Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-02-2017, 02:31 AM
Bericht: #1
Sniper Elite 4
Wie heeft m nog meer? Biggrin
Tot nu toe heb ik het er erg naar m'n zin mee. Het is SE3 maar met grotere en meer open maps, alternatieve functies voor bijna elk stukje gear, en je kan nu eindelijk saven in Authentic mode Biggrin Meer hoefde ik eigenlijk niet te hebben in een Sniper Elite sequel. Meer van hetzelfde, maar dan uitgebreider is precies hoe een vervolg zou moeten zijn.

Ik ben ook maar aan een let's play serie hiervan begonnen, op Authentic natuurlijk Laugh
Heb een mooie quad-kill tegen het begin aan, en rond 21:00 ofzo maak ik ook nog een schot van over 200 meter. Fuck aiming aids Biggrin

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-02-2017, 10:04 PM
Bericht: #2
RE: Sniper Elite 4
Ik heb Sniper Elite 3 een tijdje gespeeld maar ben toen best snel mijn interesse verloren, na 6 uur ongeveer. Ik weet niet precies waarom het spel me niet zo goed kon boeien, want het concept spreekt me wel degelijk aan. Wel kan ik me herinneren dat ik het jammer vond dat je je vizier niet kon afstellen, en dat het vizier sowieso niet echt nuttig voor hoger mikken was. Dus zonder aiming aids werd het nogal lastig.

Waarschijnlijk ga ik SE3 nog wel een keer een tweede kans geven.

Morgen zal ik je video bekijken. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-02-2017, 03:32 AM
Bericht: #3
Wel Authentic doen hea Smile of custom, zodat je nog kan saven, want dat is op zich wel nodig als je niet teveel tijd hebt. Gelukkig kan dat in SE4 wel, dat scheelt echt een hoop. Je kan in SE3 wel andere reticules krijgen voor de scopes, sommige zijn iets nuttiger dan anderen. Dat heb ik nog niet in 4 gezien, maar elke rifle heeft daar z'n eigen reticule. Ook kan je in 4 nu de range bepalen op je scope, tot op 1000 meter geloof ik. Al lijkt dat pas echt fijn te werken als je bijv. een doel op 150 meter wilt raken, of 250 etc... Als je een doel op 100m hebt, en je zet de rifle op 100m, dan lijkt de kogel te hoog uit te komen.

Deel 2 is inmiddels ook online Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
19-02-2017, 11:47 AM
Bericht: #4
Volgens mij had ik hem ook op Authentic, of inderdaad iets van een Custom optie. Aiming aids ben ik ook geen fan van. Maar dan moet je dus hoger mikken, en dat mikken zonder aiming aids vond ik niet echt lekker werken. Het wekte een beetje de indruk dat de sniping mechanics in SE3 zijn opgebouwd rond de aiming aids, en dat je ze bijna wel moest gebruiken. Ik miste echt het kunnen instellen van afstand en wind (hoewel, wind wordt volgens mij niet gesimuleerd). Mooi dat dat nu wel in SE4 zit. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-02-2017, 12:06 PM
Bericht: #5
Mwah dat valt wel mee, ik was altijd wel aardig goed in het inschatten van waar ik moest mikken. Wind zat ook in 3, volgens mij 2 ook, maar alleen op de hogere (of alleen hoogste?) difficulty. Ik moest er ook even aan wennen in 4 weer, mijn eerste filmpje over 4 was maar een kwartier omdat ik bijna al mn schoten miste en ik zoiets kreeg van ok, eerst maar ff leren voordat ik verder ga met video's maken haha. Het helpt een hoop als je op doelwitten schiet met een muur als achtergrond zodat je de kogelinslagen kan zien. Doelwitten die skylinen zijn in ieder geval in het begin een no-no voor mij hehe Tongue2

Reageren op dit bericht
22-02-2017, 03:24 AM
Bericht: #6

Korte highlight van de bovenste video Laugh:

Reageren op dit bericht
27-02-2017, 11:04 PM
Bericht: #7
Net even de eerste video bekeken, leuk, ziet er best gaaf uit deze game. Mooi groot en open met veel routes en mogelijkheden.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)