Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-04-2018, 09:12 PM
Bericht: #1
SiC gaat Lopen Voor Lyme!
Het is aan de late kant want om de een of andere reden heb ik er nooit aan gedacht om hier ook wat te plaatsen.. Stupid me Ohmy

14 April doe ik mee aan een evenement dat Lopen Voor Lyme heet, waarvan het doel is om zo veel mogelijk geld binnen te halen voor een vriendin van mij die helaas aan deze ziekte lijd.
Chronische Lyme word namelijk niet erkend door de verzekeringsmaatschappijen of door de dokters in Nederland die haar behandeld hebben. Nu ziet zij zich dus gedwongen om voor behandelingen naar België te gaan, en dit uit eigen zak te betalen. Je kan al raden dat die prijzen er niet om liegen, en om dit te bekostigen is zij al gestopt met haar studie, is een studiereis geannuleerd, en is ze er zelf al 10.000 Euro aan kwijt geraakt in de spanne van 1 jaar.

Vandaar dus dit evenement, waar lopers en hardrenners geld voor haar binnen kunnen halen door middel van sponsors. Al dit geld zal direct bij haar belanden, zodat zij de behandelingen kan blijven bekostigen en hopelijk op die manier enige vooruitgang te boeken op de weg naar een beter bestaan. Mijn doel hierbij zal zijn om 2 uur lang te rennen. Op de team pagina staat een doel van 5000 Euro, maar alles wat er binnen komt is meer dan welkom en ook hard nodig, want dit zal hoogstwaarschijnlijk de enige echte financiële ondersteuning zijn die ze kan krijgen totdat men van hogerhand tot inzicht komt.

Mochten jullie meer informatie willen, dan kun je meer lezen op de team pagina. Daar kun je ook meer informatie vinden over hoe het doneren in zijn werk gaat. Nogmaals, alle kleine beetjes helpen, dus geef wat je kan!
Mijn naam is trouwens Anne Luchtenveld, ik sta ergens onder in de lijst van lopers die je kan sponsoren. Alvast bedankt.

http://www.lopenvoorlyme.nl/team/door-voor-dio/

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)