de huidige server zit vol met andere spelers die Domination doen. Dan zou je die server van jou kunnen launchen op het moment dat zo'n sessie begint en hem dus niet 24/7 online zetten. Want opzich hebben we (volgens mij) ruim genoeg aan de huidige server met 24 slots. Maar voor losse sessies zou het misschien van pas kunnen komen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)