Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-02-2016, 12:55 PM
Bericht: #11
RE: 2016
(09-02-2016 07:57 PM)Outlaw28 schreef:  Ik ben al in Rome en Boedapest geweest. Naast de gebruikelijke tripjes naar Duitsland komt daar deze maand nog Zuid-Vlaanderen bij. Volgende maand Lyon en Beieren, de maand erop Aken en Slovenië, mei is rustig, juni naar Zweden, juli is nog onbekend, Augustus weer naar Boedapest en September weer naar Engeland. November misschien Plovdiv en daarna zitten we weer in December dus dan zal het wel weer Lyon zijn. Verder gaat het de goede kant op, op het werk (promotie enzo) en de gezondheid gaat ook de betere kant op.

Wat het me tot op heden heeft gebracht is goed en er staan nog meer mooie dingen te wachten.

Nice. Hoe doe je dat met het werk?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-02-2016, 02:59 PM
Bericht: #12
(10-02-2016 12:55 PM)Nimster schreef:  Nice. Hoe doe je dat met het werk?

Op tijd regelen. Het zijn vaak ook maar weekendjes waar ik 1 of 2 vrije dagen nodig heb, maximaal. Dus het is in dat geval geen groot gemis voor het bedrijf. Ik heb er wel meer verantwoordelijkheden als mijn andere collega's, maar ik heb ze goed genoeg opgeleid dat ik ze best eens een dagje alleen kan laten Smile

(10-02-2016 08:54 AM)djlexNL schreef:  Wat mooi om te horen Outlaw!!
doe je de tripjes samen met vrienden of ga je alleen? Leuk dat je zo actief bent en veel van de wereld ziet.

Ja, het is genieten. Ontmoet een hoop interessante mensen. Ik ga met wisselende groepjes. Dan weer met een groepje Vlamingen, dan weer met Nederlanders, dan weer Duitsers, maar vaak ook twee Schotten erbij als het om Boedapest gaat, enzovoort...
Reageren op dit bericht
10-02-2016, 04:18 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-02-2016 om 04:20 PM door zoog.)
Bericht: #13
Gaaf man!

Tot nu toe hier ook een goed jaar. Leuk werk (voor de verandering), een nieuwe stad en voor ons staat een paar weken Marokko met de motor op de planning eind mei. Hopelijk gaat dat lukken.

En dan zoiets, please please Drool

[Afbeelding: MAR-header-foto.jpg]

[Afbeelding: 310x210-10.jpg] [Afbeelding: JB8SjcjH7LJZhP4oFyTIYAacob4m2uyjnZB3FHAU...-h202-p-no]

[Afbeelding: MAR-introductie.jpg]

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
10-02-2016, 07:10 PM
Bericht: #14
Jullie allemaal met jullie vakanties... Tongue2 En hier zit ik, wel met de wens om ook dat soort dingen te doen, maar niet met de mogelijkheid omdat ik eerst weer werk nodig heb. Maar al heb je eenmaal weer werk zodat je weer dat soort tripjes kunt financieren, dan nog kun je niet een paar weken / maanden weg... zo'n frustrerend dilemma. Ik zou graag voor langere tijd gaan touren in een mooi land, maar op dit moment zie ik daar geen mogelijkheid voor.

Sorry, moest er even uit...

(Noorwegen een paar jaar geleden was super, dat wel.)

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
10-02-2016, 08:45 PM
Bericht: #15
Ik heb daarnaast ook niet echt de mogelijkheid om te sparen of veel geld uit te geven aan andere hobby's.
Plus ik heb ook het geluk dat ik op het juiste moment in een geheel nieuw project terecht kwam. Ben daarvoor ook af en aan werkloos geweest.
Reageren op dit bericht
10-02-2016, 09:42 PM
Bericht: #16
Ik neem ook vaak onbetaald vrij (of vorig jaar m'n contract opgezegd). Je moet inderdaad wel geluk hebben, als je eenmaal werk hebt, dat je soms ook wel echt weg kunt in je functie. Moest daarom ook afgelopen november en januari reisplannen moeten afblazen omdat het niet uitkwam binnen het project waar ik nu voor werk.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)