Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21-04-2016, 08:42 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-04-2016 om 10:19 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #1
Unreal Tournament (4)
[Afbeelding: ttkSBPb.jpg]

In het verleden hadden we Unreal Tournament's events gehouden waar een aantal man waren komen opdagen. Nu vraag ik me af hoeveel animo is om de nieuwe UT (4) te spelen binnen Tangodown.nl?

De laatste jaar is er veel nieuwe dingen toegevoegd binnen Unreal Tournament. Nu hebben ze ook een compleet ranking systeem toegevoegd en een goed werkende online gedeelte genaamd hubs. Er worden regelmatig ook professionele tournaments gehouden.

Let wel op, UT (4) bevindt zich nog altijd in pre-alpha. Veel content is nog niet afgemaakt en veel levels bevatten cell shade textures als placeholder. De game en core gameplay draait als een zonnetje en voelt precies hetzelfde aan als de oude UT '99 versie.

Dagelijks zijn er honderden mensen online die het tegen elkaar opnemen in DM, TDM, CTF, InstanGIB en allerlei andere dingen.

Voeg me toe via Epic Games Launcher > Toonen1988

https://www.epicgames.com/unrealtournament/

Unreal Tournament - Pre-Alpha Season Trailer

Naast Facing Worlds is dit ook één van m'n lievelingslevel.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-04-2016, 01:23 PM
Bericht: #2
RE: Unreal Tournament (4)
haha f king nice!! zal hem thuis eens downloaden! thnx voor de info en zal je toevoegen my friend!

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
21-04-2016, 01:59 PM
Bericht: #3
Ik had de installer al een maand op mijn HD staan, maar nog niets mee gedaan.

Ben benieuwd, geïnstalleerd. Smile Vroeger best veel UT '99 gespeeld. Man, dat is alweer 17 jaar geleden dat die uitkwam... [Afbeelding: 2BMPSzN.gif]

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-04-2016, 02:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-04-2016 om 02:24 PM door zoog.)
Bericht: #4
Fantastisch dit, doet me denken aan de LANs van vroegah.

Nick: zoog_tdnl

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
26-04-2016, 04:04 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-04-2016 om 05:16 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #5
Deze week ben ik elke avond beschikbaar, ik kan een privé server opzetten. Dan is het niet meteen zo chaotisch als je voor een lange tijd geen arena shooters meer hebt gespeeld. Biggrin

Tip, in de nieuwe UT heb je meer mobiliteit genaamd advanced moves. Je kunt niet alleen double jump en slide maar ook bijv. wall running. Wanneer 2 muren dicht bij elkaar staan, kan je ook tussen de muren inspringen, van de een naar de andere muur en weer terug.

Ik merk dat er nog niet veel mensen gebruik van maken, het is misschien moeilijk en je moet de map goed kennen maar het loont zich wel. Het voelt ook episch aan als je een vijand afmaakt met een vette advanced move.

Er stond een vijand op een lagere niveau waar ik hem niet kon raken. Dus, ik sprong naar beneden tegen een muur en maakte toen een double jump tussen 2 muren. Eenmaal bij de vijand, deed ik een mooie slide en kon ik hem netjes in z'n rug schieten met een rocket launcher. Het geeft zo'n heerlijk gevoel, maar het lukt niet altijd! Laugh

Reageren op dit bericht
26-04-2016, 12:05 PM
Bericht: #6
shit man die download werk niet bij mij.
ik dacht hij is al voorbij. had er veel zin in!!
vnv nog maar eens proberen.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
27-04-2016, 06:16 PM
Bericht: #7
Ik heb deze week wel zin in een paar potjes UT ja. Goede eerste indrukken. Mooi dat het eigenlijk gewoon UT '99 is, maar dan in een modern jasje. Smile Zelfs de muziek is hetzelfde. Die soundtrack was geniaal. Het main menu deuntje is pure nostalgie.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
28-04-2016, 10:48 PM
Bericht: #8
Wanneer hebben jullie tijd voor wat UT?

Reageren op dit bericht
28-04-2016, 11:32 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-04-2016 om 11:33 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #9
Alleen op avonden dat ik niet hoef te werken kan ik UT spelen! Smile

Voeg me toe op Epic Launcher, Toonen1988

Reageren op dit bericht
01-05-2016, 02:28 PM
Bericht: #10
Voor degenen die vanavond zin hebben in UT, kom rond 20:00 uur maar op TS. Kunnen we even knallen. Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)