Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-02-2016, 02:42 PM
Bericht: #11
RE: Je slechtste aankoop(en)
Minecraft. Jaren geladen bij release gekocht, nooit meer dan twee uurtjes gespeeld. Ik heb er helemaal niks mee.

De twee Assassin's Creed games die ik in mijn Steam heb staan (II en Brotherhood)... bah. Die controls alleen al.

DayZ ook wel een beetje.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2016, 12:10 AM
Bericht: #12
(04-02-2016 09:40 AM)Whistle schreef:  je bent zelf een miskoop!
:-)

Tongue

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-02-2016, 10:43 PM
Bericht: #13
star citizen
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-02-2016, 11:19 PM
Bericht: #14
(13-02-2016 10:43 PM)luigi schreef:  star citizen

https://www.reddit.com/r/starcitizen/com...und_guide/

Problem solved!

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
14-02-2016, 11:23 AM
Bericht: #15
Star citizen belooft dingen, om ze daarna weg te halen. Huey wat zijn pre alpha dingen altijd leuk

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
14-02-2016, 05:21 PM
Bericht: #16
(14-02-2016 11:23 AM)Grasmat schreef:  Star citizen belooft dingen, om ze daarna weg te halen. Huey wat zijn pre alpha dingen altijd leuk

Ik heb Star Citizen voor 2 maanden niet meer bijgehouden, wat hebben ze dan weggehaald als ik vragen mag?

Reageren op dit bericht
15-02-2016, 10:40 PM
Bericht: #17
(14-02-2016 05:21 PM)DeAdSeYe schreef:  
(14-02-2016 11:23 AM)Grasmat schreef:  Star citizen belooft dingen, om ze daarna weg te halen. Huey wat zijn pre alpha dingen altijd leuk

Ik heb Star Citizen voor 2 maanden niet meer bijgehouden, wat hebben ze dan weggehaald als ik vragen mag?

Ja het bleek slechte communicatie te zijn. Ik kreeg een mail waarin stond dat squadron 42 gesplit werd van de game en dat je hem nu nog met korting kon halen. Dus ik was van "?huh?". Maar dat blijkt voor nieuwe aankopen te gelden.

Überhaupt vind ik het wel gek dat ze die twee delen van elkaar scheiden. maaar dat terzeide
Reageren op dit bericht
16-02-2016, 08:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-02-2016 om 08:36 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #18
(15-02-2016 10:40 PM)luigi schreef:  
(14-02-2016 05:21 PM)DeAdSeYe schreef:  

Ja het bleek slechte communicatie te zijn. Ik kreeg een mail waarin stond dat squadron 42 gesplit werd van de game en dat je hem nu nog met korting kon halen. Dus ik was van "?huh?". Maar dat blijkt voor nieuwe aankopen te gelden.

Überhaupt vind ik het wel gek dat ze die twee delen van elkaar scheiden. maaar dat terzeide

Bijna alle "oude" pakketten bevatten beide delen, behalve de allergoedkoopste van $25. Dat Squadron 42 en Star Citizen los van elkaar stonden, wist ik al langer. Als je goed hebt opgelet, kon je dit al zien in de store vorig jaar.

Squadron 42 wordt groter als wat ze hadden gedacht, daarnaast was er ook veel gezeik met een groep mensen die vinden dat Star Citizen alleen single-player moest zijn. Nu kunnen mensen kiezen wat ze willen kopen en spelen maar het blijft inderdaad een rare keuze.

Sinds afgelopen zondag zijn de game pakketten weer verandert.

Reageren op dit bericht
16-02-2016, 09:55 PM
Bericht: #19
- Civ 5
- Two Worlds II
- Dayz SA
- Rust ( classic mode was gewoon t leukst en toen hebben ze t goed verneukt ayy )
- GRAV
- Planetary Annihilation
- Starforge ( codehatch sterf <3 )
- Reign of Kings ( codehatch verneukt t alweer )

Normaal doen hoor.
Reageren op dit bericht
18-02-2016, 01:12 AM
Bericht: #20
Project Zomboid. Van Valinski moeten kopen, nooit wat mee gedaan.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)