Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-06-2019, 06:47 PM
Bericht: #1
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Citaat:Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 is the successor to the cult-classic Vampire: The Masquerade - Bloodlines and features reactive storytelling, fast-paced combat, and compelling characters with their own hidden motives. Created in an act of vampiric insurrection, players start the game as a fledgling Thinblood whose existence ignites a war among the vampire factions in Seattle. To survive in vampire society, players will enter into uneasy alliances with Seattle’s factions and join one of the full-blood vampire clans while stalking the city streets for prey, maneuvering complex political relationships, and balancing the need for blood against their withering humanity.

Bloodlines 2 is het vervolg op VTM:B dat uitkwam in 2004. Samen met Half-Life 2 de eerste Source engine game. De game wordt ontwikkeld door Hardsuit Labs en wordt uitgegeven door Paradox Interactive. De schrijver van het eerste deel, Brian Mitsoda, is ook weer aan boord voor Bloodlines 2. Ook Rik Schaffer is terug om de soundtrack te schrijven. Ik vond een YouTube comment wel grappig: "The kind of guy to wear fingerless gloves unironically is exactly who I want to do the writing for this game."

Welke clan trekt jullie het meeste voor Bloodlines 2? Smile

E3 trailer:

Thinblood introductie:

Tremere introductie:

Toreador introductie:

Ventrue introductie:

Brujah introductie:

Malkavian introductie:

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-06-2019, 06:58 PM
Bericht: #2
RE: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Ik heb ze zelf nog niet bekeken, maar ik zie net dat er vannacht / vanmorgen nog meer gameplay online is gekomen.

Van PCWorld:

Van IGN:

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)