Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-12-2018, 08:32 PM
Bericht: #1
hoe staat het leven?
hallo,

Het is inmiddels al een aantal jaren geleden dat ik hier actief ben geweest op het Forum. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met jullie gaat op gaming gebied en welke games jullie op dit moment met elkaar spelen aangezien ik ergens weer tijd en zin heb gevonden om het een keer weer op te gaan pakken.

m.v.g.
Dinelo (carlos)
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-12-2018, 08:31 PM
Bericht: #2
RE: hoe staat het leven?
Met mij gaat het goed. Activiteit is verminderd, maar verschillende TDNL'ers spelen nog wel games met elkaar. Alleen niet echt meer op de manier waarop we dat vroeger deden. Space Hulk: Deathwing is een game die we af en toe spelen, en laatst heb ik Serious Sam 1 HD met CommDante gespeeld. We willen ook weer eens Squad spelen, en Trine 2. We hebben ook een tijdje PUBG gespeeld. Gewoon via Steam spreken we dan af met een klein groepje. Ik zou zeggen: vraag ook maar eens de TDNL'ers in je friends lijst. Wie weet hebben ze interesse. Maar een spel als ArmA, zoals we dat vroeger speelden en organiseerden, dat wordt op dit moment hier niet gedaan. Er zijn ook wel meerdere dingen veranderd natuurlijk. Je hebt tegenwoordig Discord, Steam die ook die richting opgaat, prima VOIP in beide programma's, steeds meer games die om je aandacht schreeuwen, etc... en we zijn allemaal 10 jaar ouder geworden. Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-12-2018, 11:37 PM
Bericht: #3
hahahah die jaren die erbij komen zijn natuurlijk niet te stoppen. Maar ik zal mezelf eens verder gaan orienteren richting die games.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-12-2018, 08:16 PM
Bericht: #4
Sepros, SiC en ik spelen ook weleens Ring of Elysium. Een prima PUBG kloon met snowboards en gliders. Is gratis, je mag ook weleens meedoen als het je leuk lijkt. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)