Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-05-2016, 01:15 PM
Bericht: #11
RE: Ghost Recon Wildlands
Division heeft toch aardig wat PvE content met de SP missies toch?

Ik denk dat Wildlands best leuk kan zijn voor voldoende uurtjes in coop. Vraag is voor mij dan vooral hoe leuk/afwisselend ze de missies zullen maken. Ziet er een beetje uit als een Division/GTA crossover in Bolivia.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-05-2016, 01:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-05-2016 om 01:26 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #12
Je hebt maar 19 verhaallijn missie's waaronder 2 in de tutorial. De meeste missie's vlieg je zo door heen, behalve op de moeilijkste moeilijkheidsgraden. Wanneer je gewoon normaal speelt, doe je misschien 10 tot 15 minuten over een missie.

Met het verhaallijn ben je misschien maar 2 tot 2,5 uur zoet mee. Daarna heb je nog al die side mission's die telkens hetzelfde zijn maar op een ander locatie.

Wanneer je level 30 bent, is er niet meer veel te doen in PvE. Behalve alle verhaallijn missie's opnieuw spelen om phoenix punten te krijgen. Dan heb je nog de darkzone en dat is alles. Ze hebben sinds release tot nu 1 nieuwe missie toegevoegd en dat is alles en wat gear sets waar je verhaallijn missie's X aantal keer moet spelen om ze bij elkaar te schrapen.

Ik denk dat Ghost Recon: Wildlands niet anders zal gaan zijn.

Als ik bijv. kijk naar GTA Online, daar speel je ook vaker missie's opnieuw maar naast dat is er ook nog genoeg andere dingen te beleven, zoals user made content, free roam etc. Nu heeft The Division ook free roam, maar er gebeurd helemaal niks. Je loopt, je loopt en je loopt en verder niks.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-06-2016, 04:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-06-2016 om 04:16 PM door zoog.)
Bericht: #13
Ben benieuwd naar de E3 beelden volgende maand! Smile

Kwam deze video tegen, dat laat toch weer goed zien met hoeveel korrels zout je die Ubisoft E3 videos moet nemen (helaas):

Reageren op dit bericht
10-06-2016, 08:21 PM
Bericht: #14
Damn, die van Rainbow Six: Siege. Wat een verschil. Maar in sommige gevallen vind ik de graphics juist beter geworden.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
10-06-2016, 11:09 PM
Bericht: #15
Klopt, die Rainbow six is wel extreem, watch dogs ook op sommige momenten. Die trailers zien er vaak "natuurlijker" uit terwijl de werkelijke beelden veel meer "gamey" zijn. Toch jammer dat ze de trailer feel niet kunnen behouden.

Reageren op dit bericht
11-06-2016, 01:23 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-06-2016 om 01:24 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
The Division is ook héél duidelijk merkbaar, al die effecten en textures. Ze hebben zelfs gameplay aspecten eruit gehaald waaronder de drone die je zogenaamd kon besturen met een tablet.

Tel daarbij op dat veel multi-player aspecten niet werken of gewoon niet goed gebalanceerd zijn. Denk hierbij aan The Crew, The Division en bijv. ook Rainbow Six Siege. Nooit zoveel ergernis gehad!

Reageren op dit bericht
14-06-2016, 12:02 PM
Bericht: #17
Ik heb hier wel zin in hoor! Ziet er goed uit Smile Ook niet 30 kogels nodig om iemand om te leggen. Die "player talk" hadden ze alleen wel achterwege mogen laten Tongue2

Reageren op dit bericht
15-06-2016, 08:28 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-06-2016 om 08:30 AM door zoog.)
Bericht: #18
Wel jammer dat het zo extreem action oriented is, nog wat gewone gameplay bekeken (met alle hud toeters en bellen en niet gescript voor een officiële video), en dan ziet het er toch redelijk generic uit. Ik snap dat Ubi al lang is afgestapt van hoe Ghost Recon vroeger was, maar een klein snufje van de goede oude tijd had er wel bij gemogen om het wat te onderscheiden van alle andere open world Ubi games.

Reageren op dit bericht
02-02-2017, 06:06 PM
Bericht: #19
Zit iemand toevallig in de beta? Had gelezen dat iedereen in de beta ook weer 3 mensen mag inviten. Wil GR:W wel ff uitproberen namelijk Smile

Reageren op dit bericht
03-02-2017, 04:46 AM
Bericht: #20
(02-02-2017 06:06 PM)zoog schreef:  Zit iemand toevallig in de beta? Had gelezen dat iedereen in de beta ook weer 3 mensen mag inviten. Wil GR:W wel ff uitproberen namelijk Smile

Ik mag ook 3 mensen uitnodigen om deel te nemen aan de beta. Zoog, heb je toevallig zaterdag overdag tijd om een potje te spelen? Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)