Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-09-2009, 02:41 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-09-2009 om 08:38 AM door CommDante.)
Bericht: #1
Eikels/spammers/sukkels en andere koters die weg moeten blijven!
Naar allen:

Desktop Minion IP: 88.32.201.50
Eaglewatch88
Gaia
StarFaJter

(Ik ben geen SA op TS, dus kan niet van iedereen hun IP zien. Maar die koters moeten gewoon pleiten imo.) Ook ben ik voor wat meer semi-admins (rechten om te kicken/dan wel bannen(bans moeten gelogged worden imo) en wellicht een iets makkelijker/lager #vote systeem, we waren vandaag (gisteren inmiddels) met 8 mensen en we konden niet eens de server herstarten dmv een vote. Geen #Admin kan me voorstellen, maar als een missie "vastloopt" of er maar weinig mensen zijn?

[Edit]ff iets leesbaarder gemaakt. Maar er mogen van mij zeker wel wat meer (semi-)admins komen, vaak loopt er 1 persoon te klieren oid (of zoals gisteren: loopt er een missie vast/zou er graag een andere missie gespeeld worden) en dan is er niemand/vote bied dan geen uitkomst. De server continue op "slot" houdt dan wel een hoop schorem/koters tegen ... het vult de server ook niet echt. Sad
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 07:27 AM
Bericht: #2
RE: Eikels/spammers/sukkels en andere koters die weg moeten blijven!
JA!! daar ben ik 100% met je eens!! die pipo's breken het plezier gewoon!!
Het lijkt me ook erg verstandig wat semi-admins te hebben!!
k wil me wel opgeven Smile

groet,
Lex
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 09:07 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-09-2009 om 09:10 AM door Pepperana.)
Bericht: #3
Maar je hebt op TS toch een wachtwoord nodig? Of zaten ze op de gameserver?
Gister joinder er 2 en die gingen WoW spelen dat was Extreeem en nog een ander. Geen last van gehad.
Teveel admins is ook weer zeer vervelend! Maar op de drukke momenten moet er wel iemand aanwezig zijn.

Als #voteadmin moet werken dan kunnen we dat voortaan doen.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 09:51 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-09-2009 om 09:51 AM door zoog.)
Bericht: #4
In de gameserver of op TeamSpeak?

Op de gameserver kan (als het goed is) een admin gevote worden die dan bijv. een nieuwe missie kan opstarten.

TeamSpeak heeft een password maar als ze er toch inkomen heeft dat niet echt gewerkt... Of zaten ze in het 'Lobby' kanaal? Want die is zonder password.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 10:52 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-09-2009 om 11:08 AM door Knight Rider.)
Bericht: #5
Door de F16 addon zijn er toch wel wat minder mensen die kunnen joinen. Lullig maar we zijn meestal toch wel met genoeg man, zeker voor losse coop missies, soms zelfs met teveel voor specifieke missies.

Dus al zou je de server opslot gooien, er zijn elke avond toch wel aardig wat TDNL'ers. Als die nu echt als een team zouden werken (gebeurd steeds beter) dan kunnen ze toch ook zo een map schoonvegen? Maar op de manier zoals het nu gaat vind ik wel weer echt TDNL, zo ben ik er tenslotte ook gekomen (geen clan maar community, open voor iedereen) Smile

Welke rechten heeft een voteadmin eigenlijk? En hoeveel votes heeft deze nodig? Als een stelletje van die randdebielen gaan voten voor iemand (lees andere randdebiel) wat dan?

Hoe staat het eigenlijk met teamkills, word er gekickt na een aantal teamkills?
En is het mogelijk om teamkill te vergeven?
En het wachtwoord voor teamspeak staat weer als server tip ingame.
Die extreem en iets van kots nog wat zaten inderdaad in de hoofdlobby, geen last van dus.
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 11:08 AM
Bericht: #6
(04-09-2009 10:52 AM)Knight Rider schreef:  er zijn elke avond toch wel aardig wat TDNL'ers. Als die nu echt als een team zouden werken (gebeurd steeds beter) dan kunnen ze toch ook zo een map schoonvegen?

Ik zeg doen!
Vanavond is het tenslotte ArmA2 avond, gogogo!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 11:13 AM
Bericht: #7
Vrijdag vind ik het slotjes avond! Smile
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 11:26 AM
Bericht: #8
http://kronzky.info/notk/index.htm

Mogelijkheid om toe te passen.. let me know your opinions!

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 11:41 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-09-2009 om 11:42 AM door Knight Rider.)
Bericht: #9
Een teamkill, zeker een verwonding is altijd mogelijk. Ik vind niet dat je er altijd meteen voor gestraft moet worden. Ik weet niet of het bestaat voor arma 2, maar er zijn systemen waar de gene die geteamkilled is zelf kan kiezen om te straffen of te vergeven. Dat vind ik de beste optie.

Het kan ook gebeuren namelijk dat iemand net voor je gaat staan als je schiet, en dat is dan diegene zijn eigen schuld, beetje lullig als jij dan ook nog eens daarvoor gestraft word bijvoorbeeld.

Maar als het echt uit de hand gaat lopen met teamkills is zoiets als die anti team kill script altijd nog een optie.
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 11:50 AM
Bericht: #10
Ja het nadeel van dat soort scripts is dat ze geen rekening met de situatie kunnen houden. Persoonlijk vind ik dat maatregelen die je pas op het laatst moet nemen als er echt geen andere opties meer zijn.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)