Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

08-11-2015, 03:10 AM
Bericht: #11
RE: Tangodown verslaat Arma 3 Ambassadors op End Game Tournament
(08-11-2015 03:05 AM)NyteMyre schreef:  Je kan altijd terug kijken.

http://www.twitch.tv/arma3official/v/24500295

Dat ben ik nu aan het doen, ik hoor nu je interview Smile

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-11-2015, 03:24 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-11-2015 om 04:06 AM door NyteMyre.)
Bericht: #12
Loop op het moment even de streams van de Ambassadors terug te kijken, en het is wel grappig hoe vaak ze nog zeggen "These guys are good" of "They are really organized".

Ik had tijdens de match het idee dat zij ook veel georganiseerder te werk gaan dan dat ik nu terug zie. Zoals die sbiggstv zegt in z'n stream: "I'm just randomly running around looking for things to shoot at"

Verder ook wel leuk hoe ze erg aan mijn "noobtube" irriteerde in de eerste ronde.

Nog een leuke addon voor twitch

https://www.rechat.org/

Krijg je de chat ook te zien zoals het is opgenomen

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
08-11-2015, 12:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-11-2015 om 04:27 PM door zoog.)
Bericht: #13
Socho heeft ook een paar mooie acties haha geniaal. Erg leuk om de stream terug te zien.

In ronde één toen zij een man minder hadden, hadden wij er ook eentje minder, maar dat hadden ze niet echt door zo te zien. Ook wel mooi, in ronde drie snappen de presentatoren niet waarom we niet ook direct het dichtstbijzijnde punt cappen. Kwam omdat ik de truck met spoor en mij op 400meter van de objective stuk had gereden op een stuk steen. Dat werd wandelen! Biggrin ze doen het wel echt heel goed, die stardog en mic one Smile leuk om te zien ook dat onze Total kills en stats in het merendeel goed met het andere team oplopen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-11-2015, 12:41 PM
Bericht: #14
Ja, ze noemden hem steeds Socho haha. Laugh Dat met die gestolen truck was grappig. Ik heb zeker een paar mooie acties van jullie gezien. Op het einde was het erg spannend... wat een gevecht daar boven op de heuvel.

MicOne en Stardog leverden goed commentaar trouwens. Ik kende ze nog niet, maar ze zijn erg geschikt. Wel jammer van die "rematch" comments in de chat trouwens. Ik vond het zelf ook verwarrend, maar ze hebben het toch duidelijk uitgelegd, of niet?

Jullie waren ongeveer een half uur bezig toen ik begon met kijken, dus ben nu de stream vanaf het begin aan het kijken. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-11-2015, 01:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-11-2015 om 01:11 PM door zoog.)
Bericht: #15
Ja regels zijn duidelijk en logisch. Als er een gelijke score is wordt er alleen naar de draw ronde(s) gekeken en vervolgens wie dan als eerste phase II haalt en de schematics task krijgt is winnaar van de draw ronde.

In het geval van drie rondes met een draw (het enige wat in de regels beschreven staat), worden dus voor ál die rondes deze berekening toegepast. In het geval van één ronde met een draw wordt alleen naar die ronde gekeken, omdat alleen uit die ronde geen winnaar is gekomen, maar uit de andere twee wel. Die andere twee zijn dus helemaal niet meer relevant, want daar is een duidelijke winnaar uit gekomen (ongeacht wie als eerste de task ontvangt voor de schematics).

Ook erg logisch, anders kan je een ronde van iemand "afnemen", zélfs als diegene in die ronde heeft gewonnen en een punt heeft gescoord. BIS heeft ook helemaal geen regels verdraaid, zoals volgens mij her en der wordt beweerd, helemaal als je het voorbeeld van de drie draws op de tournament pagina echt goed leest. In dit geval dachten ze gewoon per ongeluk dat de ambassadors in de eerste ronde phase II hadden gehaald, dat was dus een foutje. En ze hadden dit voorbeeld ook bij de regels moeten zetten, om verwarring te voorkomen.

Reageren op dit bericht
08-11-2015, 08:41 PM
Bericht: #16
Wow wat een mooie wedstrijd hebben jullie gespeeld.
Grappig dat er op het einde wat onduidelijkheid was wie er had gewonnen maar gelukkig waren jullie dat.

Voor deze stream heb ik niet van jullie gehoord. maar ik ga zeker de halve-finale kijken en succes er mee.
Reageren op dit bericht
08-11-2015, 11:19 PM
Bericht: #17
leuk vitrix, welkom.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
09-11-2015, 10:25 AM
Bericht: #18
Haha ik moest zo lachen dat ze zoog de hele tijd 'zuuk' noemden!

Wat een match zeg! Ik ben trots!!!

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
09-11-2015, 05:31 PM
Bericht: #19
Jongens, allemaal even lezen:

http://www.tangodown.nl/forum/thread-6855.html

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
09-11-2015, 06:40 PM
Bericht: #20
Citaat:Haha ik moest zo lachen dat ze zoog de hele tijd 'zuuk' noemden!
Ik vond vooral het Socho verhaal erg mooi. Toen ze er eenmaal achter kwamen dat het Sacha was, "RIP Socho" haha Rofl

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)