Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-08-2009, 11:26 AM
Bericht: #11
RE: [split] Server donatie?
(28-08-2009 04:00 PM)Orton schreef:  Djlex alles ligt er in Wink nu de tuin nog en me vrouw moet ook nog een bad hebben (bedankt Killgore jij ook geluk haha)
Maar om even tereageren op de donaties.Persoonlijk hoeft het niet want ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen het moeten doen omdat ze erop spelen.Toen ik deze server bestelde had ik nog geen banden met tangodown.De server zou gewoon online komen omdat ik het een tegek spel vind.Dit heeft meer temaken met dat ik me liefde voor dit spel wilde delen met anderen die altijd op crappy servers spelen.En aangezien ik geen clan had wilde ik de server gewoon draaien onder de oude naam van me clan Maar toen kwam ik tangodown tegen en na wat gezelligheid had ik besloten om de server aan tangodown tekoppelen.Vanaf het begin af aan heb ik duidenlijk gemaakt dat ik het gewoon zou betalen omdat ik het anders ook wel had gedaan.Anders denken mensen dat ze elke maand of wat dan ook moeten doneren en ik wil niemand zoiets vragen of het gevoel geven dat ze ELKE maand moeten dokken.Als er toch mensen zijn wil ik heus wel via een PB me rekening geven waarop ze een donatie kunnen doen.
Sorry voor het wat late reactie liever had ik niet gereageerd voel me er erg ongemakkelijk bij Ph34r
Voor andere vragen hoor ik het wel.

Ik voel me juist ongemakkelijk dat ik bijna dagelijks op de servert zit te gamen zonder daarbij aan bij te dragen. Dus zet er maar een pb knopje op en er zal regelmatig wat worden bijgedragen voor de fun Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-08-2009, 03:33 PM
Bericht: #12
(29-08-2009 11:26 AM)Fledder schreef:  
(28-08-2009 04:00 PM)Orton schreef:  Djlex alles ligt er in Wink nu de tuin nog en me vrouw moet ook nog een bad hebben (bedankt Killgore jij ook geluk haha)
Maar om even tereageren op de donaties.Persoonlijk hoeft het niet want ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen het moeten doen omdat ze erop spelen.Toen ik deze server bestelde had ik nog geen banden met tangodown.De server zou gewoon online komen omdat ik het een tegek spel vind.Dit heeft meer temaken met dat ik me liefde voor dit spel wilde delen met anderen die altijd op crappy servers spelen.En aangezien ik geen clan had wilde ik de server gewoon draaien onder de oude naam van me clan Maar toen kwam ik tangodown tegen en na wat gezelligheid had ik besloten om de server aan tangodown tekoppelen.Vanaf het begin af aan heb ik duidenlijk gemaakt dat ik het gewoon zou betalen omdat ik het anders ook wel had gedaan.Anders denken mensen dat ze elke maand of wat dan ook moeten doneren en ik wil niemand zoiets vragen of het gevoel geven dat ze ELKE maand moeten dokken.Als er toch mensen zijn wil ik heus wel via een PB me rekening geven waarop ze een donatie kunnen doen.
Sorry voor het wat late reactie liever had ik niet gereageerd voel me er erg ongemakkelijk bij Ph34r
Voor andere vragen hoor ik het wel.

Ik voel me juist ongemakkelijk dat ik bijna dagelijks op de servert zit te gamen zonder daarbij aan bij te dragen. Dus zet er maar een pb knopje op en er zal regelmatig wat worden bijgedragen voor de fun Wink

Ik denk dat Orton met PB persoonlijk bericht bedoelt om rekeningnummer etc. door te geven. Wink
Een paypall knop zou ook niet verkeerd zijn.. moet ik wel even mijn paypall dollars afstoffen. lol

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
29-08-2009, 08:44 PM
Bericht: #13
zet er maar op die knop
Reageren op dit bericht
29-08-2009, 08:46 PM
Bericht: #14
ojah.. pb.. persoonlijk bericht
paypall zou dan pp moeten zijn hahahahah
Ik zal wel een pb maken Wink
Reageren op dit bericht
30-08-2009, 10:20 AM
Bericht: #15
Voor mensen die willen doneren voor de server: zouden jullie (voor nu) Orton een Privé Bericht willen sturen zodat hij zijn gegevens persoonlijk aan een ieder kan doorgeven (mits hij het nog voor nu op die manier wil doen). We zullen dan voor de toekomst kijken of er iets met paypal icm de website mogelijk is.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 12:52 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-09-2009 om 01:06 PM door screamingeagles.)
Bericht: #16
ja vindt ik ookSmileSmile

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
05-09-2009, 10:18 AM
Bericht: #17
hmm zou zeker iets willen doneren, alleen ken ik het alleen via mijn bank. (abn amro)
is dat ook mogenlijk?.
Reageren op dit bericht
05-09-2009, 11:33 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-09-2009 om 11:33 AM door zoog.)
Bericht: #18
(05-09-2009 10:18 AM)Bazza schreef:  hmm zou zeker iets willen doneren, alleen ken ik het alleen via mijn bank. (abn amro)
is dat ook mogenlijk?.

(30-08-2009 10:20 AM)zoog schreef:  Voor mensen die willen doneren voor de server: zouden jullie (voor nu) Orton een Privé Bericht willen sturen zodat hij zijn gegevens persoonlijk aan een ieder kan doorgeven (mits hij het nog voor nu op die manier wil doen). We zullen dan voor de toekomst kijken of er iets met paypal icm de website mogelijk is.

Dat is via bank Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-09-2009, 04:09 PM
Bericht: #19
(05-09-2009 11:33 AM)zoog schreef:  
(05-09-2009 10:18 AM)Bazza schreef:  hmm zou zeker iets willen doneren, alleen ken ik het alleen via mijn bank. (abn amro)
is dat ook mogenlijk?.

(30-08-2009 10:20 AM)zoog schreef:  Voor mensen die willen doneren voor de server: zouden jullie (voor nu) Orton een Privé Bericht willen sturen zodat hij zijn gegevens persoonlijk aan een ieder kan doorgeven (mits hij het nog voor nu op die manier wil doen). We zullen dan voor de toekomst kijken of er iets met paypal icm de website mogelijk is.

Dat is via bank Smile

sorry, had even verder moeten kijken dan mijn neus lang is.

maare komt goed Biggrin
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)