Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-06-2015, 08:20 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-06-2015 om 08:23 PM door Nimster.)
Bericht: #1
Rising Storm 2 Vietnam
Vandaag aangekondigd tijdens het PC Gamer evenement: een nieuwe titel van Tripwire. Onverwacht. Smile

Citaat:16 June 2015, Los Angeles, CA
Today, while appearing onstage at the inaugural E3 2015 presentation of The PC Gaming Show, Tripwire Interactive and Anti-Matter Games revealed that Rising Storm 2: Vietnam, the sequel to 2013's critically acclaimed Rising Storm, was officially in development for the PC. To accompany the announcement Tripwire released a teaser trailer for the game that shows the popular FPS series moving to the Vietnam War, where American and Vietnamese forces square off in a whole new generation of warfare.

Tripwire's military shooter series featuring Red Orchestra and Rising Storm has been widely heralded as one of the most authentic and realistic multiplayer FPS experiences since the award winning original game, Red Orchestra: Ostfront 41-45, debuted in 2006. 2011's Red Orchestra 2 came next and won PC Gamer's award for "FPS of the Year (Multiplayer). Rising Storm then moved the action to the Pacific conflict and won PC Gamer's 2013 Multiplayer Game of the Year. Rising Storm 2: Vietnam looks to once again raise the bar and move the series into a new era of combat.

"We're bringing our gritty and realistic military shooter gameplay forward to a time when assault rifles ruled the ground, choppers ruled the skies, and every tunnel could hide an ambush," said Tripwire Interactive President, John Gibson, "The iconic setting of Vietnam opens up so many opportunities for exciting asymmetrical gameplay."

Rising Storm 2: Vietnam is being developed by Anti-Matter Games and Tripwire Interactive and published by Tripwire Interactive for the PC. This title has not yet been rated by the ESRB.

http://www.rockpapershotgun.com/2015/06/...ease-date/
http://www.risingstorm2.com/

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2015, 10:41 AM
Bericht: #2
RE: Rising Storm 2 Vietnam
oehh ziet er wel leuk uit, vraag mij alleen af of de gameplay veel anders zal zijn dan rising storm. Dat was al japan vs US, en daar had je ook al aardige maps die erg veel op vietnam leken. Ik denk dat het vooral een reskin word.

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2015, 10:14 PM
Bericht: #3
Ik niet. Ik denk dat ook dat ze het e.e.a. aan tunnels gebruiken, ook die heli's zijn bruikbaar (mogelijk om in te roepen), etc.

Sowieso als Vietnam "fan" vind ik dit erg gaaf.
Reageren op dit bericht
19-06-2015, 11:24 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-06-2015 om 11:26 AM door Nimster.)
Bericht: #4
Ja, zeggen dat het een reskin is gaat te ver. De enige gelijkenis is de jungle.

Ik heb Rising Storm overigens nooit echt vaak gespeeld. Een paar uur misschien. Komt denk ik door de bittere nasmaak die ik heb gekregen van RO2 destijds. Ostfront vond ik toch beter. Maar de Pacific setting is wel heel vet. Hmm, misschien moet ik het nog maar een keer een kans geven.

Ik ben, met het oog op die bruikbare helikopters, benieuwd naar de grootte van de maps. Zoiets als Battlefield, misschien? Smile

Hebben jullie nog iets gehoord van de RO2 mod In Country: Vietnam? Die is nooit uitgekomen, toch?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-06-2015, 11:35 AM
Bericht: #5
Over ICV was ook een vraagteken op het BFS forum. Volgens een user die ooit in dat team zat:
Citaat:I used to be on the ICV team and talked with some of the guys. ICV is not dead. They're looking to having some news later this Summer or Fall. And yes they're still going for more classic RO gameplay.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
07-03-2016, 09:22 PM
Bericht: #6
Gameplay trailer.

http://www.pcgamer.com/rising-storm-2-vi...e-footage/

http://www.risingstorm2.com/

Reageren op dit bericht
07-03-2016, 11:14 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-03-2016 om 11:14 PM door Grasmat.)
Bericht: #7
Ziet er niet super bijzonder uit. Ziet er een beetje uit als rising storm met een andere skin. Maar die heb ik dan ook helemaal platgespeeld, dus dat zal vast ook wel gebeuren met deze dlc Smile

Vraag me wel af hoe de gameplay verandert als iedereen opeens full auto weapons heeft

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
07-03-2016, 11:45 PM
Bericht: #8
Ik meende dat dit een compleet nieuw spel was? Of is het toch een DLC?
Reageren op dit bericht
08-03-2016, 12:05 AM
Bericht: #9
De vorige rising storm was een stand alone DLC, denk dat dit hetzelfde is Tongue2?

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
08-03-2016, 05:29 AM
Bericht: #10
(07-03-2016 11:14 PM)Grasmat schreef:  Vraag me wel af hoe de gameplay verandert als iedereen opeens full auto weapons heeft

Niet veel, want in principe had iedereen dat in ROHOS ook al... zeker in het begin, toen je meer MKB's tegen kwam dan MP40's, en op een 64-man server vielen er vaak maar 2 k98's en 2 Mosin Nagant's te vinden...

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)