Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
03-02-2017, 03:10 PM
Bericht: #21
RE: Ghost Recon Wildlands
vind persoonelijk dat ghost recon heel zijn naam is kwijtgeraakt ik wist nog altijd dat ik als klein ventje op de xbox zat met ghost recon Summit Strike aan het spelen was. Ook vind ik dat het na Ghost Recon Advanced Warfighter 2 erg downhill ging Sad Was erg vet altijd die games ook erg moeilijk en dat maakte het zo leuk. Hoop dat een andere maker ff aan de bel trekt.

[Afbeelding: sig?id=76561198073946195]

[Afbeelding: 9]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-02-2017, 04:14 PM
Bericht: #22
(03-02-2017 04:46 AM)DeAdSeYe schreef:  
(02-02-2017 06:06 PM)zoog schreef:  Zit iemand toevallig in de beta? Had gelezen dat iedereen in de beta ook weer 3 mensen mag inviten. Wil GR:W wel ff uitproberen namelijk Smile

Ik mag ook 3 mensen uitnodigen om deel te nemen aan de beta. Zoog, heb je toevallig zaterdag overdag tijd om een potje te spelen? Smile

Zaterdag vanaf de namiddag of avond heb ik tijd.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-02-2017, 11:46 PM
Bericht: #23
Vanaf a.s. donderdag start de open beta. Ben hem nu aan het pre-loaden. Hoop hem nog even te testen met wat mensen tijdens de open beta Smile

Reageren op dit bericht
21-02-2017, 09:56 PM
Bericht: #24
Ik weet niet of ik de open beta ga spelen. Ze unlocken een nieuw gebied waar de moeilijkheidsgraden hoger is. Maar gewoon de game mechanic's liggen me niet, al dat x-ray en spotten gedoe.

Van de 6 uur die ik heb gespeeld, heb ik misschien maar max 30 minuten serieus gespeeld. De rest van de tijd heb ik alleen maar rotzooi gebouwd.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
22-02-2017, 01:39 PM
Bericht: #25
En als je alle game hulp uitschakeld? Meeste dingen kun je uitzetten toch? Of blijft dat spotten wel?

Reageren op dit bericht
23-02-2017, 05:57 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-02-2017 om 06:09 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #26
(22-02-2017 01:39 PM)zoog schreef:  En als je alle game hulp uitschakeld? Meeste dingen kun je uitzetten toch? Of blijft dat spotten wel?

Je bent niet verplicht om je drone te gebuiken waarmee je alle vijanden spot. Maar wanneer je een vijand door je scope ziet, spot je ook vijanden. Je ziet precies waar de vijand naar toe gaat en je ziet ze door muren.

Ik heb geen optie gevonden om het uit te zetten

Ik heb met zowel bekende als onbekende samen gespeeld. Met bekende daalde het niveau vrij snel. Na 1 missie begonnen we onnodig auto's op te blazen, over voetgangers te rijden, stunten met de helikopter. Ons boeide de missie's nog niet eens en alles werdt run en gun. Spelen met onbekende was helemaal onmogelijk, iedereen deed maar wat. Het wordt meer als Just Cause gespeeld dan een serieuze tactical shooter. Sommige "bekende" YouTubers beweren dat Ubisoft dit extra heeft gedaan, om mainstream te blijven en een jong publiek aan te trekken.

Zo verschijnen vijanden als je ze spot met je drone of hebt gezien door je vizier. Geen optie gevonden om het uit te zetten.

[Afbeelding: 0R7gTiP.png]

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
23-02-2017, 05:12 PM
Bericht: #27
damn, ben vergeten de preload aan te zetten. Vanavond ben ik laat thuis Sad

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
23-02-2017, 07:56 PM
Bericht: #28
Heb vanmiddag even wat single player gedaan, heb me best vermaakt eerlijk gezegd. Had liever iets meer squad commands gehad voor je teammates (denk ala Ghost Recon 1) met zo'n minimap om orders/waypoints op te geven en wat RoE's in te stellen. Maar los van dat is het tot nu toe wel vermakelijk.

Speel op hoogste difficulty, dus one shot one kill. Heb niet zo'n probleem met dat vijanden marken, is eigenlijk hetzelfde als wat Metal Gear Solid doet. Tuurlijk, liever had ik het niet erin gezien, maar kan me er niet genoeg aan storen om het niet leuk te vinden.

De vraag is natuurlijk wel hoe lang de storyline missions zullen zijn en of de varieteit genoeg is. Want steeds allerlei side missions met intel verzamelen om weer dingen te unlocken/upgraden, zit ik niet echt op te wachten. Als de storyline voldoende aantal uren heeft, gaat het best vermakelijk zijn (net zoals The Division).

Maar helaas is mijn PC eigenlijk niet geschikt voor deze game, moet hem spelen op de Low graphics preset en alle losse graphics settings staan op Off. En dan hapert hij alsnog wel is wat, duidelijk niet super vloeiend ofzo, nét aan speelbaar. Dus ook al zou ik hem willen aanschaffen, is een GPU en misschien memory upgrade wel vereist...

Reageren op dit bericht
24-02-2017, 11:24 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-02-2017 om 11:34 AM door zoog.)
Bericht: #29
Zo kan ie ook gespeeld worden Deadseye Wink geen enemy markers trouwens (beter!). Denk een HUD instelling?

dat iedereen gaat kloten en shit opblazen vind ik niet perse een fout van de game. In Arma kán dat ook.

Reageren op dit bericht
24-02-2017, 12:58 PM
Bericht: #30
@Zoog, wat zijn jouw specs?

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)