Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-07-2015, 02:44 PM
Bericht: #1
[split] Public ArmA 3 server
is het niet een idee om de server gewoon open te gooien op 16-24 slots en er coop of pvp te gaan draaien?
de server draait ook nog op de oude versie van arma (1.44) en moet sowieso geupdate worden.
als het aan mij ligt ben ik dagelijks in de server en eventueel als server admin en ben ik wel bereid een maandelijkse bijdrage te leveren.
nu is die niet te gebruiken en word die ook niet gebruikt en is het zonde geld.

is er ook gekeken naar een goedkopere server hosting want de prijzen varieren nogal.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-07-2015, 10:24 PM
Bericht: #2
RE: Server budget
is dit een idee?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...text=becti
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...text=becti
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 08:50 AM
Bericht: #3
Als we een standaard missie gaan draaien, gaan we die dan voor alleen TDNL-leden draaien? Volgens mij is de server nu niet te vinden in de serverlijst in A3 bij het multiplayer scherm. Ik moet nl. altijd via remote om in de server te komen. Misschien de port naar 2302 aanpassen?

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 09:32 AM
Bericht: #4
Hij is bij mij wel te vinden in de lijst als ik zoek op tango.
Duurt alleen lang voor die tevoorschijn komt omdat het een inactieve server is, zodra er regelmatiger gebruik van gemaakt word en er meer spelers spelen komt deze vanzelf hoger In de lijst.
De server staat nu op plek 1400 ofzo aldus gametracker.
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 10:41 AM
Bericht: #5
Hmm eerlijk gezegd zie ik dat niet zo gauw gebeuren :-(. Te weinig animo om door de weeks een potje arma te spelen... Nu wordt de server echt alleen gebruikt tijdens de vrijdagavond sessies...

Reageren op dit bericht
06-07-2015, 11:06 AM
Bericht: #6
Het plan van een standaardscenario draaien is al heel vaak geprobeerd. Ik zou de logs van de afgelopen tijden er eens bij pakken en kijken of dat daadwerkelijk veel bezoekers heeft opgeleverd. Bij mijn weten niet namelijk. Daarnaast. Als er al andere spelers komen om random te gamen op dat standaard scenario.. hoe helpt het de financiële zaak van de server? Je moet wel iets goeds en unieks hebben wil je af en toe een verdwaalde gast tegen komen die doneert.

Ik probeer niet negatief te zijn maar realistisch.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 11:49 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-07-2015 om 11:57 AM door ghostwhiper.)
Bericht: #7
Kijk eens hoe stamp vol de EUTW servers zitten ( http://www.eutw.net/ ), vaak is het wachten op een slot om te kunnen joinen en dat komt puur door het concept.
Zal me niets verbazen als ze de 5 servers van 64 slots alleen op de donaties hebben draaien.
Dat kunnen we hier ook voor elkaar krijgen als je gewoon vanilla arma gaat draaien en de server dagelijks gaat bemannen (2-5 man is genoeg) en daarmee zorgt dat de server gaat stijgen in de server ranking.
Draait de server en begin je vaste spelers te krijgen kun je langzaam aan mods gaan toevoegen En de vaste spelers downloaden die dan zeker weten.
De laatste 30 dagen is de server niet gebruikt aldus de stats op gametracker.
Ook de banner van gametracker hier op de site levert spelers op.

Zo zijn er nog tal van andere mogelijkheden om de server tot leven te wekken.
heb al eens eerder met het bijltje gehakt, ben alleen (nog) niet handig met de editor en scripten om het concept van EUTW te gebruiken om een TDNL variant op te bouwen.

Reageren op dit bericht
06-07-2015, 12:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-07-2015 om 12:23 PM door zoog.)
Bericht: #8
Ik zou in de huidige situatie eerder voor een standaard PvE scenario kiezen (met missies/side missies die je kunt starten) dan een grootschalig PvP scenario, waarbij beide zijden wat manschappen nodig hebben.

Citaat:Het plan van een standaardscenario draaien is al heel vaak geprobeerd. Ik zou de logs van de afgelopen tijden er eens bij pakken en kijken of dat daadwerkelijk veel bezoekers heeft opgeleverd.
Het heeft nooit echt gewerkt volgens mij. Maar afgelopen jaren, ook met A2, heeft het soms wel gewerkt voor de eigen leden, om makkelijk een missie te doen door de weeks (Domination voor A2, etc.). Maar alle keren dat we een "public" server hebben geprobeerd op te zetten, heeft nauwelijks iets opgeleverd.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 12:23 PM
Bericht: #9
Wat je nodig hebt om spelers te krijgen op een server is spelers op een server (a.k.a. Seeding).

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 12:36 PM
Bericht: #10
Vanuit mijn perspectief: ik ga toch niet doneren omdat spelers buiten deze community op de server (willen) spelen? Ik doneer alleen als ik zelf gebruik maak van de server.

Overigens maak ik geen gebruik meer van de server, ik host zelf.. Dan kan ik mijn eigen modlijst en missies draaien zonder te lang te hoeven wachten op admins e.d..

Eerdere discussies heb ik al aangegeven om Escape Altis te draaien of een Patrol Ops versie die wordt aangepast voor TDNL.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)