Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-09-2017, 10:31 AM
Bericht: #21
RE: Player Unknown's Battlegrounds
Toen ik de alpha speelde had ik er echt niet zoveel van verwacht Tongue2

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-09-2017, 10:02 AM
Bericht: #22
Bizar hoor. Is het nou gewoon een hype train die op gang is, of echt een goed spel?

300 miljoen omzet in zo'n korte tijd, crazy shit. 200 miljoen over na Steam's deel. Lekker hoor...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-09-2017, 07:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-09-2017 om 07:17 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #23
(07-09-2017 10:02 AM)zoog schreef:  Bizar hoor. Is het nou gewoon een hype train die op gang is, of echt een goed spel?

300 miljoen omzet in zo'n korte tijd, crazy shit. 200 miljoen over na Steam's deel. Lekker hoor...

Het gevoel als je wint is heerlijk!

Vanaf het moment dat je uit het vliegtuig springt, spelen alle keuzes die je maakt een grote rol. Veel mensen zijn hier niet mee eens, maar de eerste keuze die je maakt waar je dropt kan al het verschil betekenen tussen winnen en verliezen.

Hoe is het vliegtuig gevlogen, waar zijn de mensen gedropt, wat zijn de hotspots, jou positie tegenover je tegenstander, teamwerk, inzicht in tactiek hebben en ga zo maar door. Als je met vrienden speelt, speelt communicatie en teamwerk een zéér grote rol en hoe korter je bij de 0 komt, hoe spannender het wordt. Kom je in de top 10, moet je echt je hoofd koel houden want je maakt nogal héél fouten of je aim gaat drastisch achteruit, omdat je zo gefocused bent om te winnen.

Maar als je eenmaal wint, voelt het heerlijk aan!

Het ligt ook aan de situaties waar je in terecht komt, de ene keer moet je agressief kunnen spelen en de ander keer moet je geduld hebben. Ga je zomaar iedereen aanvallen, dan kom je niet ver.

Ik speel nu bijna alleen maar First Person Only mode. Om de hoek kijkende mensen in third person begon me te irriteren.

Free look zit ook in het spel.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
09-09-2017, 07:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-09-2017 om 07:51 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #24
Vraag me niet hoe, maar schijnbaar kon ik door huizen lopen en rijden! Laugh

[Afbeelding: 1F261618968255A1ACFCCE10432C0CB4CA164470]

Reageren op dit bericht
09-09-2017, 08:52 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-09-2017 om 08:53 PM door JohnDoe.)
Bericht: #25
(09-09-2017 07:49 PM)DeAdSeYe schreef:  Vraag me niet hoe, maar schijnbaar kon ik door huizen lopen en rijden! Laugh

[Afbeelding: 1F261618968255A1ACFCCE10432C0CB4CA164470]

Tja collision detection wordt client side gedaan en jouw detection derped 'm gewoon Tongue2

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
10-09-2017, 01:54 PM
Bericht: #26
Haha dat scheen inderdaad een bug te zijn waarbij sommige huizen soort van niet fysiek aanwezig zijn... Heel apart, haha. Zo kun je dan gewoon mensen dood rijden, maar dacht dat ze het gefixed hadden. Of was het probleem toch nog weer wat anders? Dat huizen gewoon helemaal niet zichtbaar waren voor de bestuurder, maar de persoon in huis dacht dat ie veilig zat haha.

Maar het is inderdaad gewoon wel een goed spel. De regels zijn simpele en helder, het geeft je een goed gevoel als je goede loot vind, en vind je het niet dan voelt het meer als een kans voor een uniek verhaal van de underdog, en het dwingt je continu tactische keuzes te maken over waar je heen gaat, wanneer je er heen gaat, en hoe je er heen gaat, wie je wel aanvalt en wie niet, etc. En dat allemaal in een tijdsbestek van ruwweg een half uur per potje. En het heeft pieken en dalen, van de snelle beslissingsmomenten in de early game bij de landing (en waar spring je er uit?), de tragere midgame, en dan de opbouwende spanning naar de endgame toe. Elke keer als ik richting de top 10 ga begint mijn hart te pompen haha, want de zone word steeds kleiner, en ook al is de time to kill redelijk hoog, je ligt snel genoeg op je plaat om goed op je tellen te passen, en elk geluidje in de gaten te houden.
Er is genoeg rust om je niet continu opgejaagd te voelen en een plan te trekken, maar toch is de actie etc. goed genoeg gecondenseerd om het interessant te houden.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
10-09-2017, 07:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-09-2017 om 08:00 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #27
Helemaal eens SiC, behalve met....

