Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-10-2017, 08:45 PM
Bericht: #1
Day of Infamy
Zo te zien was er nog geen topic voor Day of Infamy; een shooter in de stijl van Insurgency, gemaakt door dezelfde makers, New World Interactive.

Dit weekend komt er een free weekend.

Het is een soort mix van Red Orchestra en Insurgency. Sinds kort speel ik hem ook. Persoonlijk vind ik hem iets leuker dan INS door het WOII thema. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-10-2017, 11:26 AM
Bericht: #2
RE: Day of Infamy
Ik ging het gisteren even met Valinski en Scubeh spelen. Gingen eerst co-op doen om te kijken hoe alles werkt, en daarna uninstallen ze het omdat ze het niet leuk vonden.

JE MOET OOK MP SPELEN!

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-10-2017, 11:53 AM
Bericht: #3
Inderdaad, co-op is één klein tussendoor snackje, dat was ook al zo bij insurgency. Deze 2 games komen het beste tot hun recht als je PvP MP speelt.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-10-2017, 06:05 PM
Bericht: #4
Ik speelde laatst met een officer die goed wist wat hij deed, en ik was de hele tijd zijn radioman. Dat ging super. Een goede officer en een goede radioman kunnen echt het verschil maken. Later bleek dat hij lead dev van een ArmA 3 mod was.

Net als INS heeft Day of Infamy gelukkig geen unlocks. Per ronde verdien je punten die je in je gear kunt steken, en dat werkt veel beter.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
13-10-2017, 06:09 PM
Bericht: #5
PVP is zeker de hoofdmoot en het meest interessante.
Ik heb trouwens het tegenovergestelde van jou Nimster, ik vind de setting juist iets minder haha. Niet omdat ik niet van WO2 houd, maar omdat ik in deze setting altijd met bolt action rifles wil spelen, en de game voelt te snel aan om daar goed mee over weg te kunnen. In RO was je ook vaak in het nadeel, maar met Source zijn de maps veel kleiner en dus de meeste wapens effectief op vrijwel elke afstand, waardoor het oude trouwe geweer een beetje zijn nut verliest. In Insurgency heb ik dat niet omdat alle wapens daar toch haast wel een vol-automatische functie hebben, en in het nadeel komen met een bolt action rifle is daar veel meer een keus.
Nou ja goed, ik zou er ook voor kunnen kiezen om niet met een bolt action rifle te spelen, er zijn vaak keuzes zat, maar dat zit me niet lekker op de een of andere manier na het jaren spelen van Red Orchestra haha. Daar raakte ik ook nooit wat anders aan dan de Mosin Nagants en de Kar98's Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)