Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-07-2015, 11:15 AM
Bericht: #31
RE: [split] Public ArmA 3 server
Iemands activiteit op Teamspeak bepaald niet iemands dedication voor Tangodown.
Ik ben bewust gestopt met spelen hier, maar ik draag Tangodown ondanks een aantal behoorlijke verschillen wel een warm hart toe en een server om op te spelen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-07-2015, 08:58 PM
Bericht: #32
Toen ik het voor het eerst hoorde was ik ook vrij sceptisch. Met een aantel eerder genoemde argumenten. Maar ik begin het steeds meer een goed idee te vinden. Het zou er namelijk voor zorgen dat we constant een voor ons gratis server beschikbaar hebben. Wat volgens ghostwiper met in het begin wat moeite zeker werkt. En dan moet je t niet helemaal zien als een recruiting server maar meer als een inkomstenbron. De mensen die graag daar spelen wie dat ook zijn die doneren (hopen we dan) en zij betalen de server terwijl wij dan mocht er een op zijn de server zelf kunnen gebruiken.

Ik denk dus dat het zeker het proberen waard is want als het mislukt zijn we net zo ver als nu en mocht het lukken dan hebben we onze server op donaties draaien.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-07-2015, 09:49 PM
Bericht: #33
(07-07-2015 08:58 PM)luigi schreef:  Het zou er namelijk voor zorgen dat we constant een voor ons gratis server beschikbaar hebben. Wat volgens ghostwiper met in het begin wat moeite zeker werkt. En dan moet je t niet helemaal zien als een recruiting server maar meer als een inkomstenbron. De mensen die graag daar spelen wie dat ook zijn die doneren (hopen we dan) en zij betalen de server terwijl wij dan mocht er een op zijn de server zelf kunnen gebruiken.
Los van of het lukt of niet gaan daar sowieso minstens maanden overheen voordat je een redelijke inkomsten bron hebt (maanden die we nu niet hebben). Mensen moeten het eerst ervaren, de server moet populair worden, en wellicht gaan ze dan op een gegeven moment financieel bijdragen. Maar ter vergelijking, we hebben in de afgelopen jaren nooit meer dan 14 mensen tegelijk gehad die doneerden in eenzelfde periode. En dat waren dan vaak ook nog eens mensen die aardig dedicated/betrokken waren en/of al een tijd lid waren van Tangodown en actief waren op het forum.

Met de huidige server zullen we dit experiment helaas niet aan kunnen gaan, omdat €65 per maand op zo'n korte termijn niet op te hoesten is op basis van de reacties tot nu toe (en verder ook overkill is voor wat we hier doen). Maar er wordt as we speak gekeken naar een ander alternatief voor de server, waarbij (als het door gaat) de kosten in ieder geval lager zullen zijn. Een dergelijk experiment zal tegen die tijd dan bijvoorbeeld op die server uitgevoerd kunnen worden.
Reageren op dit bericht
07-07-2015, 11:40 PM
Bericht: #34
Het is toch mogelijk om ghostwiper admin rights te geven en het te laten proberen met de huidige server.En straks met de (hopelijk) goedkopere server. Ik zie het dan eerder voor recruitement redenen ipv financieel. Op dit moment word de server zelf nagenoeg nooit gebruikt, dus als iemand de tijd en dedication heeft om z'n server te willen adminnen, let him. Er word toch niks beters mee gedaan atm

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
08-07-2015, 08:57 AM
Bericht: #35
Er wordt niks mee gedaan omdat iedereen zo'n beetje arma moe is... En dat begrijp ik gewoon nog steeds niet. We hebben ACE3, een goed werkende communicatie mod... Waarom gaan we niet gewoon eerst een proberen de leden binnen TDNL aan ArmA te krijgen? Patrol Ops of iets anders dynamisch met Alive?

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
08-07-2015, 09:48 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-07-2015 om 09:49 AM door zoog.)
Bericht: #36
(07-07-2015 11:40 PM)Grasmat schreef:  Het is toch mogelijk om ghostwiper admin rights te geven en het te laten proberen met de huidige server.En straks met de (hopelijk) goedkopere server. Ik zie het dan eerder voor recruitement redenen ipv financieel. Op dit moment word de server zelf nagenoeg nooit gebruikt, dus als iemand de tijd en dedication heeft om z'n server te willen adminnen, let him. Er word toch niks beters mee gedaan atm
Ik heb een paar dagen terug de admin gegevens al doorgestuurd Wink Maar de huidige server verloopt wel al over 9 dagen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
08-07-2015, 09:53 AM
Bericht: #37
ik had eergisteren weer eens Arma 3 gespeeld met wat gasten op teamspeak.
Ze hadden een erg leuke missie. Het is die van ghostwishper. Hierbij heb je ook geen addons nodig. wat random spelers enorm aantrekt.

hij draaide hem zelf op zijn pc. OMDAT hij niet op de tdnl server kon komen. Is het niet mogelijk hem wat rechten te geven zodat de actieve mensen het zelf goed kunnen regelen.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
08-07-2015, 10:17 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-07-2015 om 10:19 AM door dane.)
Bericht: #38
Ik gooi maar gewoon even iets in de lucht;

Er is denk ik genoeg animo maar als ik naar mezelf kijk dan mis ik een beetje "regelmaat" zodat ik rekening kan houden met het echte leven, en niet een dag van te voren.

Als we eens gaan proberen om bijv. 2 vaste gamenights te doen. 1 gamenight op een avond door de weeks. Vanilla geen mods of addons dan kan iedereen aanklikken gedurende de sessie van bijv. 20.00 start en 22.00 formeel einde.

En in het weekend een addon night met (beperkte) addons een dedicated missie of verhaal lijn waarvan iedere week een ander stukje wordt gespeeld (campaign) 19.30 aanwezig 20.00 start en einde 22.00 - 22.30.

Het prikkelt de mensen om op deze avonden aanwezig te zijn en de volgende week terug te komen, waardoor je mijn inziens ook meer mensen online krijgt op andere momenten en dan ook gamefun kunt creëren door bijv partrol ops etc. Mensen die voor het eerst meedoen op de reguliere avond horen dat er ook een addon night is, klinkt leuker/aantrekkelijker willen dat ook proberen.

Het kost wat moeite maar ik denk dat als we hier in investeren (nieuwsberichten wat reclame links/recht campaign maken) dat we wel wat moois kunnen opbouwen.... jullie mening ?
Reageren op dit bericht
08-07-2015, 10:22 AM
Bericht: #39
9 dagen Tongue2, das best wel kort. De ts en het forum mogen niet doodgaan, die gebruik ik het meest Tongue2

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
08-07-2015, 10:40 AM
Bericht: #40
Het ligt niet aan het platform, de manier waarop dingen worden georganiseerd of de faciliteiten maar aan de community-leden. Wat er ook werd opgezet in de afgelopen 1,5 jaar, er is niks van terecht gekomen. Met niks bedoel ik geen volle server of meer Arma spelers binnen de community. Dat komt naar mijn mening gewoon door de communityleden die arma-moe zijn. En dan heb ik het ook niet over besloten sessies maar over spontane sessies.

Ik durf te stellen dat als de community leden zich over de arma-moeheid heenzetten en gewoon meespelen dat er dan vanzelf meer animo komt vanuit de community en ook van buitenaf.

Dus de faciliteiten gewoon laten voor wat ze zijn (behalve de server downscaling).

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)