Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-08-2017, 11:09 AM
Bericht: #11
RE: Player Unknown's Battlegrounds
Fuck yeah!

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-08-2017, 08:42 PM
Bericht: #12
Nice!

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
25-08-2017, 04:40 PM
Bericht: #13
Kip diners zijn best fijn Laugh

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
26-08-2017, 10:07 AM
Bericht: #14
Wat is dat met die kip altijd in PUBG? Een meme? Tongue2

Mooie win trouwens, dat lijkt de beste tactiek te zijn in open terrein tijdens het einde. Gewoon plat op de buik liggen en om je heen scannen. Maar iedereen doet zo te zien hetzelfde.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
26-08-2017, 06:46 PM
Bericht: #15
Haha kijk maar eens goed naar het eindscherm zodra ik gewonnen heb. Er staat "Winner winner chicken dinner" Biggrin

Ja concealment is echt superbelangrijk, ik maakte die kills omdat zij eerst bewogen en ik hun ofwel hoorde (achter me bijv.), of zag bewegen door het gras. Je hebt er wel geduld voor nodig, gelukkig krimpte de zone niet verder in Tongue2 En gelukkig zat ik steeds dicht tegen de nieuwe cirkel aan, zodat ik niet zo ver hoefde te bewegen.

Reageren op dit bericht
27-08-2017, 10:52 AM
Bericht: #16
(26-08-2017 06:46 PM)SiC schreef:  Haha kijk maar eens goed naar het eindscherm zodra ik gewonnen heb. Er staat "Winner winner chicken dinner" Biggrin

Ja concealment is echt superbelangrijk, ik maakte die kills omdat zij eerst bewogen en ik hun ofwel hoorde (achter me bijv.), of zag bewegen door het gras. Je hebt er wel geduld voor nodig, gelukkig krimpte de zone niet verder in Tongue2 En gelukkig zat ik steeds dicht tegen de nieuwe cirkel aan, zodat ik niet zo ver hoefde te bewegen.

Ik zag het, maar ik dacht dat er misschien een verhaal achter zat ofzo. Tongue2

PUBG staat nog steeds op #1 op Steam. Het aantal verkochte exemplaren ligt al boven de 8 miljoen en haalt een piek van meer dan 800,000 spelers per dag.

Reageren op dit bericht
30-08-2017, 11:02 AM
Bericht: #17
Best wel bijzonder. Ik had echt verwacht dat het een niche game zou zijn. Een spel dat alleen mensen die de originele Battle Royale op Arma 3 hebben gespeeld leuk zouden vinden.

Naja, H1Z1 Battle Royale was ook best populair en die kreeg uiteindelijk z'n standalone versie met King of the Kill (die overigens flink wat spelers heeft verloren sinds PUBG release).

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-08-2017, 06:11 PM
Bericht: #18
Ja het verkoopt erg goed, valt ook wel te merken met hoe snel je een potje vind overigens Smile erg nice is dat.
Genoeg shooters gekocht waarvan de playerbase te snel afsterft, zoals Titanfall 2... Uiteindelijk geen spijt van gehad dus, absoluut niet. Zeer leuke game, de spanning die je krijgt zodra je in de top 10 terecht komt is echt om te snijden. En ik mag er wel over wanneer ik zoiets voel bij een game hehe.

Reageren op dit bericht
30-08-2017, 07:18 PM
Bericht: #19
(30-08-2017 06:11 PM)SiC schreef:  Zeer leuke game, de spanning die je krijgt zodra je in de top 10 terecht komt is echt om te snijden. En ik mag er wel over wanneer ik zoiets voel bij een game hehe.

Aan de ene kant zie ik dat als een goed teken als een game dat doet, dat je hart tekeer gaat van de spanning. Aan de andere kant denk ik weleens: is dat wel gezond? Tongue2

Reageren op dit bericht
06-09-2017, 01:27 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-09-2017 om 01:32 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #20
Dit spel is echt niet meer normaal te noemen, dit verslaat gewoon alles op Steam in zéér korte termijn.

Diverse records verbroken op Steam en vandaag is bekend geworden dat ze 10 miljoen exemplaren hebben verkocht! Reken maar uit hoeveel geld dat ze nu aan PUBG hebben verdient, het is 30 euro per spel x 10.000.000 exemplaren.

Records
  • Meest online spelers tegleijk online als non-steam game
  • Vaker ook meer spelers dan CS Go en Dota 2

Upcoming record
  • Meest online spelers tegelijk online in steam geschiedenis (record Dota 2 1.3 miljoen), PUBG nu tegen de 1 miljoen.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)