Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-08-2016, 10:49 PM
Bericht: #1
SiC's Hidden & Dangerous 2 video
Ik heb een video gemaakt van Hidden and Dangerous 2. Speel hier de eerste missie van de campaign, en ik denk dat ik de hele campaign door ga spelen en opnemen. H&D2 ftw Laugh

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-08-2016, 05:01 PM
Bericht: #2
RE: Screenshot en video thread
Hidden & Dangerous 2 heb ik lang meer gespeeld zeg! Ik heb H&D2 een aantal keer uitgespeeld, was echt een vet spel.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-08-2016, 12:26 PM
Bericht: #3
Jup. En echt hét voorbeeld van een goede sequel. H&D2 heeft precies dezelfde geest als H&D1, maar heeft echt elk aspect ervan dieper uitgewerkt. Helaas zullen we nooit een fatsoenlijke H&D3 krijgen denk ik...

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
08-08-2016, 07:19 PM
Bericht: #4
Die video verdient best zijn eigen topic IMO! Smile

Leuke video, je merkt echt dat je van het spel houdt, en daardoor weet je er ook veel over te vertellen. Damn, ik moet hem maar weer eens een keer installeren en dan ook uitspelen. Want ik heb hem jaren geleden al een keer gespeeld, maar helaas alleen de eerste missie. Dus het wordt weer een keer tijd. Goed sfeertje inderdaad. Die eerste missie deed me altijd denken aan de Noorse raid op de Duitse fabriek voor zwaar water, waarover Ray Mears (de bekende bushcraftman) een documentaire heeft gemaakt en een boek heeft geschreven. Ik denk dat de makers van H&D sowieso veel inspiratie putten uit dat soort klassieke WOII raids en de films die daarover zijn gemaakt. Net als Commandos 1 & 2.

Trouwens SiC, de De Lisle carbine was een echt vuurwapen, en was inderdaad erg stil!

https://en.wikipedia.org/wiki/De_Lisle_carbine

Pas die titel van de video trouwens even aan, er staan allemaal niet-relevante video's in de balk rechts (HD2, etc). Wink

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-08-2016, 08:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2016 om 08:32 PM door SiC.)
Bericht: #5
RE: SiC's Hidden & Dangerous 2 video
Hehe bedankt. Ben blij dat je de video leuk vind Laugh
Ik heb de titel veranderd, nu inderdaad maar de volledige naam van de game er neer gezet. Ik dacht oorspronkelijk dat dan de hele titel van de video niet te voorschijn zou komen, dus vandaar eerst die afkorting. Ik zal binnenkort eens die docu kijken Smile

Ik heb het een paar dagen aardig druk gehad ivm mijn verjaardag en de vele visites, maar vandaag heb ik deel 2 online gezet. Ik had zelf ook al ff de De Lisle gegoogled en heb het er nog even over in de video. Blijkbaar had ie dus een bereik van ongeveer 91 meter. Dat is een stuk meer dan ik zo zou verwachten van hoe hij ingame is. Maar ik ga er van uit dat dat gedaan is omdat je anders bijna geen andere wapens meer zou hoeven te gebruiken, hetzelfde een beetje als de MP5SD in Rogue Spear of Raven Shield.

Reageren op dit bericht
08-08-2016, 10:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2016 om 11:44 PM door zoog.)
Bericht: #6
Ik heb hetzelfde Nimster, volgens mij wel vier keer aan H&D 2 en/of Sabre Squadron uitbreiding begonnen. Nooit verder dan twee missies ofzo gekomen. Op de een of andere manier, ik weet het niet, lukt het maar niet ofzo. Ooit, ooit.... Smile binnenkort ff de video's in dit topic bekijken!

Edit: episode 1 bekeken, tof gedaan! Mooi commentaar ook steeds, krijg meteen zin Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
09-08-2016, 06:42 PM
Bericht: #7
Dat word dan toch echt eens tijd jongens! Tongue2 H&D2 hoort toch echt thuis in het rijtje van Rainbow Six, Ghost Recon, Operation Flashpoint en SWAT 3/4 Wink

Reageren op dit bericht
11-08-2016, 05:36 PM
Bericht: #8
Je bent je De Lisle ammo vergeten mee te nemen aan het einde van missie 2 Tongue2

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
12-08-2016, 12:26 PM
Bericht: #9
Verrek, je hebt gelijk Tongue2 Gelukkig had ik nog wel wat munitie voor de De Lisle in de rugzak, dus ik zat niet compleet zonder. Alleen moet ze in missie 3 wel ff overgooien naar de pouches.

Reageren op dit bericht
18-08-2016, 12:30 AM
Bericht: #10
Deel 3 heeft wat op zich laten wachten omdat de piloot die ik moest redden richting het eind van de missie nog een keer werd doodgeschoten, en ik voelde me te verslagen om opnieuw te beginnen na 45 minuten aan narration... vandaag toch maar opnieuw begonnen, en het stukje dat ik nog moest doen er achter aan geplakt Rolleyes

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)