Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
02-02-2017, 10:52 PM
Bericht: #1
Antistasi Campaign
Zoals vele van jullie onderhand wel weten draait de missie Antistasi erg goed op de server en werkt (bijna) alles zoals het moet behalve die kleine dingen die aan ons zelf liggen. Zoals het feit dat we een hele dag met 1 Factory bezig zijn en andere zaken de organisatie is soms erg laag vandaar deze post. Ik ga het er kort over houden van wat we kunnen doen om alles goed te krijgen en misverstanden te voorkomen.

Wat gaan we elke keer doen?

Wat gaan we doen? Goeie vraag, daar lopen we bijna elke dag tegen aan gaan we convoys onderscheppen of een basis kapot maken? het is elke keer weer een disccusie die niet stopt. Jullie mogen hier onder jullie sugesties posten voor wat we gaan doen elke sessie en of iedereen het daar mee eens is.

Debriefings

Het zou erg toff zijn als 1 iemand per sessie een kleine debrief op deze post gooit zodat we weten wat er die dag gedaan is in het land en wat we hebben overgenomen of bij ons arsenaal hebben gekregen, dit is natuurlijk niet verplicht maar het voorkomt kleine misverstanden en zou het allemaal net iets makkelijker maken voor elkaar hiet een kleine template.

Wat hebben we gedaan?

Wat hebben we er mee verdient?

Zijn we assets verloren?

Kleine beschrijving van de dag & Teamwork

Zijn er suggesties van wat er kan worden toegevoegd in de missie wil je je eigen attack maken? Geen probleem gooi em in een post hier onder en kijken wat mensen er van vinden.

Hier een een screenshot van de map en de regio van waar wij nu aan het vechten zijn
[Afbeelding: D2IrclA.jpg]

dit is nog allemaal een test we kijken hoe dit dingetje loopt

[Afbeelding: sig?id=76561198073946195]

[Afbeelding: 9]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2017, 02:22 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2017 om 02:24 AM door Grasmat.)
Bericht: #2
RE: Antistasi Campaign
Wat hebben we gedaan?
Veel radio towers uitgeschakeld want we hebben nu explosives. Kavala kan als het goed is geen reinforcements meer krijgen.

Wat hebben we er mee verdient?
Vrije speel ruimte

Zijn we assets verloren?

5x resource node overgenomen en weer verloren. We hebben er nu 1 in de hand maar die is kapot dus geen increased income. Onze enige base verloren.

Plan voor volgende keer?
De resterende 3 radio towers uitschakelen. Daardoor kan wrs het airfield niet meer ingeroepen worden voor reinforcements/aanvallen. En de andere bases aan onze kant van het eiland kunnen waarschijnlijk ook niet meer aanvallen/reinforcen. Dus dan hebben we hopelijk vrij spel om dingen over te nemen en vooral kavala onder de duim te krijgen.

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
05-02-2017, 10:51 AM
Bericht: #3
Deze past beter in het Gamesessies forum. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2017, 12:46 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2017 om 02:00 PM door JohnDoe.)
Bericht: #4
Wat info over Radio Towers.

Antistasi Manual schreef:Radio towers are important for two reasons: AAF counterattacks and intercepting enemy communications. Just like factories or resources, radio towers can be destroyed to deny the enemy access to them. Each radio tower has a 3km range that allows it to relay communications between different zones in the island. This means attacking an enemy zone in radio communication with a major AAF base will elicit a major counterattack. On the flip side, if an enemy base or resource is not in communication with other zones, the player can attack that zone without fear of a major response.

The advantage of cutting lines of communication with other zones is available both with destroying or capturing radio towers. However, capturing a radio tower also has the added benefit of allowing the FIA the chance to intercept enemy radio communications. With each 10 minute check-in, Antistasi will also determine if the player is successful in intercepting enemy comms. If successful, the composition and location of enemy patrols and other roving units will be revealed on the map. The information is only a snapshot of the moment in which communications where intercepted, so the information begins to go stale as soon as the enemy’s whereabouts are reported.

Radio towers do not require power to function.

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
06-02-2017, 11:53 AM
Bericht: #5
Wat hebben we gedaan?
Ik heb even geen totaal plaatje, maar we hebben de AAF Base noord-oost van Kavala met NATO support aangevallen en overgenomen. En een aantal keer de sea-port en AAF base in het kasteel van Kavala geprobeerd over te nemen. Deze zijn elke keer weer terug gepakt.
Verder hebben we flink veel gekocht bij de crazy irishman en NATO supply drops opgeroepen om aantal dingen in de Arsenal te unlocken.

Nieuw is onder andere:
* Aantal .50 snipers + scopes
* SVD + Scopes
* Javelin AT launchers
* AK's met grenade launchers
* Mk11 Marksman rifle
* En nog wat andere dingen

Verder heb ik met de 100% NATO support een roadblock geplaatst bij de factory west van Zaros, en een nieuw camp beetje centraal van Altis.

Zijn we assets verloren?
Geen idee. Op het moment dat ik uitlogde werd er wel een AAF + CSAT aanval gestart op Kavala. Dus hoop dat nog goed is gekomen

Plan voor volgende keer?
Ik denk dat de Power plant + dubbele radio tower noord van Kavala hoge prio heeft. Zonder deze powerplant hebben we niet veel aan de resources in en rond kavala die we in handen hebben.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
06-02-2017, 01:25 PM
Bericht: #6
Goede info Nyte, ik stem mee met je plan over die powerplant en radio towers.

[Afbeelding: sig?id=76561198073946195]

[Afbeelding: 9]
Reageren op dit bericht
08-02-2017, 05:20 PM
Bericht: #7
Ik snap niet waarom die Sea port maar steeds wordt overgenomen. We hebben bijna heel Kavala en omgeving in handen, maar die Sea port komt steeds weer in AAF handen.

Verder nog een leuk dingetje, ik denk dat onze Arsenal een beetje kapot is. Ik las net op het Antistasi forum dat high-tech NATO hardware zoals Javelins niet unlocked kunnen worden, en toch hebben we die.

Klinkt opzicht wel logisch, dit geeft een beetje een reden om dat soort equipment gelimiteerd te gebruiken EN een reden om af en toe toch wat uit de temp-arsenal te halen, ipv steeds te wachten tot we hem unlocked hebben en dan helemaal los gaan met oneindig raketten.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
08-02-2017, 08:02 PM
Bericht: #8
Javalins zijn zo zwaar dat je er niet mee kan lopen, dus volgensmij gebruikt zwz niemand ze

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
08-02-2017, 10:20 PM
Bericht: #9
(08-02-2017 08:02 PM)Grasmat schreef:  Javalins zijn zo zwaar dat je er niet mee kan lopen, dus volgensmij gebruikt zwz niemand ze

Met v0.2 van me edit kan je fatigue uitzetten, dan kan je er wel mee lopen.

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
21-07-2017, 03:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-07-2017 om 05:22 PM door JohnDoe.)
Bericht: #10
Antistasi draait weer!

Nou antistasi draait weer, dit keer op een andere server. Deze versie is van een guy die wat fixes heeft doorgevoerd (link), dus mijn aanpassingen zitten er niet in maar als we die echt missen kan ik wel weer ff kijken of ik ze erin kan gooien (link).

We draaien nu wel de v0.2 van mijn edit, maar het zou kunnen zijn dat er een x aantal dingen niet meer van werken. Als je iets op merkt post het dan ff hier. Thanks Smile

Server IP: 217.23.13.12
Server Port: 2302
Pass: @shape
Mods: CBA, TFAR, ACE, RHSAFRF

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)