(10-09-2017 01:54 PM)SiC schreef:  Er is genoeg rust om je niet continu opgejaagd te voelen en een plan te trekken, maar toch is de actie etc.

Dat is niet helemaal waar want mijn laatste potjes zijn echt een hel geweest, zo erg dat ik nu even tijdelijk (paar daagjes) afstand neem van PUBG. In mijn laatste 10 á 15 potjes zaten wij NOOIT in de veilige zone, en wij landen telkens in het waterstadje of één van de grotere steden. De veilige zone kwam altijd aan de ander kant van de map als waar wij zaten. Er spawnde werkelijk ook bijna geen voertuigen in onze omgeving.

Eenmaal in de veilige zone, konden we blijven door rennen omdat de volgende zone ook weer aan de andere kant verscheen. Dit resulteerde dat wij op het einde geen spullen hadden om ook maar 1 gevecht te beginnen. Het enige om nog loot te krijgen, was door andere spelers dood te schieten met alleen een pistool, of UMP op lange afstandsgevechten.

Het is ook zo vaag dat ik nooit wapens vindt als er een vijandelijke speler in de buurt bevindt. Laatste had ik in een stad 3 lege flats met meerdere verdiepingen waar geen loot te vinden was. Land ik in een dorpje of stad waar HELEMAAL niemand land. Vindt ik werkelijk een M16, AK en een SKS in 1 kamer..

Dit gebeurd niet één, twee of drie keer, maar constant en dat begint helaas te irriteren en hier verloren we telkens door. Verder is het een geweldige game maar mijn laatste 10 á 15 potjes waren niet echt een groot succes te noemen.

Maar gelukkig kwamen we wel regelmatig in de top 10.

Reageren op dit bericht
11-09-2017, 11:55 AM
Bericht: #28
Vergeleken met de Arma 3 versie is PUBG wel een stuk sneller.

In Arma 3 zat je soms 10-20 minuten op dezelfde plek omdat de cirkel een stuk minder snel kleiner werd, en ook wat voorspelbaarder was. In PUBG kan je aan de rand van een cirkel zitten, maar bij de volgende krimp kan aan de hele andere kant zijn waardoor je het zelfs sprintend niet kan halen. Dit was zelden het geval in de A3 versie.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
20-09-2017, 06:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2017 om 06:41 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #29
PUBG in a nutshell!

[Afbeelding: 9BD3F1C6D82F90A87272EF649FF1AC6A01C3065E]

[Afbeelding: 9CD8CE65C6C0F6E35261B043517FA26500BD3FB9]

[Afbeelding: ?interpolation=lanczos-none&outp...side|640:*]

[Afbeelding: 355C0038F5E5FB25D7DFF34BB7E8096200A301CB]

[Afbeelding: D10EEDDC5F3E4768BABC81E8FE8EB43E4BCF10DA]

[Afbeelding: ?interpolation=lanczos-none&outp...side|320:*]

[Afbeelding: ?interpolation=lanczos-none&outp...ide|2560:*]

Reageren op dit bericht
22-09-2017, 11:41 PM
Bericht: #30
Mijn eerste interactie met een tegenstander in PLUNKBAT:

1. Een matige FPS (oude videokaart) en op Medium veel pop-in en vage textures, maar toch maar proberen.
  2. Ik pak mijn eerste wapen op, een SCAR-L met een ACOG.
  3. Hier en daar een paar extra items en wapens looten, op zich geen slechte gear.
  4. Hé, een UAZ. Laat ik die ergens heen rijden, parkeren en laten staan als lokmiddel. Wie weet werkt het.
  5. Ik verschans me in een nabij huis op de bovenste verdieping. Nog wat extra ammo gevonden.
  6. Shit, een voertuig. Oké, gereedmaken!
  7. Voetstappen, hij komt naar boven!
  8. Mijn wapen staat nog op single.
  9. Dankzij ArmA en / of SWAT druk ik instinctief op X, voor volautomatisch.
  10. Shit, X staat in PUBG voor 'Unarm'!
  11. Op hetzelfde moment komt hij naar boven. Hij is nog maar net een paar milliseconden de hoek om en hij schiet mij meteen genadeloos neer, alsof hij precies wist waar ik zat.
  12. Game over.

Volgende keer beter? Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)