Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-09-2009, 11:58 PM
Bericht: #31
RE: Eikels/spammers/sukkels en andere koters die weg moeten blijven!
(06-09-2009 11:04 PM)Fledder schreef:  Probleem is dat er wel SA's aanwezig moeten zijn om rechten te verlenen voor de initieele registratie.

Ja dacht ik ook al aan, maar wat je zegt inderdaad, en als je ooit van TS server switched dan zijn ook alle accounts weer weg enzo...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-09-2009, 11:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-09-2009 om 12:17 AM door CommDante.)
Bericht: #32
Zoog, Orton en screaming zijn de enige die ik via xfire kan berijken ...

Anyways, vandaag was onze basis kapot geschoten, hmm .. wie zou dat toch zijn:
[Afbeelding: arma22009090823492548.th.jpg]

Toch wel handig dus als je de score kan bekijken ...

[edit]Zie net 2 mensen TS joinen naar "x guests", voor het geval het boeit: Pheaton en XoDioNiX
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:23 AM
Bericht: #33
SiC en ik zijn meestal ook wel op Xfire te vinden. Als je in de Xfire groep zit kun je ons altijd wel berichten.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:29 AM
Bericht: #34
(08-09-2009 11:59 PM)CommDante schreef:  Zoog, Orton en screaming zijn de enige die ik via xfire kan berijken ...

Anyways, vandaag was onze basis kapot geschoten, hmm .. wie zou dat toch zijn:
[Afbeelding: arma22009090823492548.th.jpg]

Toch wel handig dus als je de score kan bekijken ...

[edit]Zie net 2 mensen TS joinen naar "x guests", voor het geval het boeit: Pheaton en XoDioNiX

Klopt, ik heb geen x-fire en ben het ook niet van plan te gebruiken. Als ik achter de PC zit en ben niet op de server kan ik ook niet joinen dit omdat er meer is dan Arma. Ik neem wel ieder uur een kijkje op de gametracker om te zien of er vreemden zijn of dergelijke.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:56 AM
Bericht: #35
'CommDante schreef:Anyways, vandaag was onze basis kapot geschoten, hmm .. wie zou dat toch zijn:

Als dit zo is en het is door onze mensen gedaan kunnen ze rekenen op een 24 uurs ban!!!!

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:20 PM
Bericht: #36
-3 airplanes, -3 tanks en -1 wagentje/autotje ... gezien de score lijkt het me wel duidelijk (vooral die tanks, moet toch wel erg veel doen om je eigen tank te mollen zonder opzet).

24uurs ban? Hmm, denk niet dat veel mensen daar van wakker zullen liggen, dat ene dagje.

(Ik zag gisteren na deze post trouwens dat genoemde admins in m'n vriendenlijst stonden >_< vandaar dat zij de "enige" waren.)
@VXR
orton en zoog waren gisteren ook gewoon iets anders doen, toch ff uurtje ofzo met ze gebabbeld via xfire en de server opnieuw op kunnen laten starten. 't is wat moeilijk te zien in xfire wie er admin zijn (ook flinke waslijst Tongue2 ), je kan ook niet een "friendly name" geven volgens mij (bv A2min oid achter naam kunnen voegen in m'n lijst).
Ik heb nu xfire op m'n eeepc staan, gezien xfire bij mij niet werkt ingame bij arma2 en telkens switchen irritant is.
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:25 PM
Bericht: #37
(09-09-2009 12:20 PM)CommDante schreef:  't is wat moeilijk te zien in xfire wie er admin zijn (ook flinke waslijst Tongue2 ), je kan ook niet een "friendly name" geven volgens mij (bv A2min oid achter naam kunnen voegen in m'n lijst).

Ik heb nu ff achter m'n nick (A2 admin) gezet, misschien is het handig als alle andere admins dat ook doen. Dan wordt het inderdaad een stuk makkelijker om in de Tangodown lijst de juiste personen te vinden als er iets aan de hand is.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:27 PM
Bericht: #38
Geen idee hoe het in elkaar steekt maar als met je heli crasht, wordt dat dan ook een min punt? Dit komt altijd wel voor namelijk. En de AI vijand schiet ook de basis kapot. Daarnaast blijven scorelijsten van de server ook actief als je al weg bent.

Misschien even informeren bij degene die gespeeld hebben voordat er harde conclusies getrokken worden aan dehand van een scorelijst.
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:37 PM
Bericht: #39
Als je heli crashed zijn dat bijna altijd minpunten ja (-1 voor elke persoon die doodging en -4 meen ik voor heli indien stuk).

MaroccanSniper schoot perongeluk 2 man neer (friendlies) die hij aanzag als vijanden, kan gebeuren.
Flep had een heli gecrashed, waarschijnlijk met inzittende, kan ook gebeuren.
Stewie echter heeft ook negatief bij z'n tanks staan, gezien ik engineer was en een MHQ niet eens als een tank telt lijkt, het me erg moeilijk een andere verklaring ervoor te vinden. We hadden maar 1 tank die sessie. Of telt de C-130 als 3+ tanks? (Ik had de osprey gecrashed).
Toen we ons afvroegen wie/wat telkens de basis kapot schoot kwam stewie ineens naast me liggen. Wellicht was het een rare combinatie, ik vermoedde dat er een Su-24/25 oid rond vloog, maar vond z'n score wel erg opvallend. Bovendien was het de binnenbasis en er staat toch afweer rondom de basis?
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 12:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-09-2009 om 12:50 PM door VXR.)
Bericht: #40
(09-09-2009 12:37 PM)CommDante schreef:  Als je heli crashed zijn dat bijna altijd minpunten ja (-1 voor elke persoon die doodging en -4 meen ik voor heli indien stuk).

MaroccanSniper schoot perongeluk 2 man neer (friendlies) die hij aanzag als vijanden, kan gebeuren.
Flep had een heli gecrashed, waarschijnlijk met inzittende, kan ook gebeuren.
Stewie echter heeft ook negatief bij z'n tanks staan, gezien ik engineer was en een MHQ niet eens als een tank telt lijkt, het me erg moeilijk een andere verklaring ervoor te vinden. We hadden maar 1 tank die sessie. Of telt de C-130 als 3+ tanks? (Ik had de osprey gecrashed).
Toen we ons afvroegen wie/wat telkens de basis kapot schoot kwam stewie ineens naast me liggen. Wellicht was het een rare combinatie, ik vermoedde dat er een Su-24/25 oid rond vloog, maar vond z'n score wel erg opvallend. Bovendien was het de binnenbasis en er staat toch afweer rondom de basis?
1 C130 = 1 plane

De Afweer is geen AI dus moet zelf aangeslingert worden door spelers.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)