Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15-01-2018, 10:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-01-2018 om 10:03 PM door Nimster.)
Bericht: #1
Post Scriptum (Squad in WOII)
Waarschijnlijk hebben sommigen van jullie al over Post Scriptum gehoord. Dit is een standalone WOII shooter die voor een groot gedeelte op Squad is gebaseerd, echter zijn er ook verschillen. De setting alleen al maakt natuurlijk een groot onderscheid, met minder automatische wapens en een WOII sfeer in plaats van moderne slagvelden. Sommige features klinken al veelbelovend, zoals parachutespringen, off-map artillerie en luchtsteun, voertuigen met aanhangfunctie, manual bolting, nagemaakte historische plaatsen en nog meer. Het team richt zich op dit moment vooral op Operatie Market Garden, maar andere veldslagen of zelfs het oostfront is in de toekomst ook mogelijk als het spel een succes wordt.

Post Scriptum wordt ontwikkeld door Periscope Games en uitgeven door Offworld Industries, de makers van Squad. Verwacht dus veel van de functies in Squad ook in Post Scriptum.

Hier is een interview van DiplexHeated met de makers van PS. Te zien zijn onder andere twee maps, verschillende voertuigen waaronder tanks, enkele gebouwen die gebouwd kunnen worden en Duitse en Britse eenheden.

Op de Steam pagina staat dat hij in de lente van 2018 uitkomt, maar dat zal dan Early Access zijn vermoed ik.

Post Scriptum (website)
Post Scriptum op Steam
Artikel op PCGamesN
Discord
Facebook
Twitter

[Afbeelding: UxuzaL.jpg]

[Afbeelding: mphN4s.jpg]

[Afbeelding: NTgoeQ.jpg]

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-01-2018, 11:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-01-2018 om 11:24 PM door NyteMyre.)
Bericht: #2
RE: Post Scriptum (Squad in WOII)
Oh, ik dacht heel even... dit lijkt wel heel erg op Squad. Maar ik verwarde het even met Hell Let Loose..

Maar Post Scriptum is dus geen Squad mod meer, maar een standalone game geworden?

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-01-2018, 07:41 PM
Bericht: #3
Yep, dit is een standalone game. Die mod heb ik niet echt gevolgd.

Squad in WOII, dat zou best wel eens goed kunnen werken.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
22-04-2018, 01:44 PM
Bericht: #4

Citaat:Standard Edition: 30$ USD
- Post Scriptum: The Bloody Seventh
- Access to pre-release weekend testing in May
- 82nd & 101st US Airborne later this year

Deluxe Edition: 45$ USD
- Digital Artbook + Original Soundtrack

Supporter Edition: 60$ USD
- Digital Artbook + Original Soundtrack
- Early Access to US Airborne faction

https://discord.gg/postscriptum

Reageren op dit bericht
23-04-2018, 02:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-04-2018 om 05:00 PM door NyteMyre.)
Bericht: #5
Ik heb m'n key all omdat ik Squad had gepre-ordered, maar ben benieuwd in welke edition die dan valt

-edit-
Aha, standard edition dus

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
23-04-2018, 05:19 PM
Bericht: #6
Misschien dat jullie het al wisten, maar er komt nog een WOII titel aan, genaamd Hell Let Loose. Deze lijkt behoorlijk op Post Scriptum, maar krijgt zoals het nu staat geen voertuigen. Er zijn wel filmpjes van. Ik ben benieuwd hoe het met beide games zal gaan na release, want zo groot is de markt voor dit genre nou ook weer niet. Hopelijk zal niet één van beide games het onderspit moeten delven.

Reageren op dit bericht
26-05-2018, 05:04 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-05-2018 om 05:06 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #7
Vandaag voor het eerst gespeeld, het is nog altijd in alpha versie. Performance problemen zoals textures die laat inladen of helemaal niet laden, veel bugs en héél veel desync en lags, vooral als je in voertuigen rijd.

De geluid van de vliegtuigen is echt AWESOME en angstaanjagend. We zaten met 4 man in een kerktoren, 1 medic, 2 infantry (bolt rilfes) en 1 MG. We hadden een aanval afgeslagen, dat was echt vet!

Maar verder voelt het spel hetzelfde aan als Squad maar dan in een ander jasje. De bekende rally points die je als squad leader kunt neerleggen zijn weg, nu heb je vrachtwagens waar je op kunt spawnen.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)