Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-03-2017, 10:09 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-03-2017 om 01:28 PM door Spoor.)
Bericht: #11
RE: GTA5:Network
GTA5-FiveM (Fivereborn)

Gents, ga naar Sandy Shores hospital bij de ingang kan je gehealed worden. Je moet wel gewond zijn dus ff tegen een auto aan lopen. Dit script kan voor vele doeleinde gebruikt worden zoals het op picken van wapens, drugs etc - was fun last night - ik ga er volgende week (12/17)verder aan werken - bedankt

Edit: als er nog meer belangstellers zijn even je IP adres aan mij opgeven dan kan ik je op de whitelist zetten en je wat instructies toesturen ..

2nd edit: nu alle hospitals hebben de heal mogelijkheid !! :-)

Unus pro omnibus, omnes pro uno
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-03-2017, 02:41 PM
Bericht: #12
@Spoor, als je even ergens een lijstje online kan zetten wat er nog op de server gedaan moet worden (qua scripting enzo), dan kan ik daar ook even in duiken.. Lijkt me wel leuk en dan hoef je ook niet alles in je eentje te regelen Smile

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
05-03-2017, 04:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-03-2017 om 04:40 PM door Spoor.)
Bericht: #13
(05-03-2017 02:41 PM)JohnDoe schreef:  @Spoor, als je even ergens een lijstje online kan zetten wat er nog op de server gedaan moet worden (qua scripting enzo), dan kan ik daar ook even in duiken.. Lijkt me wel leuk en dan hoef je ook niet alles in je eentje te regelen Smile

Thumbsup Thumbsup doe ik vanavond fff

@zoog - is het mogelijk een GTA5 afdeling op het forum te maken ... ook op TS zou wat uitgebreider moeten maar daar kom ik op terug - bedankt

Reageren op dit bericht
11-03-2017, 07:03 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-03-2017 om 07:03 PM door JohnDoe.)
Bericht: #14
@Spoor Beginnetje van het selecteren van een persoon is er..

[Afbeelding: source.gif]

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
11-03-2017, 09:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-03-2017 om 09:29 PM door Spoor.)
Bericht: #15
@JohnDoe - perfect man. Ik PM je morgen

Reageren op dit bericht
13-03-2017, 01:19 AM
Bericht: #16
Stapje verder...
(let niet op die **invalid**, daar hoort de naam van de player te komen maar daar zitten nog een paar issues)

[Afbeelding: source.gif]

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
13-03-2017, 02:07 AM
Bericht: #17
(13-03-2017 01:19 AM)JohnDoe schreef:  Stapje verder...
(let niet op die **invalid**, daar hoort de naam van de player te komen maar daar zitten nog een paar issues)

Hoppa !!!!

Reageren op dit bericht
14-03-2017, 11:53 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-03-2017 om 07:29 PM door Spoor.)
Bericht: #18
Gents, er is een nieuwe FiveM trainer ter vervanging van EnhancedReborn5 (in plugins map FiveM directory client side): https://forum.fivem.net/t/release-lambda-menu/146

Ook te downloaden nieuwe/vervanging: "openinteriors", "healthbar" en "fov"

EDIT: openinteriors misschien NIET vervangen - ben aan het testen !!!

Reageren op dit bericht
15-03-2017, 05:15 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-03-2017 om 05:18 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #19
Heren, wanneer je een dedicated server wilt joinen, moet je dan ingelogd zijn op social club? Ik zie mensen social club account gebruiken voordat ze de multi-player modificatie starten.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-03-2017, 12:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-03-2017 om 12:42 PM door Spoor.)
Bericht: #20
@DeAdSeYe - Nee dat is alleen met GTA:Network niet met FiveM, met FiveM gaat dat automatisch. Als je je IP (PM) opgeeft kan je een keer kijken op de GTA-TDNL server kijken en ik zal je wat instructies opsturen. De server is vereweg van perfect maar er wordt aangewerkt. Ook is FiveM hard bezig het een en ander te optimaliseren.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)