Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
02-12-2018, 08:01 PM
Bericht: #11
RE: Onward - Tactical VR FPS (MP)
Zit er ook weapon collision in? Zou wel mooi zijn, maar misschien voelt dat juist heel vreemd aan in VR?

Waarschijnlijk wel een goed idee om inderdaad eerst te wennen aan één wapen, zodat je snel kunt herladen enz.

Komende tijd ga ik denk ik nog niet aan de VR, maar het lijkt mij zéker leuk om het een keer te proberen. Vooral voor racegames en Onward. Misschien komt er een keer een mooie aanbieding. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-12-2018, 08:44 PM
Bericht: #12
Er zit niet echt weapon collision in deze game, al heb ik dat wel in een andere game meegemaakt. Dat voelt niet echt vreemd eigenlijk, de Oculus controllers trillen dan in je handen en het model blijft gewoon haken, dus je ziet je wapen niet omhoog gaan en je voelt het ook aan het getril. In VR is het eigenlijk ook wel snel en gemakkelijk om ff snel te kijken en je aan te passen daarop.

Jup, elk wapen heeft zowat een eigen reload actie. De AK bijv. moet je de A ingedrukt blijven houden en moet je handmatig het magazijn er uit trekken, maar bij de M16 valt hij er zo uit. De P90 heb ik ook geprobeerd, maar dat is nog weer anders omdat het magazijn er boven op ligt ipv er onder zit.

Het blijft een dure instap. Met de Black Friday had ik hem voor 400 ipv 450, maar veel goedkoper zal het eerst niet worden denk ik. Met de Oculus hebben ze geloof ik al heel erg geprobeerd om de prijs zo laag mogelijk te houden zodat mensen instappen en de tech meer de moeite waard word voor developers en dergelijke. Want ja, zonder markt wil niemand er een game voor maken natuurlijk.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
03-12-2018, 04:57 PM
Bericht: #13
2e video, deze met daglicht Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
05-12-2018, 06:41 PM
Bericht: #14
Een (voorlopig) laatste solo terrorist hunt video:

Reageren op dit bericht
06-12-2018, 02:48 AM
Bericht: #15
Blijft een leuk spel, speel het nog dagelijks tegen AI, alleen of met wat maatjes. Ken niet veel Nederlandse spelers dus laat het eens weten als je een keer samen wat tango's wilt slopen. Smile

[Afbeelding: drummerbbe.png]
Reageren op dit bericht
08-12-2018, 09:08 PM
Bericht: #16
Prima hehe. Ik ga wat meer PVP spelen denk ik, toch leuk om wat onverwachtere dingen mee te maken met andere spelers Smile

Reageren op dit bericht
02-01-2019, 10:28 PM
Bericht: #17
Nog wat gameplay:

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)