Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-05-2018, 08:36 PM
Bericht: #1
Phoenix Point
Zo te zien was hier nog geen topic voor, dus bij deze haha.
Voor wie het niet weet, Phoenix Point is een spirituele opvolger van de originele X-COM games, van de maker van diezelfde games, Julian Gollop.
Het lijkt een goede mix te worden van de iets meer toegankelijkere moderne XCOM remakes, met meer diepgang en simulatie in veel van de systemen, waaronder met name op de Geoscape, wat veel meer een open, levende en reagerende wereld zou moeten worden in vergelijking met het meer lineaire pad van de XCOM remakes.

Reden voor deze thread nu is dat Backer Build 1 uit is voor iedereen die de game via crowdfunding heeft gesteund, of een bepaalde tier heeft ge-preordered. Deze gameplay mag je gewoon tonen, dus heb ik meteen maar een video gemaakt waarin ik alle systemen zo veel mogelijk probeer te bekijken Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-05-2018, 07:39 PM
Bericht: #2
RE: Phoenix Point
Julian Gollop heeft zich zeker laten inspireren door de XCOM reboot, dat is duidelijk te zien. Fans van de oude X-COM bleven maar herhalen dat de nieuwe XCOM zo slecht is, maar blijkbaar was die game toch wel goed. Zelfs volgens de maker van het origineel. Die kritiek op XCOM kan nu dus wel stoppen.

Phoenix Point ziet goed uit. Smile Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke strategy layer. Hopelijk zit er net zoveel drama in als de reboot.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)