Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

09-11-2015, 07:34 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-11-2015 om 07:35 PM door Nimster.)
Bericht: #21
RE: Tangodown verslaat Arma 3 Ambassadors op End Game Tournament
(09-11-2015 06:40 PM)zoog schreef:  
Citaat:Haha ik moest zo lachen dat ze zoog de hele tijd 'zuuk' noemden!
Ik vond vooral het Socho verhaal erg mooi. Toen ze er eenmaal achter kwamen dat het Sacha was, "RIP Socho" haha Rofl

Ik dacht dat die "RIP Socho" verwees naar het feit dat Sacha helemaal alleen de heuvel aanviel, en er dus een grote kans was dat hij neer zou gaan. Maar het lukte hem wel degelijk om de vlag / schematics bij de machine te planten.

Ze noemden hem:
  • Sacha
  • Soko
  • Sacha

Smile

Ik weet wel hoe dat komt trouwens. Dat lettertype is niet echt duidelijk; de A lijkt te veel op de O.

Maar ik moet zeggen, de BI Dev Squad is heel goed. Goede strategie en goede PVP skills. Gaat lastig worden, maar ze zijn niet onverslaanbaar.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-11-2015, 02:04 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-11-2015 om 02:05 PM door NyteMyre.)
Bericht: #22
We zijn weer genoemd in de nieuwe SITREP

http://dev.arma3.com/post/sitrep-00131

Citaat:Next up were the Arma 3 Ambassadors versus Dutch community Tangodown. After a first round draw, and a win by the Ambassadors, the last round was won by Tangodown in a thrilling hilltop finale. Much confusion ensued, which was our mistake. The rules did not explicitly cover this scenario well, and so the officials ruled a Tangodown victory based on their interpretation of the rules (since updated and clarified).

In the days following the event, we've discussed this with both teams and are happy to find them willing to go for a sudden-death rematch! Massive respect especially to the members of Tangodown, who are putting their semi-final place on the line in the interest of fair play. This tournament was always meant to be "friendly-competitive" in nature and we're very glad to see this attitude reflected by the competitors. We'll obviously do our best to avoid these situations in future events - together we learn.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-11-2015, 02:04 AM
Bericht: #23
Damn boys! dacht eerst dat het een klein tournamentje werd. Dit had ik totaal niet verwacht!! ik ben fuckng trots op de boys, ik ga voor jullie duimen zaterdag! en vast met vingers verliezen van de spanning xD

PS: dit is echt goede reclame voor onze mooie communitie, ik kijk ernaar uit om weer met jullie A3 te kunnen gaan spelen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)