Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-09-2017, 08:59 PM
Bericht: #1
Gratis games
Regelmatig zijn games tijdelijk gratis.

Zo ook deze week, namelijk Mirage: Arcane Warfare (Steam) en Steamworld Dig (Origin).

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-09-2017, 06:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2017 om 06:14 PM door Nimster.)
Bericht: #2
RE: Gratis games
Oddworld: Abe's Oddysee is op dit moment gratis op GOG en Steam.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
21-09-2017, 10:42 PM
Bericht: #3
Outlast en de DLC zijn ook 2 dagen gratis op Humble Bundle

https://www.humblebundle.com/store/outla...eluxe_Free

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-09-2017, 02:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-09-2017 om 02:17 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #4
(07-09-2017 08:59 PM)Nimster schreef:  Regelmatig zijn games tijdelijk gratis.

Zo ook deze week, namelijk Mirage: Arcane Warfare (Steam) en Steamworld Dig (Origin).

Niet alleen Steamworld Dig is gratis maar ook de Star Wars Battlefront season pass op Origin.

https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/f...-the-house

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
28-09-2017, 04:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-09-2017 om 04:15 PM door NyteMyre.)
Bericht: #5
Steamworld Dig had ik al op de Vita met PS+. Wel leuk spelletje voor in de bus, maar op de PC?

SW:Battlefront season pass. WHAHAHAHAHAHAHA. Het spel was al aardig dood en bijna niemand speelde de DLC exclusieve mappen. Ik heb alleen de Death Star gekocht omdat ik die Trench Run map wel vet vond (de eerste paar keer dan). Maar nu waren zeker te weinig spelers op die mappen, dus geven ze alles maar weg. Battlefront 2 komt natuurlijk ook over een maandje uit (twijfel nog of ik hem koop).

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
29-09-2017, 10:49 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-09-2017 om 10:52 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #6
(28-09-2017 04:12 PM)NyteMyre schreef:  Steamworld Dig had ik al op de Vita met PS+. Wel leuk spelletje voor in de bus, maar op de PC?

SW:Battlefront season pass. WHAHAHAHAHAHAHA. Het spel was al aardig dood en bijna niemand speelde de DLC exclusieve mappen. Ik heb alleen de Death Star gekocht omdat ik die Trench Run map wel vet vond (de eerste paar keer dan). Maar nu waren zeker te weinig spelers op die mappen, dus geven ze alles maar weg. Battlefront 2 komt natuurlijk ook over een maandje uit (twijfel nog of ik hem koop).

SW: Battlefront bevatte weinig content waardoor veel spelers al snel afhaakte. De gameplay valt nog over te discussiëren, die was niet verkeerd maar ook niet super.

Bij SW: Battlefront 2 willen ze het anders aanpakken. Er komt ook nog een beta aan, heb je het spel voor 2 oktober gepre-ordert, dan krijg je 4 oktober al toegang, de open beta begint 6 oktober.

Battlefront 1 kende 4 locaties, 6 heroes en 11 voertuigen op release zonder DLC. Battlefront 2 krijgt 18 locaties, 14 heroes en 39 voertuigen op release zonder DLC. Daarnaast staat zowel betaalde DLC als gratis DLC in de planning. Beide DLC's gaan nieuwe gebieden, voertuigen en wapens toevoegen.

Battlefront 1 heb ik gekocht maar niet veel gespeeld, ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik het nieuwe deel ga kopen.

Locaties:
Oorspronkelijke trilogie:
• Death Star II
• Yavin 4
• Endor
• Hoth
• Mos Eisley

Prequel-trilogie:
• Kashyyyk
• Kamino
• Naboo

Sequel-trilogie:
• Jakku
• Starkiller Base
• Unknow Regions
• Takodana

Overig:
• Ryloth
• Fondor

Singleplayer:
• Sullust
• Pillio
• Vardos
• Bespin

Reageren op dit bericht
16-10-2017, 06:34 PM
Bericht: #7
Nog steeds positief over SW:BF2? Die lootcrate progression is namelijk upper-bullshit

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
18-10-2017, 06:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2017 om 06:48 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #8
(16-10-2017 06:34 PM)NyteMyre schreef:  Nog steeds positief over SW:BF2? Die lootcrate progression is namelijk upper-bullshit

Ik ben nooit echt positief geweest, anders twijfelde ik niet. Sinds ik de beta heb gespeeld, gaat het meer richting nee! Het lootcrate systeem ben ik flink op tegen, wat een complete bagger zooi. Nu krijg je unlocks door een lootbox te open, wat een complete bagger zooi.

Ik denk niet dat ik het spel zal gaan kopen, misschien ooit als het in de budget bak valt. Als de verkoopcijfers gaan tegenvallen, wordt het toch snel aan EA Access toegevoegd, waar ik ook lid van ben.

Reageren op dit bericht
09-11-2017, 05:17 PM
Bericht: #9
Watch Dogs is gratis te claimen op.... ugh.... Uplay

https://freetrial.ubisoft.com/promotions...-dogs-1/8/

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
21-11-2017, 10:01 PM
Bericht: #10
Brütal Legend op Humble Bundle:

https://www.humblebundle.com/store/brutal-legend

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)