Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-07-2017, 06:05 PM
Bericht: #1
Reanimatie van Tangodown in Arma 3
Een aantal maanden geleden hebben veel leden van Tangodown er voor kunnen zorgen dan Arma 3 weer lekker actief werd en dan minimaal 1x in de maand een missie doen met elkaar. Nu heb ik ff lopen snuffelen over het forum en het ziet er allemaal zo dood uit... Sad

Ik wil nogmaals een poging proberen te wagen om samen met wat leden die geintereseert zijn om weer sessies de lucht in te laten gaan zelf heb ik nog erg veel missies die we nog niet gespeeld hebben en nog kunnen doen.

Mijn vraag is nu hoeveel man hebben nog zin in Arma en wat voor soort sessies willen jullie hebben dit vraag ik zodat ik zoveel mogelijk mensen happy kan krijgen met de missies die gespeelt worden. Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen nog veder willen gaan met Arma!

Make Tangodown great again! Hehe Tongue2

Ps. Als ze opmaak van dit topic niet netjes is dit komt omdat het via mijn telefoon gedaan is

[Afbeelding: sig?id=76561198073946195]

[Afbeelding: 9]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-07-2017, 07:29 PM
Bericht: #2
RE: Reanimatie van Tangodown in Arma 3
Houd iemand de stand bij? Hoevaak is TDNL nou 'dood' gegaan?

Hehehe, ik wil wel missie's doen hoor.

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-07-2017, 05:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-07-2017 om 05:14 PM door Spoor.)
Bericht: #3
99

edit: vanaf a.s. zondagavond elke week TvT met inhoud .. Freds, Tok, BDR and UNA. Vanavond 10/10 test !!

Unus pro omnibus, omnes pro uno
Reageren op dit bericht
10-07-2017, 07:05 PM
Bericht: #4
WTF Kaas... elke keer als ik vraag of je Arma wilt doen is het "ROT OP MET JE ARMA!"

iig, ik vond eigenlijk Antistasi wel leuk, alleen moesten we het wat beter aanpakken. Verder ben ik altijd wel in om een missie van de workshop te spelen. Ik wilde graag die Ghost Recon missies oppakken. Dat zijn missies van 1 of 2 uurtjes voor max 6 man.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
10-07-2017, 08:47 PM
Bericht: #5
(10-07-2017 07:05 PM)NyteMyre schreef:  ik vond eigenlijk Antistasi wel leuk, alleen moesten we het wat beter aanpakken.

Ik vond Antistasi ook echt vet. Het trok ook enorm veel mensen aan waardoor we hele vette sessies hadden.

Ik stem voor om Antistasi weer uit de kast te halen..

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
11-07-2017, 12:23 PM
Bericht: #6
Deze lijkt me ook leuk, weer eentje van PHANTOM (van die R6 missies enzo): https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=797285331

Ik kom alleen steeds niet toe aan het inplannen van de missie, het is nog steeds lastig om een avond te vinden waarin ik niet doodop ben of een baby moet verzorgen of het huis moet opruimen etc etc etc Tongue2 Ik ga proberen hem binnen nu en een week te plannen... (hoop ik).

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
11-07-2017, 07:28 PM
Bericht: #7
(11-07-2017 12:23 PM)zoog schreef:  Deze lijkt me ook leuk, weer eentje van PHANTOM (van die R6 missies enzo): https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=797285331

Ik kom alleen steeds niet toe aan het inplannen van de missie, het is nog steeds lastig om een avond te vinden waarin ik niet doodop ben of een baby moet verzorgen of het huis moet opruimen etc etc etc Tongue2 Ik ga proberen hem binnen nu en een week te plannen... (hoop ik).

Deed jij toen niet mee?

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
12-07-2017, 09:40 AM
Bericht: #8
Nope, ze te zien al eens gespeeld dus Hehe Tongue2

PHANTOM heeft denk ik nog wel meer toffe missies. GR missiens staan ook op de verlanglijst. Daar was missie 1 van gespeeld toch bij TDNL?

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
12-07-2017, 01:15 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-07-2017 om 01:16 PM door NyteMyre.)
Bericht: #9
PHANTOM missies zijn sowieso vet. Alleen zijn het vaak weinig player slots (4-5, wat opzicht wel uitkomt nu), en een beetje een railshooter (niet echt tactische vrijheid... gewoon, daar is een objective... loop er naar toe en schiet alles). Ook zijn z'n effects soms een beetje cheesy (2d sprites)

Die Ghost Recon missies hebben we inderdaad 1tje gespeeld. Een paar heb ik ook solo gespeeld, maar met Arma AI echt NIET te doen. Die wil ik graag ook weer oppakken.

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
13-07-2017, 01:01 PM
Bericht: #10
Mannen, geef maar op wat er op de server moet ik zorg dat zij er op komen.

Unus pro omnibus, omnes pro uno
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)